Magia

Broń - Pancerz - Magia - Różne
Magia ognia
Magia ognia stanowi dobre źródło zaklęć ofensywnych oraz tych, które dotyczą szybkości. Eksperci i mistrzowie mają dostęp do potężniejszych zaklęć magii ognia.
Podstawowy:Efekty różnią się w zależności od użytego zaklęcia
Ekspert:
Mistrz:
Arcymistrz:
Kliknij aby ukazać/schować szczegóły dotyczące umiejętności
Gdzie się nauczyć?
Gildia ognia
Harmondale
Las Tulareański
Nighon
Szmaragdowa Wyspa
Gdzie awansować?
EkspertLas Tulareański
Kindle Treasurestone

Tatalia
Lisha Redding
1 000 sztuk złota, 4 punkty biegłości
MistrzHarmondale
Ashen Temper
4 000 sztuk złota, 7 punktów biegłości
ArcymistrzErathia
Blayze
8 000 sztuk złota, 10 punktów biegłości
PodstawowyEkspertMistrzArcymistrz
Złodziej
Łowca
Druid
Łucznik
Mag
Magia powietrza
Magia powietrza zawiera zaklęcia o naturze informacyjnej i defensywnej. W jej skład wchodzą też czary umożliwiające latanie. Eksperci i mistrzowie mają dostęp do potężniejszych zaklęć magii powietrza.
Podstawowy:Efekty różnią się w zależności od użytego zaklęcia
Ekspert:
Mistrz:
Arcymistrz:
Kliknij aby ukazać/schować szczegóły dotyczące umiejętności
Gdzie się nauczyć?
Gildia powietrza
Celeste
Harmondale
Las Tulareański
Szmaragdowa Wyspa
Gdzie awansować?
EkspertLas Tulareański
Sethrik Windsong

Tatalia
Kyra Stormeye
1 000 sztuk złota, 4 punkty biegłości
MistrzAvlee
Rislyn Greenstorm
4 000 sztuk złota, 7 punktów biegłości
ArcymistrzPustynia Bracada
Gayle
8 000 sztuk złota, 10 punktów biegłości
PodstawowyEkspertMistrzArcymistrz
Łowca
Druid
Łucznik
Mag
Magia wody
Magia wody zawiera zaklęcia zarówno ofensywne jak i defensywne oraz koncentruje się na czarach dotyczących ruchu i przekształcania przedmiotów. Eksperci i mistrzowie mają dostęp do potężniejszych zaklęć magii wody.
Podstawowy:Efekty różnią się w zależności od użytego zaklęcia
Ekspert:
Mistrz:
Arcymistrz:
Kliknij aby ukazać/schować szczegóły dotyczące umiejętności
Gdzie się nauczyć?
Gildia wody
Harmondale
Las Tulareański
Pustynia Bracada
Wyspa Evenmorn
Gdzie awansować?
EkspertLas Tulareański
Herald Whitecap

1 000 sztuk złota, 4 punkty biegłości
MistrzNighon
Tobren Rainshield
4 000 sztuk złota, 7 punktów biegłości
ArcymistrzHarmondale
Torrent
8 000 sztuk złota, 10 punktów biegłości
PodstawowyEkspertMistrzArcymistrz
Złodziej
Łowca
Druid
Łucznik
Mag
Magia ziemi
Magia ziemi jest defensywna i zawiera zaklęcia ochronne oraz wzmacniające. Eksperci i mistrzowie mają dostęp do potężniejszych zaklęć magii ziemi.
Podstawowy:Efekty różnią się w zależności od użytego zaklęcia
Ekspert:
Mistrz:
Arcymistrz:
Kliknij aby ukazać/schować szczegóły dotyczące umiejętności
Gdzie się nauczyć?
Gildia ziemi
Czeluść
Deyja
Harmondale
Kamienne miasto
Gdzie awansować?
EkspertHarmondale
Johanson Kern

Kamienne miasto
Jasper Welman
1 000 sztuk złota, 4 punkty biegłości
MistrzLas Tulareański
Lara Stonewright
4 000 sztuk złota, 7 punktów biegłości
ArcymistrzDeyja
Avalanche
8 000 sztuk złota, 10 punktów biegłości
PodstawowyEkspertMistrzArcymistrz
Łowca
Druid
Łucznik
Mag
Magia ducha
Magia ducha koncentruje się na zaklęciach związanych z życiem i śmiercią. Zawiera czary, które wskrzeszają martwych, działają na nieumarłych i wpływają na starzenie się postaci. Eksperci i mistrzowie mają dostęp do potężniejszych zaklęć magii ducha.
Podstawowy:Efekty różnią się w zależności od użytego zaklęcia
Ekspert:
Mistrz:
Arcymistrz:
Kliknij aby ukazać/schować szczegóły dotyczące umiejętności
Gdzie się nauczyć?
Gildia ducha
Deyja
Erathia
Harmondale
Szmaragdowa Wyspa
Gdzie awansować?
EkspertHarmondale
Bertram Stillwater

Tatalia
Solomon Riverstone
1 000 sztuk złota, 4 punkty biegłości
MistrzErathia
Heather Dreamwright
4 000 sztuk złota, 7 punktów biegłości
ArcymistrzLas Tulareański
Benjamin Balanced
8 000 sztuk złota, 10 punktów biegłości
PodstawowyEkspertMistrzArcymistrz
Mnich
Łowca
Paladyn
Druid
Kleryk
Magia umysłu
Magii umysłu zawiera zaklęcia o naturze raczej ofensywnej i informacyjnej. Urok, strach i telekineza to przykłady zaklęć z tej szkoły. Eksperci i mistrzowie mają dostęp do potężniejszych zaklęć magii umysłu.
Podstawowy:Efekty różnią się w zależności od użytego zaklęcia
Ekspert:
Mistrz:
Arcymistrz:
Kliknij aby ukazać/schować szczegóły dotyczące umiejętności
Gdzie się nauczyć?
Gildia ducha
Avlee
Erathia
Harmondale
Tatalia
Gdzie awansować?
EkspertErathia
Julian Delver

Nighon
Helga Whitesky
1 000 sztuk złota, 4 punkty biegłości
MistrzAvlee
Myles Featherwind
4 000 sztuk złota, 7 punktów biegłości
ArcymistrzTatalia
Xavier Bremen
8 000 sztuk złota, 10 punktów biegłości
PodstawowyEkspertMistrzArcymistrz
Mnich
Łowca
Paladyn
Druid
Kleryk
Magia ciała
Magia ciała zawiera zaklęcia, które dotyczą leczenia lub ulepszania cech postaci i przedmiotów. Można tu znaleźć zarówno zaklęcia leczące jak i powodujące obrażenia. Eksperci i mistrzowie mają dostęp do potężniejszych zaklęć magii ciała.
Podstawowy:Efekty różnią się w zależności od użytego zaklęcia
Ekspert:
Mistrz:
Arcymistrz:
Kliknij aby ukazać/schować szczegóły dotyczące umiejętności
Gdzie się nauczyć?
Gildia ciała
Avlee
Erathia
Harmondale
Szmaragdowa Wyspa
Gdzie awansować?
EkspertErathia
Tristen Hearthswarm

Harmondale
Straton Hillsman
1 000 sztuk złota, 4 punkty biegłości
MistrzTatalia
Brat Bombah
4 000 sztuk złota, 7 punktów biegłości
ArcymistrzAvlee
Tempus
8 000 sztuk złota, 10 punktów biegłości
PodstawowyEkspertMistrzArcymistrz
Mnich
Złodziej
Łowca
Paladyn
Druid
Kleryk
Magia światła
Zaklęcia magii światła są jednymi z najsilniejszych czarów dostępnych w Erathii. Mogą ich używać tylko klerycy i magowie. Magii światła nie można wybrać przy tworzeniu postaci, lecz trzeba się jej nauczyć podczas wędrówki.
Podstawowy:Efekty różnią się w zależności od użytego zaklęcia
Ekspert:
Mistrz:
Arcymistrz:
Kliknij aby ukazać/schować szczegóły dotyczące umiejętności
Gdzie się nauczyć?
Gildia światła
Celeste
Pustynia Bracada
Gdzie awansować?
EkspertPustynia Bracada
Ethan Lightsworn
2 000 sztuk złota, 4 punkty biegłości
MistrzCeleste
Helena Mornigstar
5 000 sztuk złota, 7 punktów biegłości
ArcymistrzCeleste
Gavin Magnus
8 000 sztuk złota, 10 punktów biegłości
PodstawowyEkspertMistrzArcymistrz
Złodziej
Paladyn
Łucznik
Kleryk
Mag
Magia ciemności
Zaklęcia magii ciemności są jednymi z najsilniejszych czarów dostępnych w Erathii. Choć czary ciemności mogą być dość widowiskowe w działaniu, czasami posiadają też efekty uboczne... Magii ciemności nie można wybrać przy tworzeniu postaci. Mogą jej używać tylko klerycy i magowie.
Podstawowy:Efekty różnią się w zależności od użytego zaklęcia
Ekspert:
Mistrz:
Arcymistrz:
Kliknij aby ukazać/schować szczegóły dotyczące umiejętności
Gdzie się nauczyć?
Gildia ciemności
Czeluść
Deyja
Gdzie awansować?
EkspertDeyja
Jasp Nighterawler
2 000 sztuk złota, 4 punkty biegłości
MistrzDeyja
Seth Darkenmor
5 000 sztuk złota, 7 punktów biegłości
ArcymistrzCzeluść
Kastore

Las Tulareański
Archibald
8 000 sztuk złota, 10 punktów biegłości
PodstawowyEkspertMistrzArcymistrz
Złodziej
Paladyn
Łucznik
Kleryk
Mag