Magia powietrza

Poziom I

Magiczne oko
Magiczne oko sprawia, że gdy twoja drużyna znajdzie się na wolnym powietrzu, na mapie w prawym górnym rogu ekranu zostaną wyświetlone miejsca, w których znajdują się potwory i inne ciekawe lokacje. Czas działania czaru wynosi 1 godzinę na każdy punkt biegłości w magii powietrza.
Koszt punktów magii: 1
Poziom podstawowy: Poziom eksperta:
Pokazuje tylko teren i potwory Pokazuje skarby
Poziom mistrza: Poziom arcymistrza:
Pokazuje "interesujące miejsca" Rzucanie czaru nic nie kosztuje
Powolne spadanie
Zaklęcie to sprawia, że gdy członkowie drużyny spadną z wysokości większej niż 3 metry, nie odniosą żadnych obrażeń. Czas trwania czaru zależy od poziomu twojej biegłości w magii powietrza.
Koszt punktów magii: 2
Poziom podstawowy: Poziom eksperta:
Czas trwania wynosi 5 minut na punkt biegłości Czas trwania wynosi 10 minut na punkt biegłości
Poziom mistrza: Poziom arcymistrza:
Czas trwania wynosi 1 godzinę na każdy punkt biegłości Skraca się czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji
Odporność na magię powietrza
Zwiększa odporność na magię powietrza u wszystkich członków drużyny o liczbę punktów równą twojej biegłości w magii powietrza. Czas trwania wynosi jedną godzinę na każdy punkt biegłości.
Koszt punktów magii: 3
Poziom podstawowy: Poziom eksperta:
1 punkt odporności na każdy punkt biegłości 2 punkty odporności na każdy punkt biegłości
Poziom mistrza: Poziom arcymistrza:
3 punkty odporności na każdy punkt biegłości 4 punkty odporności na każdy punkt biegłości
Iskry
Zaklęcie to powoduje wystrzelenie trzech małych kul błyskawic, które odbijają się od powierzchni do momentu gdy w coś nie trafią lub same znikną. Trudno powiedzeć, w którym kierunku skierują się kule, więc najlepiej użyć tego zaklęcia w małym pomieszczeniu pełnym potworów. Każda kula zadaje 2 punkty obrażeń plus 1 punkt za każdy punkt biegłości w magii powietrza.
Koszt punktów magii: 4
Poziom podstawowy: Poziom eksperta:
Potrzebny średnio długi czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji, 3 iskry. Skraca się czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji, 5 iskier
Poziom mistrza: Poziom arcymistrza:
Skraca się czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji, 7 iskier Najkrótszy czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji, 9 iskier

Poziom II

Skok
Twoja drużyna wyskakuje na około 20 metrów w przód, nie odnosząc żadnych obrażeń przy spadaniu.
Koszt punktów magii: 5
Poziom podstawowy: Poziom eksperta:
--- Średnio długi czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji
Poziom mistrza: Poziom arcymistrza:
Skraca się czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji Najkrótszy czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji
Tarcza
Spowalnia nadlatujące pociski (takie jak kamienie lub strzały) sprawiając, że przy uderzeniu zadają tylko połowę obrażeń.
Koszt punktów magii: 8
Poziom podstawowy: Poziom eksperta:
--- Czas trwania wynosi 1 godzinę + 5 minut na punkt biegłości
Poziom mistrza: Poziom arcymistrza:
Czas trwania wynosi 1 godzinę + 15 minut na punkt biegłości Czas trwania wynosi 1 godzinę + 1 godzinę na każdy punkt biegłości
Błyskawica
Błyskawica, jedno z ulubionych zaklęć magów, powoduje wystrzelenie z ręki czarodzieja wyładowania elektrycznego w kierunku pojedynczego celu. Zadawane przez błyskawicę obrażenia wynoszą 1-8 punktów na każdy punkt biegłości.
Koszt punktów magii: 10
Poziom podstawowy: Poziom eksperta:
--- Średnio długi czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji
Poziom mistrza: Poziom arcymistrza:
Skraca się czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji Najkrótszy czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji

Poziom III

Niewidzialność
Niewidzialności nie można rzucić, gdy w pobliżu znajdują się wrogo nastawione istoty. Zaklęcie to oddziałowuje na umysł potworów, które nie są w stanie dostrzec twojej drużyny, chyba, że zaczniesz z nimi rozmawiać lub je zaatakujesz. Działanie zaklęcia zostanie przerwane, jeżeli zdecydujesz się na jakikolwiek atak, bez względu na to, czy będzie on udany, czy nie.
Koszt punktów magii: 15
Poziom podstawowy: Poziom eksperta:
--- ---
Poziom mistrza: Poziom arcymistrza:
Czas trwania wynosi 10 minut na punkt biegłości Czas trwania wynosi 1 godzinę na każdy punkt biegłości
Implozja
Implozja to bardzo nieprzyjemny czar, który powoduje usunięcia powietrza wokół pojedynczego celu. Zadaje 10 punktów obrażeń plus 1-10 punktów na każdy punkt biegłości w magii powietrza.
Koszt punktów magii: 20
Poziom podstawowy: Poziom eksperta:
--- ---
Poziom mistrza: Poziom arcymistrza:
Średnio długi czas do osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji Krótki czas do osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji
Latanie
Daje umiejętność latania członkom twojej drużyny! To bardzo drogie zaklęcie, działające tylko na wolnym powietrzu, ale czasami bardzo się przydaje. Latanie zabiera jeden punkt magii za każde pięć minut spędzone w powietrzu (kiedy nie dotykacie ziemi).
Koszt punktów magii: 25
Poziom podstawowy: Poziom eksperta:
--- ---
Poziom mistrza: Poziom arcymistrza:
Czas trwania wynosi 1 godzinę na każdy punkt biegłości Nie ubywa punktów magii

Poziom IV

Gwiezdny deszcz
Przywołuje z niebios dwadzieścia gwiazd, które spadając na ziemię spalają duży obszar wokół celu. Każda gwiazda zadaje 20 punktów obrażeń plus 1 punkt na każdy punkt biegłości w magii powietrza. Czar działa tylko na wolnym powietrzu. Staraj się nie znaleźć w miejscu uderzenia gwiazd...
Koszt punktów magii: 30
Poziom podstawowy: Poziom eksperta:
--- ---
Poziom mistrza: Poziom arcymistrza:
--- Nie ma silniejszego zaklęcia!