Stworzenia

Wieśniacy Zamożni wieśniacy Elficcy wieśniacy Wieśniacy kurduple Goblińscy wieśniacy Szczury Nietoperze Ważki
Pająki Gobliny Szkielety Gogi Złodzieje Bandyci Troglodyci Zombie
Ghule Duchy Zbrojni Krasnoludzcy wojownicy Harpie Szlamowce Łucznicy Mnisi
Klerycy księżyca Klerycy słońca Zjawy Drzewce Elficcy pikinierzy Elficcy łucznicy Żołnierze Gargulce
Gryfy Trolle Wiwerny Żywiołaki ognia Żywiołaki powietrza Żywiołaki wody Żywiołaki ziemi Żywiołaki światła
Roki Mantikory Golemy Wampiry Nekromanci Lisze Czarodzieje Czarnoksiężnicy
Meduzy Rekiny Złe oczy Minotaury Diabły Mistrzowie miecza Dżinny Anioły
Hydry Behemoty Tytani Smoki Faceci z miotaczami Androidy
WieśniakWieśniakWieśniak
Punkty życia369
Klasa pancerza356
Poziom123
Doświadczenie112439
SIUcieczkaUcieczkaUcieczka
ObrażeniaFizyczne, wręcz
2k2 (2-4)
Fizyczne, wręcz
2k2 (2-4)
Fizyczne, wręcz
2k2 (2-4)
Priorytet --- --- ---
Specjalne---------
Zaklęcia---------
Skarby 2k6 (2-12) 3k6 (3-18) 4k6 (4-24)
Odporność na obrażenia
Ogień000
Powietrze000
Woda000
Ziemia000
Duch000
Umysł000
Ciało000
Światło000
Ciemność000
Fizyczne000
Pozostałe informacje
Występowanie Szmaragdowa Wyspa, Harmondale, Erathia, Tatalia, Pustynia Bracada, Celeste, Szmaragdowa Wyspa, Nighon, Świątynia w butelce
Nagroda100200300
WieśniakWieśniakWieśniak
Punkty życia369
Klasa pancerza356
Poziom123
Doświadczenie112439
SIUcieczkaUcieczkaUcieczka
ObrażeniaFizyczne, wręcz
2k2 (2-4)
Fizyczne, wręcz
2k2 (2-4)
Fizyczne, wręcz
2k2 (2-4)
Priorytet --- --- ---
Specjalne---------
Zaklęcia---------
Skarby 2k6 (2-12) 3k6 (3-18) 4k6 (4-24)
Odporność na obrażenia
Ogień000
Powietrze000
Woda000
Ziemia000
Duch000
Umysł000
Ciało000
Światło000
Ciemność000
Fizyczne000
Pozostałe informacje
Występowanie Szmaragdowa Wyspa, Harmondale, Erathia, Tatalia, Pustynia Bracada, Celeste, Szmaragdowa Wyspa, Nighon, Świątynia w butelce
Nagroda100200300
WieśniakWieśniakWieśniak
Punkty życia369
Klasa pancerza356
Poziom123
Doświadczenie112439
SIUcieczkaUcieczkaUcieczka
ObrażeniaFizyczne, wręcz
2k2 (2-4)
Fizyczne, wręcz
2k2 (2-4)
Fizyczne, wręcz
2k2 (2-4)
Priorytet --- --- ---
Specjalne---------
Zaklęcia---------
Skarby 2k6 (2-12) 3k6 (3-18) 4k6 (4-24)
Odporność na obrażenia
Ogień000
Powietrze000
Woda000
Ziemia000
Duch000
Umysł000
Ciało000
Światło000
Ciemność000
Fizyczne000
Pozostałe informacje
Występowanie Las Tulareański (Zamek Navan), Avlee
Nagroda100200300
WieśniakWieśniakWieśniak
Punkty życia369
Klasa pancerza356
Poziom123
Doświadczenie112439
SIUcieczkaUcieczkaUcieczka
ObrażeniaFizyczne, wręcz
2k2 (2-4)
Fizyczne, wręcz
2k2 (2-4)
Fizyczne, wręcz
2k2 (2-4)
Priorytet --- --- ---
Specjalne---------
Zaklęcia---------
Skarby 2k6 (2-12) 3k6 (3-18) 4k6 (4-24)
Odporność na obrażenia
Ogień000
Powietrze000
Woda000
Ziemia000
Duch000
Umysł000
Ciało000
Światło000
Ciemność000
Fizyczne000
Pozostałe informacje
Występowanie Dolina Kurhanów (Kamienne miasto)
Nagroda100200300
WieśniakWieśniakWieśniak
Punkty życia369
Klasa pancerza356
Poziom123
Doświadczenie112439
SIUcieczkaUcieczkaUcieczka
ObrażeniaFizyczne, wręcz
2k2 (2-4)
Fizyczne, wręcz
2k2 (2-4)
Fizyczne, wręcz
2k2 (2-4)
Priorytet --- --- ---
Specjalne---------
Zaklęcia---------
Skarby 2k6 (2-12) 3k6 (3-18) 4k6 (4-24)
Odporność na obrażenia
Ogień000
Powietrze000
Woda000
Ziemia000
Duch000
Umysł000
Ciało000
Światło000
Ciemność000
Fizyczne000
Pozostałe informacje
Występowanie Deyja, Czeluść
Nagroda100200300
Ogromny szczur Świetlisty szczur Ognisty szczur
Punkty życia61321
Klasa pancerza458
Poziom246
Doświadczenie245696
SINormaNormaAgresywny
Obrażenia 1Fizyczne, wręcz
1k8 (1-8)
Fizyczne, wręcz
1k8+2 (3-10)
Fizyczne, wręcz
1k8+6 (7-14)
Obrażenia 2---Powietrze, dystans
2k4 (2-8)
Ogień, dystans
2k5 (2-10)
Priorytet --- --- ---
SpecjalneChoroba1Choroba1Choroba2
Zaklęcia---------
Skarby2% L1 Pierścień2% L1 Pierścień2% L1 Pierścień
Odporność na obrażenia
Ogień000
Powietrze000
Woda000
Ziemia000
Duch000
Umysł000
Ciało000
Światło000
Ciemność000
Fizyczne000
Pozostałe informacje
Występowanie Szmaragdowa Wyspa (Świątynia księżyca, Jaskinia Morcaracka), Harmondale (Zamek Harmondale), Dolina Kurhanów (Kurhany), Erathia (Kanały w Erathii), Deyja (Posiadłość Williama Setaga),
Nagroda200400600
Ogromny nietoperz Nietoperz wampir Nietoperz piekieł
Punkty życia92135
Klasa pancerza5810
Poziom369
Doświadczenie3996171
SINormaNormaAgresywny
ObrażeniaFizyczne, wręcz
1k3 (1-3)
Fizyczne, wręcz
1k3+2 (3-5)
Fizyczne, wręcz
2k3+2 (4-8)
Priorytet --- --- ---
Obrażenia 2------Ogień, dystans
3k2 (3-6)
SpecjalneChoroba1Choroba1Choroba2
Zaklęcia---------
Skarby---5% L1 Pierścień5% L1 Pierścień
Odporność na obrażenia
Ogień000
Powietrze000
Woda000
Ziemia000
Duch000
Umysł000
Ciało000
Światło000
Ciemność000
Fizyczne000
Pozostałe informacje
Występowanie Szmaragdowa Wyspa (Świątynia księżyca), Harmondale (Zamek Harmondale), Dolina Kurhanów (Kurhany), Tatalia (Piwnica z winem)
Nagroda 300 600900
Ogromna ważka Ognista ważka Królowa ważek
Punkty życia61330
Klasa pancerza4812
Poziom248
Doświadczenie2456144
SINormaNormaNorma
ObrażeniaFizyczne, wręcz
2k2 (2-4)
Fizyczne, wręcz
3k2+1 (4-7)
Fizyczne, wręcz
4k2+2 (6-10)
Priorytet --- --- ---
Specjalne --- --- ---
Zaklęcia --- Ognisty pocisk
10%, P, 2
Ognisty pocisk
15%, P, 4
Skarby 3k6 (3-18) 7k6 (7-42) 10k6 (10-60)
Odporność na obrażenia
Ogień102030
Powietrze000
Woda000
Ziemia000
Duch000
Umysł000
Ciało000
Światło000
Ciemność000
Fizyczne000
Pozostałe informacje
Występowanie Szmaragdowa Wyspa, Las Tulareański (Zamek Navan), Avlee (Pałac pod wzgórzem)
Nagroda 200 400 800
Olbrzymi pająk Jadowity pająk Czarna wdowa
Punkty życia173050
Klasa pancerza101216
Poziom5812
Doświadczenie75144264
SINormaAgresywnyAgresywny
ObrażeniaFizyczne, wręcz
3k2 (3-6)
Fizyczne, wręcz
3k2+3 (6-9)
Fizyczne, wręcz
3k2+6 (9-12)
Specjalne Trucizna1 Trucizna2 Trucizna3
Zaklęcia --- --- ---
Skarby --- --- ---
Odporność na obrażenia
Ogień000
Powietrze000
Woda000
Ziemia000
Duch000
Umysł000
Ciało000
Światło000
Ciemność000
Fizyczne000
Pozostałe informacje
Występowanie Szmaragdowa Wyspa (Świątynia księżyca), Avlee (Świątynia Baa)
Nagroda 500 800 1 200
Goblin Hobgoblin Wódz goblinów
Punkty życia132140
Klasa pancerza61014
Poziom4610
Doświadczenie5696200
SINormaNormaAgresywny
Obrażenia 1Fizyczne, wręcz
1k9 (1-9)
Fizyczne, wręcz
1k9+2 (3-11)
Fizyczne, wręcz
1k9+4 (5-13)
Obrażenia 2Fizyczne, dystans
4k2 (4-8)
Fizyczne, dystans
4k2+1 (5-9)
Fizyczne, dystans
4k2+4 (8-12)
Priorytet Kobiety Kobiety Kobiety
Specjalne --- --- ---
Zaklęcia --- --- ---
Skarby 4k4 (4-16) 8k4 (8-32) 15k4 (15-45)
10% L1
Odporność na obrażenia
Ogień0010
Powietrze0010
Woda0010
Ziemia0010
Duch000
Umysł0010
Ciało0010
Światło000
Ciemność000
Fizyczne0010
Pozostałe informacje
Występowanie Harmondale (Zamek Harmondale), Deyja
Nagroda 400 600 1 000
Szkielet Szkielet wojownik Wódz szkieletów
Punkty życia214061
Klasa pancerza81014
Poziom61014
Doświadczenie96200336
SIAgresywnyAgresywnySamobójca
ObrażeniaFizyczne, wręcz
3k4 (3-12)
Fizyczne, wręcz
3k4+2 (5-14)
Fizyczne, wręcz
3k4+4 (7-16)
Priorytet --- --- ---
Specjalne --- Strach Klątwa
Zaklęcia --- --- ---
Skarby 4k6 (4-24) 7k6 (7-42) 10k6 (10-60)
5% L2 Miecz
Odporność na obrażenia
Ogień000
Powietrze000
Woda000
Ziemia000
Duch000
UmysłNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
CiałoNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
Światło000
Ciemność303030
Fizyczne555
Pozostałe informacje
Występowanie Dolina Kurhanów (Kurhany), Tatalia (Jaskinie Tidewater), Wyspa Evenmorn
Nagroda 600 1 000 1 400
Gogling Gog Magog
Punkty życia254586
Klasa pancerza61014
Poziom71118
Doświadczenie119231504
SINormaNormaAgresywny
ObrażeniaOgień, dystans
1k10+2 (3-12)
Ogień, dystans
1k10+6 (7-16)
Ogień, dystans
2k10+8 (10-28)
Priorytet Magowie Magowie Magowie
Specjalne Wybuch przy śmierci
2k10 (2-20)
Ogień
Wybuch przy śmierci
2k10 (2-20)
Ogień
Wybuch przy śmierci
2k10 (2-20)
Ogień
Zaklęcia---------
Skarby --- --- ---
Odporność na obrażenia
Ogień10020
Powietrze101520
Woda101520
Ziemia101520
Duch555
Umysł101520
Ciało101520
Światło000
Ciemność000
Fizyczne101520
Pozostałe informacje
Występowanie Dolina Kurhanów (Kurhany), Las Tulareański (Laboratorium Clankera), Nighon (Tunele Nighońskie), Czeluść (Strefa wylęgu)
Nagroda 700 1 100 1 800
Złodziej Łotrzyk Mistrz złodziei
Punkty życia305086
Klasa pancerza101420
Poziom81218
Doświadczenie144264504
SINormaNormaAgresywny
ObrażeniaFizyczne, wręcz
3k4+3 (6-15)
Fizyczne, wręcz
3k4+6 (9-18)
Fizyczne, wręcz
3k4+12 (15-24)
Priorytet Paladyni Paladyni Paladyni
Specjalne Kradzież Kradzież Kradzież
Zaklęcia---------
Skarby 3k10 (3-30)
5% L1
4k10 (4-40)
10% L1
5k10 (5-50)
20% L2
Odporność na obrażenia
Ogień000
Powietrze000
Woda000
Ziemia000
Duch000
Umysł000
Ciało000
Światło000
Ciemność000
Fizyczne000
Pozostałe informacje
Występowanie Erathia (Kanały w Erathii, Grota bandytów), Tatalia (Jaskinie Tidewater),
Nagroda 800 1 200 1 800
Rabuś Najeźdźca Bandyta
Punkty życia3061114
Klasa pancerza121416
Poziom81422
Doświadczenie144336704
SINormaAgresywnyAgresywny
ObrażeniaFizyczne, wręcz
2k4+1 (3-9)
Fizyczne, wręcz
2k4+5 (7-13)
Fizyczne, wręcz
2k4+10 (12-18)
Priorytet Elfy Elfy Elfy
Specjalne --- --- ---
Zaklęcia---------
Skarby 3k20 (3-60)
5% L1 Zbroja skórzana
5k20 (5-100)
5% L2 Zbroja skórzana
10k20 (10-200)
10% L3 Zbroja skórzana
Odporność na obrażenia
Ogień51020
Powietrze51020
Woda51020
Ziemia51020
Duch101010
Umysł101520
Ciało101520
Światło000
Ciemność000
Fizyczne51015
Pozostałe informacje
Występowanie Erathia (Grota bandytów), Tatalia (Gildia najemników),
Nagroda 800 1 400 2 200
Troglodyta truteń Troglodyta żołnierz Królowa troglodytów
Punkty życia356193
Klasa pancerza5914
Poziom91419
Doświadczenie171336551
SINormaNormaAgresywny
ObrażeniaFizyczne, wręcz
2k4 (2-8)
Fizyczne, wręcz
2k4+2 (4-10)
Fizyczne, wręcz
2k4+6 (8-14)
Priorytet --- --- ---
Specjalne --- --- Trucizna1
Zaklęcia---------
Skarby 5k5 (5-25)
10% L1
8k5 (8-40)
10% L2
14k5 (14-70)
25% L3
Odporność na obrażenia
Ogień5105
Powietrze102030
Woda102030
Ziemia102030
Duch000
Umysł000
Ciało000
Światło000
Ciemność555
Fizyczne51015
Pozostałe informacje
Występowanie Dolina Kurhanów (Kamienne miasto), Harmondale (Jaskinie Białych Klifów), Las Tulareański (Jaskinie Tulareańskie)
Nagroda 900 1 400 1 900
Zgniły trup Chodzący trup Zombie
Punkty życia355579
Klasa pancerza81420
Poziom91317
Doświadczenie171299459
SIAgresywnyAgresywnySamobójca
ObrażeniaFizyczne, wręcz
1k7 (1-7)
Fizyczne, wręcz
2k7+2 (4-16)
Fizyczne, wręcz
3k7+4 (7-25)
Priorytet --- --- ---
Specjalne Choroba1 Choroba2 Choroba2
Zaklęcia --- --- ---
Skarby 10% 5k4 (5-20) 10% 7k4 (7-28) 25% 12k4 (12-58)
Odporność na obrażenia
Ogień51015
Powietrze51015
Woda51015
Ziemia51015
Duch000
UmysłNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
CiałoNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
Światło000
Ciemność303030
Fizyczne102030
Pozostałe informacje
Występowanie Dolina Kurhanów (Kurhany), Deyja (Przedsionek Czeluści)
Nagroda 900 1 300 1 700
Widziadło Ghul Potępieniec
Punkty życia355579
Klasa pancerza81420
Poziom91317
Doświadczenie171299459
SIAgresywnyAgresywnySamobójca
ObrażeniaFizyczne, wręcz
1k7 (1-7)
Fizyczne, wręcz
2k7+2 (4-16)
Fizyczne, wręcz
3k7+4 (7-25)
Priorytet Klerycy, Paladyni Klerycy, Paladyni Klerycy, Paladyni
Specjalne Choroba1 Paraliż Paraliż
Zaklęcia --- --- ---
Skarby 10% 5k4 (5-20) 10% 7k4 (7-28) 25% 12k4 (12-58)
Odporność na obrażenia
Ogień000
Powietrze000
WodaNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
Ziemia000
Duch000
UmysłNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
CiałoNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
Światło000
Ciemność303030
Fizyczne000
Pozostałe informacje
Występowanie Dolina Kurhanów (Kurhany, Nawiedzona posiadłość)
Nagroda 900 1 300 1 700
Cień Widmo Duch
Punkty życia355593
Klasa pancerza253035
Poziom91319
Doświadczenie171299551
SINormaNormaSamobójca
ObrażeniaFizyczne, wręcz
1k6+6 (7-12)
Fizyczne, wręcz
2k6+6 (8-18)
Fizyczne, wręcz
3k6+6 (9-24)
Priorytet Klerycy, Paladyni Klerycy, Paladyni Klerycy, Paladyni
Specjalne Strach Postarzenie Omdlenie
Zaklęcia --- --- ---
Skarby 5% L2 10% L3 20% L4
Odporność na obrażenia
Ogień101520
Powietrze101520
WodaNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
Ziemia101520
Duch101520
UmysłNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
CiałoNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
Światło000
Ciemność303030
Fizyczne101520
Pozostałe informacje
Występowanie Dolina Kurhanów (Kurhany, Nawiedzona posiadłość), Deyja (Szósta wieża strażnicza), Czeluść (Zamek Półmroku), Tatalia (Jaskinie Tidewater), Wyspa Evenmorn
Nagroda 900 1 300 1 900
Zbrojny Strażnik Awanturnik
Punkty życia4079129
Klasa pancerza101520
Poziom101724
Doświadczenie200459816
SIAgresywnyAgresywnyAgresywny
ObrażeniaFizyczne, wręcz
3k7+4 (7-25)
Fizyczne, wręcz
3k7+6 (9-27)
Fizyczne, wręcz
3k7+8 (11-29)
Priorytet Złodzieje Złodzieje Złodzieje
Specjalne --- --- Zepsucie broni
Zaklęcia---------
Skarby 10k6 (10-60) 15k6 (15-90)
5% L2 Miecz
30k6 (30-180)
10% L2 Miecz
Odporność na obrażenia
Ogień51015
Powietrze51015
Woda51015
Ziemia51015
Duch555
Umysł51015
Ciało51015
Światło000
Ciemność000
Fizyczne51015
Pozostałe informacje
Występowanie Szmaragdowa Wyspa (Świątynia księżyca), Harmondale, Erathia (Fort riverstride), Tatalia (Posiadłość Lorda Markhama),
Nagroda 1 000 1 700 2 400
Krasnoludzki żołnierz Krasnoludzki oficer Krasnoludzki dowódca
Punkty życia40100180
Klasa pancerza61220
Poziom102030
Doświadczenie2006001200
SINormaAgresywnySamobójca
ObrażeniaFizyczne, wręcz
4k2+4 (8-12)
Fizyczne, wręcz
4k2+8 (12-16)
Fizyczne, wręcz
4k2+16 (20-24)
Priorytet Gobliny Gobliny Gobliny
Specjalne --- --- Zepsucie pancerza
Zaklęcia---------
Skarby 5k10 (5-50)
5% L1 Topór
10k10 (10-100)
10% L2 Topór
20k10 (20-200)
25% L3 Topór
Odporność na obrażenia
Ogień102030
Powietrze203040
Woda203040
Ziemia304050
Duch000
Umysł555
Ciało102030
Światło000
Ciemność000
Fizyczne304050
Pozostałe informacje
Występowanie Dolina Kurhanów (Kamienne miasto), Nighon (Tunele Nighońskie)
Nagroda 1 000 2 000 3 000
Harpia Wiedźmia harpia Królowa harpii
Punkty życia617993
Klasa pancerza121416
Poziom141719
Doświadczenie336459551
SIAgresywnyAgresywnySamobójca
ObrażeniaFizyczne, wręcz
2k7+2 (4-16)
Fizyczne, wręcz
2k7+5 (7-19)
Fizyczne, wręcz
2k7+10 (12-24)
Priorytet Mężczyźni Mężczyźni Mężczyźni
Specjalne Odurzenie Klątwa Postarzenie
Zaklęcia---------
Skarby 4k10 (4-40) 6k10 (6-60) 10k10 (10-100)
20% L2 Pierścień
Odporność na obrażenia
Ogień5510
Powietrze5510
Woda5510
Ziemia5510
Duch5510
Umysł5510
Ciało5510
Światło000
Ciemność000
Fizyczne51015
Pozostałe informacje
Występowanie Deyja (Przedsionek Czeluści)
Nagroda 1 400 1 700 1 900
Szmaragdowy szlamowiec Szafirowy szlamowiec Rubinowy szlamowiec
Punkty życia5086137
Klasa pancerza81012
Poziom121825
Doświadczenie264504875
SINormaSamobójcaSamobójca
ObrażeniaWoda, wręcz
1k6 (1-6)
Woda, wręcz
3k6 (3-18)
Woda, wręcz
5k6 (5-30)
Priorytet --- --- ---
Specjalne Zepsucie broni Zepsucie pancerza Zepsucie przedmiotu
Zaklęcia --- Toksyczna chmura
10%, E, 1
Toksyczna chmura
15%, E, 2
Skarby 5% L2 5% L3 5% L4
Odporność na obrażenia
Ogień102030
Powietrze000
Woda000
Ziemia000
DuchNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
UmysłNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
CiałoNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
Światło000
Ciemność000
FizyczneNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
Pozostałe informacje
Występowanie Harmondale (Jaskinie Białych Klifów), Pustynia Bracada (Kopalnie czerwonych krasnoludów),
Nagroda1 200 1 800 2 500
Łucznik Kusznik Elitarny łucznik
Punkty życia3593171
Klasa pancerza141622
Poziom91929
Doświadczenie1715511131
SINormaAgresywnyAgresywny
Obrażenia 1Fizyczne, dystans
2k6+2 (4-14)
Fizyczne, dystans
3k6+3 (6-21)
Fizyczne, dystans
3k7+3 (6-24)
Obrażenia 2Ogień, dystans
3k6+2 (5-20)
Ogień, dystans
4k6+3 (7-27)
Ogień, dystans
4k7+3 (7-31)
Priorytet Łucznicy, Łowcy Łucznicy, Łowcy Łucznicy, Łowcy
Specjalne --- --- Zepsucie broni
Zaklęcia 1 --- Błyskawica
20% E, 4
Błyskawica
20% M, 8
Zaklęcia 2 Tarcza
50%, P, 4
Tarcza
50%, E, 8
Tarcza
50%, M, 12
Skarby 3k20 (3-60)
5% L1 Łuk
6k20 (6-120)
5% L2 Łuk
10k20 (10-200)
10% L3 Łuk
Odporność na obrażenia
Ogień51015
Powietrze51015
Woda51015
Ziemia51015
Duch101010
Umysł101115
Ciało101515
Światło000
Ciemność000
Fizyczne51015
Pozostałe informacje
Występowanie Erathia (Zamek Gryphonheart, Fort riverstride), Tatalia (Gildia najemników)
Nagroda900 1 900 2 900
Mnich Wtajemniczony Mistrz
Punkty życia3073153
Klasa pancerza161928
Poziom81627
Doświadczenie144459999
SINormaAgresywnySamobójca
ObrażeniaFizyczne, wręcz
2k8+4 (4-20)
Fizyczne, wręcz
2k8+12 (14-28)
Fizyczne, wręcz
2k8+20 (22-36)
Priorytet Mnisi Mnisi Mnisi
Specjalne --- --- ---
Zaklęcia 1 Los
10%, P, 3
Zranienie
10%, E, 6
Uderzenie umysłu
10%, E, 9
Zaklęcia 2 Żelazne ręce
50%, E, 3
Żelazne ręce
50%, E, 6
Żelazne ręce
50%, E, 9
Skarby 5% L1 Przedmiot 5% L2 Przedmiot 10% L3 Przedmiot
Odporność na obrażenia
Ogień51015
Powietrze51015
Woda51015
Ziemia51015
Duch51015
Umysł101525
Ciało101525
Światło303030
Ciemność000
Fizyczne51015
Pozostałe informacje
Występowanie Wyspa Evenmorn (Wielka świątynia słońca)
Nagroda 800 1 600 2 700
Akolita księżyca Kleryk księżyca Kapłan księżyca
Punkty życia40100180
Klasa pancerza101525
Poziom102030
Doświadczenie2006001200
SINormaNormaAgresywny
ObrażeniaFizyczne, dystans
2k4 (2-8)
Fizyczne, dystans
2k4+4 (6-12)
Fizyczne, dystans
2k4+8 (10-16)
Priorytet Klerycy, Paladyni Klerycy, Paladyni Klerycy, Paladyni
Specjalne --- --- ---
Zaklęcia 1 Toksyczna chmura
30%, P, 4
Toksyczna chmura
30%, E, 7
Szrapnel
30% M, 10
Zaklęcia 2 --- Błogosławieństwo
10%, E, 7
Zbiorowe uzdrowienie
33%, A, 10
Skarby 5k10 (5-50)
5% L2 Maczuga
10k10 (10-100)
5% L3 Maczuga
20k10 (20-200)
10% L4 Maczuga
Odporność na obrażenia
Ogień51015
Powietrze51015
Woda51015
Ziemia51015
Duch000
Umysł51015
Ciało51015
Światło000
CiemnośćNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
Fizyczne101520
Pozostałe informacje
Występowanie Avlee (Świątynia Baa), Czeluść (Świątynia ciemności) Wyspa Evenmorn (Wielka świątynia księżyca)
Nagroda1 000 2 000 3 000
Akolita słońca Kleryk słońca Kapłan słońca
Punkty życia40100180
Klasa pancerza101525
Poziom102030
Doświadczenie2006001200
SINormaNormaAgresywny
ObrażeniaFizyczne, dystans
2k4 (2-8)
Fizyczne, dystans
2k4+4 (6-12)
Fizyczne, dystans
2k4+8 (10-16)
Priorytet Klerycy, Paladyni Klerycy, Paladyni Klerycy, Paladyni
Specjalne --- --- ---
Zaklęcia 1 Świetlny pocisk
30%, P, 4
Uderzenie umysłu
30%, E, 7
Świetlny pocisk
30% P, 10
Zaklęcia 2 --- Błogosławieństwo
10%, E, 7
Zbiorowe uzdrowienie
33%, A, 10
Skarby 5k10 (5-50)
5% L2 Peleryna
10k10 (10-100)
5% L3 Peleryna
20k10 (20-200)
10% L4 Peleryna
Odporność na obrażenia
Ogień51015
Powietrze51015
Woda51015
Ziemia51015
Duch000
Umysł51015
Ciało51015
ŚwiatłoNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
Ciemność0Niewrażliwy0y
Fizyczne101520
Pozostałe informacje
Występowanie Celeste (Świątynia światła), Wyspa Evenmorn (Wielka świątynia słońca)
Nagroda1 000 2 000 3 000
Zjawa Upiór Upiór kurhanów
Punkty życia6193145
Klasa pancerza152025
Poziom141926
Doświadczenie336551936
SISamobójcaSamobójcaSamobójca
ObrażeniaFizyczne, wręcz
2k5+6 (8-16)
Fizyczne, wręcz
2k5+12 (14-22)
Fizyczne, wręcz
4k5+12 (16-32)
Priorytet --- --- ---
Specjalne Strach Wyssanie punktów magii Postarzenie
Zaklęcia --- --- ---
Skarby 10% L2 Sztylet 10% L3 Sztylet 20% L4 Sztylet
Odporność na obrażenia
Ogień102030
Powietrze102030
WodaNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
Ziemia102030
Duch000
UmysłNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
CiałoNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
Światło000
Ciemność303030
Fizyczne102030
Pozostałe informacje
Występowanie Dolina Kurhanów (Kurhany, Nawiedzona posiadłość), Wyspa Evenmorn (Wielka świątynia księżyca)
Nagroda 1 400 1 900 2 600
Drzewiec Drzewiec Drzewiec
Punkty życia5080137
Klasa pancerza81012
Poziom121825
Doświadczenie264504875
SISamobójcaSamobójcaSamobójca
Obrażenia 1Fizyczne, wręcz
2k10 (2-20)
Fizyczne, wręcz
4k10 (4-40)
Fizyczne, wręcz
6k10 (6-60)
Obrażenia 2Ziemia, dystans
2k6 (2-12)
Ziemia, dystans
4k6 (4-24)
Ziemia, dystans
6k6 (6-36)
Priorytet Druidzi Druidzi Druidzi
Specjalne --- --- Zepsucie przedmiotu
Zaklęcia --- --- ---
Skarby 20% L3 Klejnot 35% L3 Klejnot 50% L4 Klejnot
Odporność na obrażenia
Ogień000
Powietrze203040
Woda203040
ZiemiaNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
Duch101010
UmysłNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
CiałoNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
Światło555
Ciemność555
Fizyczne203040
Pozostałe informacje
Występowanie Las Tulareański
Nagroda 1 200 1 800 2 500
Elf wojownik Elf obrońca Elf pikinier
Punkty życia61114180
Klasa pancerza152028
Poziom142228
Doświadczenie3367041200
SINormaAgresywnyAgresywny
ObrażeniaFizyczne, wręcz
2k4+4 (6-12)
Fizyczne, wręcz
3k4+6 (9-18)
Fizyczne, wręcz
4k4+8 (12-24)
Priorytet Ludzie Ludzie Ludzie
Specjalne---------
Zaklęcia---------
Skarby 8k10 (8-80)
10% L2 Włócznia
16k10 (16-160)
15% L3 Włócznia
25k10 (25-250)
25% L4 Włócznia
Odporność na obrażenia
Ogień101520
Powietrze101520
Woda101520
Ziemia101520
Duch555
Umysł51015
Ciało51015
Światło000
Ciemność000
Fizyczne51015
Pozostałe informacje
Występowanie Avlee, Las Tulareański (Zamek Navan, Jaskinie Tulareańskie)
Nagroda 1 400 2 200 2 800
Elf łucznik Elf zwiadowca Elf łowca
Punkty życia45121227
Klasa pancerza121420
Poziom112335
Doświadczenie2317591575
SINormaAgresywnyAgresywny
ObrażeniaFizyczne, dystans
4k2+2 (6-10)
Fizyczne, dystans
6k2+4 (10-16)
Fizyczne, dystans
8k2+6 (14-20)
Priorytet Ludzie Ludzie Ludzie
Specjalne------ Podwójny strzał
Zaklęcia---------
Skarby 6k10 (6-60)
5% L2 Łuk
12k10 (12-120)
5% L3 Łuk
20k10 (20-200)[br105% L4 Łuk
Odporność na obrażenia
Ogień101520
Powietrze101520
Woda101520
Ziemia101520
Duch555
Umysł51015
Ciało51015
Światło000
Ciemność000
Fizyczne51015
Pozostałe informacje
Występowanie Las Tulareański (Zamek Navan)
Nagroda 1 100 2 300 3 500
Poborowy Żołnierz Wojownik
Punkty życia61129227
Klasa pancerza182430
Poziom142435
Doświadczenie3368161575
SINormaAgresywnyAgresywny
ObrażeniaFizyczne, wręcz
3k3+6 (9-15)
Fizyczne, wręcz
3k3+10 (13-19)
Fizyczne, wręcz
3k3+14 (17-23)
Priorytet Mężczyźni, Elfy Mężczyźni, Elfy Mężczyźni, Elfy
Specjalne --- --- Zepsucie broni
Zaklęcia---------
Skarby 10k10 (10-100)
5% L1 Kolczuga
20k10 (20-200)
5% L2 Kolczuga
30k10 (30-300)
10% L3 Kolczuga
Odporność na obrażenia
Ogień102030
Powietrze102030
Woda102030
Ziemia102030
Duch101010
Umysł152535
Ciało152535
Światło000
Ciemność000
Fizyczne102030
Pozostałe informacje
Występowanie Erathia (Zamek Gryphonheart, Fort riverstride), Las Tulareański
Nagroda 1 400 2 400 3 500
Kamienny gargulec Marmurowy gargulec Obsydianowy gargulec
Punkty życia73114207
Klasa pancerza182226
Poziom162233
Doświadczenie4167041419
SIAgresywnyAgresywnySamobójca
ObrażeniaFizyczne, wręcz
2k12 (2-24)
Fizyczne, wręcz
2k12+4 (6-28)
Fizyczne, wręcz
2k12+8 (10-32)
Priorytet --- --- ---
Specjalne Osłabienie Paraliż Paraliż
Zaklęcia --- --- ---
Skarby 5k10 (5-50)
5% L2 Amulet
10k10 (10-100)
10% L2 Amulet
25k10 (25-250)
20% L3 Amulet
Odporność na obrażenia
Ogień203050
Powietrze203050
Woda203050
Ziemia405070
DuchNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
UmysłNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
CiałoNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
Światło000
Ciemność000
Fizyczne2040Niewrażliwy
Pozostałe informacje
Występowanie Deyja (Przedsionek Czeluści), Dolina Kurhanów, Wyspa Evenmorn
Nagroda 1 600 2 200 3 300
GryfDrapieżny gryfKrólewski gryf
Punkty życia67121180
Klasa pancerza152230
Poziom152330
Doświadczenie3757591200
SINormaAgresywnySamobójca
ObrażeniaFizyczne, wręcz
2k8+2 (4-18)
Fizyczne, wręcz
2k8+6 (8-22)
Fizyczne, wręcz
3k8+10 (13-34)
Priorytet --- --- ---
Specjalne---------
Zaklęcia---------
Skarby 10k6 (10-60) 15k6 (15-90) 30k6 (30-180)
Odporność na obrażenia
Ogień5510
Powietrze5510
Woda5510
Ziemia5510
Duch5510
Umysł5510
Ciało5510
Światło303030
Ciemność000
Fizyczne51015
Pozostałe informacje
Występowanie Erathia, Pustynia Bracada
Nagroda1 5002 300 3 000
Troll bagiennyTroll rzecznyTroll górski
Punkty życia86162258
Klasa pancerza182838
Poziom182838
Doświadczenie50410641824
SIAgresywnyAgresywnySamobójca
ObrażeniaFizyczne, wręcz
2k10+4 (6-24)
Fizyczne, wręcz
3k10+6 (9-36)
Fizyczne, wręcz
4k10+10 (14-50)
Priorytet Kobiety Kobiety Kobiety
Specjalne---------
Zaklęcia---------
Skarby 12k10 (12-120)
5% L1 Pas
25k10 (25-250)
5% L2 Pas
45k10 (45-450)
5% L3 Pas
Odporność na obrażenia
Ogień51015
Powietrze102030
Woda102030
ZiemiaNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
Duch555
Umysł51015
Ciało51015
Światło000
Ciemność555
Fizyczne102030
Pozostałe informacje
Występowanie Tatalia
Nagroda 1 800 2 800 3 800
Wiwerna Rogata wiwerna Prastara wiwerna
Punkty życia93162247
Klasa pancerza142842
Poziom192842
Doświadczenie55110641739
SINormaAgresywnySamobójca
ObrażeniaFizyczne, wręcz
7k6 (7-42)
Fizyczne, wręcz
9k6 (9-54)
Fizyczne, wręcz
12k6 (12-72)
Priorytet Druidzi, Łowcy Druidzi, Łowcy Druidzi, Łowcy
Specjalne Zatrucie2 Zatrucie3 Uśmiercenie
Zaklęcia---------
Skarby 25k8 (25-200)
10% L3
50k8 (50-400)
10% L4
100k8 (100-800)
15% L4
Odporność na obrażenia
Ogień102030
Powietrze102030
Woda102030
Ziemia102030
Duch555
Umysł102030
Ciało102030
Światło555
Ciemność555
Fizyczne102030
Pozostałe informacje
Występowanie Avlee, Las Tulareański (Jaskinie Tulareańskie)
Nagroda 1 900 2 800 4 200
Szafarz ognia Szafarz płomienia Żywiołak ognia
Punkty życia55145269
Klasa pancerza121518
Poziom132639
Doświadczenie2999361911
SISamobójcaSamobójcaSamobójca
ObrażeniaOgień, dystans
2k8 (2-16)
Ogień, dystans
5k8 (5-40)
Ogień, dystans
8k8 (8-64)
Priorytet --- --- ---
Specjalne --- --- ---
Zaklęcia 1 Ognisty pocisk
20%, E, 6
Kula ognia
20%, M, 8
Spalenie
20%, A, 12
Zaklęcia 2 Pośpiech
50%, E, 4
Pośpiech
50%, M, 8
Pośpiech
50%, A, 12
Skarby --- --- ---
Odporność na obrażenia
OgieńNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
Powietrze101520
Woda101520
Ziemia101520
DuchNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
UmysłNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
CiałoNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
Światło555
Ciemność555
Fizyczne101520
Pozostałe informacje
Występowanie Czeluść (Strefa wylęgu)
Nagroda 1 300 2 600 3 900
Burza Cyklon Żywiołak powietrza
Punkty życia73114207
Klasa pancerza101214
Poziom162233
Doświadczenie4167041419
SISamobójcaSamobójcaSamobójca
ObrażeniaPowietrze, dystans
3k6 (3-18)
Powietrze, dystans
5k6 (5-30)
Powietrze, dystans
8k6 (8-48)
Priorytet --- --- ---
Specjalne --- --- ---
Zaklęcia 1 Iskry
20%, E, 4
Iskry
20%, M, 8
Iskry
20%, A, 12
Zaklęcia 2 --- Błyskawica
50%, M, 8
Błyskawica
50%, A, 12
Skarby --- --- ---
Odporność na obrażenia
Ogień101520
PowietrzeNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
Woda101520
Ziemia101520
DuchNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
UmysłNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
CiałoNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
Światło555
Ciemność555
Fizyczne101520
Pozostałe informacje
Występowanie Celeste (Ściany mgły)
Nagroda 1 600 2 200 3 300
Rusałka Sylfida Żywiołak wody
Punkty życia61129237
Klasa pancerza101316
Poziom142436
Doświadczenie3368161656
SISamobójcaSamobójcaSamobójca
ObrażeniaWoda, dystans
3k12 (3-36)
Woda, dystans
4k12 (5-48)
Woda, dystans
6k12 (8-72)
Priorytet --- --- ---
Specjalne --- --- ---
Zaklęcia Lodowy pocisk
20%, E, 6
Rozprysk kwasu
20%, M, 8
Lodowa eksplozja
20%, A, 12
Skarby --- --- ---
Odporność na obrażenia
Ogień101520
Powietrze101520
WodaNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
Ziemia101520
DuchNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
UmysłNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
CiałoNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
Światło555
Ciemność555
Fizyczne101520
Pozostałe informacje
Występowanie Avlee
Nagroda 1 400 2 400 3 600
Żywiołak gliny Żywiołak kamienia Żywiołak ziemi
Punkty życia137180280
Klasa pancerza202530
Poziom253040
Doświadczenie87512002000
SISamobójcaSamobójcaSamobójca
ObrażeniaFizyczne, dystans
10k3 (10-30)
Fizyczne, dystans
15k3 (15-45)
Fizyczne, dystans
25k3 (25-75)
Priorytet --- --- ---
Specjalne --- Zepsucie pancerza Omdlenie
Zaklęcia 1 Wirujące ostrze
25%, E, 6
Wybuchający kamień
25%, M, 8
Wirujące ostrze
25%, A, 12
Zaklęcia 2 Kamienna skóra
50%, E, 4
Kamienna skóra
50%, M, 8
Kamienna skóra
50%, A, 12
Skarby L3 Klejnot L4 Klejnot L5 Klejnot
Odporność na obrażenia
Ogień101520
Powietrze101520
Woda101520
ZiemiaNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
DuchNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
UmysłNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
CiałoNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
Światło555
Ciemność555
Fizyczne101520
Pozostałe informacje
Występowanie Deyja (Szósta wieża strażnicza)
Nagroda 2 500 3 000 4 000
Mniejszy żywiołak światła Żywiołak światła Większy żywiołak światła
Punkty życia67121258
Klasa pancerza111419
Poziom152338
Doświadczenie3757591824
SISamobójcaSamobójcaSamobójca
ObrażeniaŚwiatło, dystans
4k4 (4-16)
Światło, dystans
9k4 (9-36)
Światło, dystans
14k4 (14-56)
Priorytet --- --- ---
Specjalne Wybuch przy śmierci
5k8 (5-40)
Światło
Wybuch przy śmierci
5k8 (5-40)
Światło
Wybuch przy śmierci
5k8 (5-40)
Światło
Zaklęcia --- --- ---
Skarby --- --- ---
Odporność na obrażenia
Ogień101520
Powietrze101520
Woda101520
Ziemia101520
DuchNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
UmysłNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
CiałoNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
ŚwiatłoNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
Ciemność555
Fizyczne101520
Pozostałe informacje
Występowanie Celeste (Ściany mgły)
Nagroda 1 500 2 300 3 800
Rok Większy rok Ptak gromów
Punkty życia153269413
Klasa pancerza203040
Poziom273951
Doświadczenie99919113111
SINormaAgresywnySamobójca
ObrażeniaFizyczne, wręcz
3k10+20 (23-50)
Fizyczne, wręcz
4k10+25 (29-65)
Fizyczne, wręcz
5k10+30 (35-80)
Priorytet --- --- ---
Specjalne------Zepsucie pancerza
Zaklęcia---------
Skarby 10k8 (10-80) 20k8 (20-160) 35k8 (35-280)
Odporność na obrażenia
Ogień102030
Powietrze1020Niewrażliwy
Woda102030
Ziemia102030
Duch555
Umysł102030
Ciało102030
Światło0510
Ciemność0510
Fizyczne203040
Pozostałe informacje
Występowanie Celeste, Nighon
Nagroda 2 700 3 900 5 100
Minikora Mantikora Chimera
Punkty życia86153237
Klasa pancerza182532
Poziom182736
Doświadczenie5049991656
SINormaAgresywnySamobójca
ObrażeniaFizyczne, dystans
1k12+4 (5-16)
Fizyczne, dystans
1k12+8 (9-20)
Fizyczne, dystans
2k12+10 (12-34)
Priorytet Druidzi, Łowcy Druidzi, Łowcy Druidzi, Łowcy
Specjalne Zatrucie2 Zatrucie3 Zatrucie3
Zaklęcia --- --- ---
Skarby --- --- ---
Odporność na obrażenia
Ogień102030
Powietrze102030
Woda102030
Ziemia102030
Duch102030
Umysł102030
Ciało102030
Światło102030
Ciemność102030
Fizyczne102030
Pozostałe informacje
Występowanie Harmondale Arena
Nagroda 1 800 2 700 3 600
Brązowy golem Mosiężny golem Złoty golem
Punkty życia114227400
Klasa pancerza182532
Poziom406080
Doświadczenie70415753000
SISamobójcaSamobójcaSamobójca
Obrażenia 1Fizyczne, wręcz
5k6+20 (25-50)
Fizyczne, wręcz
7k6+25 (32-67)
Fizyczne, wręcz
9k6+30 (39-84)
Obrażenia 2Fizyczne, dystans
5k4 (5-20)
Fizyczne, dystans
5k4+4 (9-24)
Fizyczne, dystans
5k4+8 (13-28)
Priorytet --- --- ---
Specjalne Zepsucie pancerza
Wybuch przy śmierci
4k10 (4-40)
Ziemia
Zepsucie broni
Wybuch przy śmierci
4k10 (4-40)
Ziemia
Zepsucie przedmiotu
Wybuch przy śmierci
4k10 (4-40)
Ziemia
Zaklęcia --- --- ---
Skarby 20k8 (20-160) 30k8 (30-240) 50k8 (50-400)
Odporność na obrażenia
Ogień203040
Powietrze203040
Woda203040
ZiemiaNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
DuchNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
UmysłNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
CiałoNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
Światło303030
Ciemność000
Fizyczne303050
Pozostałe informacje
Występowanie Las Tulareański (Laboratorium Clankera), Pustynia Bracada (Szkoła czarów), Celeste (Zamek Lambent)
Nagroda 4 000 6 000 8 000
Mniejszy wampir Wampir Większy wampir
Punkty życia100207374
Klasa pancerza253545
Poziom203348
Doświadczenie60014192784
SIAgresywnyAgresywnySamobójca
ObrażeniaFizyczne, wręcz
3k8+15 (18-39)
Fizyczne, wręcz
3k8+25 (28-49)
Fizyczne, wręcz
3k8+35 (38-59)
Priorytet Krasnoludy, Klerycy Krasnoludy, Klerycy Krasnoludy, Klerycy
Specjalne Choroba2 Wyssanie punktów magii Wyssanie punktów magii
Zaklęcia --- --- ---
Skarby 6k8 (6-48)
30% L2 Peleryna
12k8 (12-96)
40% L3 Peleryna
16k8 (16-128)
50% L4 Peleryna
Odporność na obrażenia
Ogień51015
Powietrze102030
WodaNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
Ziemia102030
Duch000
UmysłNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
CiałoNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
Światło000
Ciemność303030
Fizyczne102030
Pozostałe informacje
Występowanie Erathia (Grób mistrza), Czeluść (Zamek Półmroku, Świątynia ciemności), Tatalia (Piwnica z winem)
Nagroda 2 000 3 300 4 800
Nekromanta Mówca umarłych Królowa umarłych
Punkty życia137227400
Klasa pancerza182532
Poziom141830
Doświadczenie87515753000
SIAgresywnyAgresywnyAgresywny
ObrażeniaCiemność, dystans
9k4 (9-36)
Ciemność, dystans
12k4 (12-48)
Ciemność, dystans
16k4 (16-64)
Priorytet Paladyni Paladyni Paladyni
Specjalne Przywołanie Cienia Przywołanie Widma Przywołanie Ducha
Zaklęcia 1 Toksyczna chmura
20%, E, 4
Szrapnel
30%, M, 8
Oddech smoka
30%, M, 10
Zaklęcia 2 --- --- Odbicie bólu
50%, M, 10
Skarby 15k12 (15-180)
10% L3 Buty
25k12 (25-300)
10% L4 Buty
40k12 (40-480)
30% L5 Buty
Odporność na obrażenia
Ogień203040
Powietrze203040
Woda203040
Ziemia203040
Duch51015
Umysł152025
Ciało152025
Światło000
CiemnośćNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
Fizyczne102030
Pozostałe informacje
Występowanie Deyja (Szósta wieża strażnicza), Czeluść (Zamek Półmroku), Tatalia (Piwnica z winem)
Nagroda 1 400 1 800 3 000
Lisz Arcylisz Król liszów
Punkty życia100180280
Klasa pancerza152025
Poziom203040
Doświadczenie60012002000
SIAgresywnyAgresywnySamobójca
ObrażeniaOgień, dystans
3k8+6 (9-30)
Powietrze, dystans
4k8+12 (16-44)
Ciemność, dystans
5k8+20 (25-60)
Priorytet Druidzi, Klerycy Druidzi, Klerycy Druidzi, Klerycy
Specjalne --- --- ---
Zaklęcia 1 Toksyczna chmura
20%, E, 4
Szrapnel
20%, M, 8
Oddech smoka
30%, M, 12
Zaklęcia 2 --- --- Odbicie bólu
50%, M, 12
Skarby 10k20 (10-200)
10% L3 Przedmiot
15k20 (15-300)
10% L4 Przedmiot
30k20 (30-600)
30% L5 Przedmiot
Odporność na obrażenia
Ogień202530
Powietrze202530
Woda202530
Ziemia202530
Duch000
UmysłNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
CiałoNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
Światło000
Ciemność303030
Fizyczne202530
Pozostałe informacje
Występowanie Erathia (Grób mistrza), Deyja (Szósta wieża strażnicza), Czeluść (Zamek Półmroku)
Nagroda 2 000 3 000 4 000
Mag Czarodziej Arcymag
Punkty życia137227400
Klasa pancerza141830
Poziom253550
Doświadczenie87515753000
SIAgresywnyAgresywnyAgresywny
ObrażeniaŚwiatło, dystans
9k4 (9-36)
Światło, dystans
12k4 (12-48)
Energia, dystans
16k4 (16-64)
Priorytet --- --- ---
Specjalne Przyzywanie mniejszego żywiołaka światła Przyzywanie żywiołaka światła Przyzywanie większego żywiołaka światła
Zaklęcia 1 Rozproszenie magii
20%, E, 4
Rozproszenie magii
30%, M, 8
Godzina mocy
30%, M, 12
Zaklęcia 2 --- Godzina mocy
50%, M, 8
Dzień ochrony
50%, M, 12
Skarby 15k12 (15-180)
10% L3 Kij
25k12 (25-300)
10% L4 Kij
40k12 (40-480)
30% L5 Kij
Odporność na obrażenia
Ogień203040
Powietrze203040
Woda203040
Ziemia203040
Duch51015
Umysł152025
Ciało152025
ŚwiatłoNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
Ciemność000
Fizyczne102030
Pozostałe informacje
Występowanie Pustynia Bracada (Szkoła czarów), Celeste (Zamek Lambent, Ściany mgły)
Nagroda 2 500 3 500 5 000
Czarnoksiężnik ognia Czarnoksiężnik wody Czarnoksiężnik powietrza
Punkty życia137227400
Klasa pancerza141830
Poziom253550
Doświadczenie87515753000
SIAgresywnyAgresywnyAgresywny
ObrażeniaOgień, dystans
9k4 (9-36)
Woda, dystans
12k4 (12-48)
Powietrze, dystans
16k4 (16-64)
Priorytet --- --- ---
Specjalne --- --- ---
Zaklęcia Kula ognia
20%, E, 6
Rozprysk kwasu
30%, M, 9
Błyskawica
30%, M, 12
Skarby 7k9 (7-63)
10% L2 Różdżka
15k9 (15-135)
15% L3 Różdżka
25k9 (25-225)
25% L4 Różdżka
Odporność na obrażenia
Ogień304050
Powietrze304050
Woda304050
Ziemia304050
Duch101010
Umysł102030
Ciało102030
Światło000
Ciemność101010
Fizyczne102030
Pozostałe informacje
Występowanie Nighon (Góra Grzmiącej Pięści, Tunele Nighońskie, Labirynt)
Nagroda 2 500 3 500 5 000
Meduza Królewska meduza Cesarska meduza
Punkty życia227280337
Klasa pancerza202530
Poziom354045
Doświadczenie157520003475
SINormaAgresywnySamobójca
ObrażeniaFizyczne, dystans
4k4+8 (12-24)
Fizyczne, dystans
5k4+10 (15-30)
Fizyczne, dystans
6k4+12 (18-36)
Priorytet --- --- ---
Specjalne Paraliż Skamienienie Skamienienie
Zaklęcia --- --- ---
Skarby 10k20 (10-200)
10% L3 Przedmiot
15k20 (15-300)
10% L4 Przedmiot
30k20 (30-600)
30% L5 Przedmiot
Odporność na obrażenia
OgieńNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
PowietrzeNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
WodaNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
ZiemiaNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
DuchNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
UmysłNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
CiałoNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
ŚwiatłoNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
CiemnośćNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
Fizyczne000
Pozostałe informacje
Występowanie Pustynia Bracada (Kopalnie czerwonych krasnoludów), Eeofol (Tunele do Eeofol)
Nagroda 3 500 4 000 4 500
Olbrzymi rekin Rekinopirania Smoczy rekin
Punkty życia162237374
Klasa pancerza202530
Poziom303540
Doświadczenie106416562784
SIAgresywnyAgresywnyAgresywny
ObrażeniaWoda, dystans
1k20+25 (26-45)
Woda, dystans
1k20+35 (36-55)
Woda, dystans
1k20+45 (46-65)
Priorytet --- --- ---
Specjalne --- --- Strach
Zaklęcia --- --- ---
Skarby --- --- ---
Odporność na obrażenia
Ogień000
Powietrze000
WodaNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
Ziemia000
Duch000
Umysł000
Ciało000
Światło000
Ciemność000
Fizyczne304050
Pozostałe informacje
Występowanie Płycizny
Nagroda 3 000 3 500 4 000
Latające oko Obserwator Złe oko
Punkty życia180280400
Klasa pancerza203040
Poziom304050
Doświadczenie120020003000
SIAgresywnyAgresywnyAgresywny
ObrażeniaWoda, dystans
5k6 (5-30)
Ogień, dystans
6k6 (6-36)
Powietrze, dystans
7k6 (7-42)
Priorytet Magowie Magowie, Druidzi ---
Specjalne Uśpienie Strach Obłęd
Potrójny strzał
Zaklęcia --- --- ---
Skarby 10k10 (10-100)
10% L4 Pierścień
15k10 (15-150)
20% L5 Pierścień
20k10 (20-200)
30% L6 Pierścień
Odporność na obrażenia
Ogień30Niewrażliwy40
Powietrze3040Niewrażliwy
WodaNiewrażliwy3040
Ziemia304050
Duch151515
UmysłNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
CiałoNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
Światło101010
Ciemność151515
Fizyczne304050
Pozostałe informacje
Występowanie Las Tulareański (Laboratorium Clankera), Nighon (Góra Grzmiącej Pięści)
Nagroda 3 000 4 000 5 000
Minotaur Minotaur kat Wódz minotaurów
Punkty życia269525861
Klasa pancerza303540
Poziom303540
Doświadczenie191140717031
SINormaAgresywnySamobójca
ObrażeniaFizyczne, wręcz
3k7+25 (28-46)
Fizyczne, wręcz
3k7+40 (43-61)
Fizyczne, wręcz
3k7+60 (63-81)
Priorytet --- --- ---
Specjalne --- Obłęd Uśmiercenie
Zaklęcia --- --- ---
Skarby 10k10 (10-100)
10% L4 Topór
20k20 (20-400)
10% L5 Topór
50k20 (50-1000)
20% L6 Topór
Odporność na obrażenia
Ogień102030
Powietrze102030
Woda102030
Ziemia102030
Duch51015
Umysł102030
Ciało102030
Światło51015
Ciemność51015
Fizyczne102030
Pozostałe informacje
Występowanie Nighon (Góra Grzmiącej Pięści, Labirynt)
Nagroda 3 000 3 500 4 000
Diabeł robotnik Diabeł wojownik Kapitan diabłów
Punkty życia180400700
Klasa pancerza253545
Poziom305070
Doświadczenie120030005600
SISamobójcaAgresywnyAgresywny
ObrażeniaFizyczne, dystans
2k6+8 (10-20)
Fizyczne, dystans
2k6+14 (16-26)
Fizyczne, dystans
2k6+20 (22-32)
Priorytet --- --- ---
Specjalne Choroba2 Choroba3 Wyssanie punktów magii
Zaklęcia 1 Kula ognia
20%, E, 6
Kula ognia
20%, E, 8
Spalenie
15%, M, 12
Zaklęcia 2 --- Deszcz meteorów
15%, M, 8
Deszcz meteorów
15%, M, 12
Skarby --- --- ---
Odporność na obrażenia
OgieńNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
Powietrze203040
Woda203040
Ziemia203040
Duch252525
UmysłNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
Ciało203040
Światło203040
Ciemność203040
Fizyczne203040
Pozostałe informacje
Występowanie Avlee (Świątynia Baa), Eeofol (Kolonia Zod)
Nagroda 3 000 5 000 7 000
Akolita miecza Czempion miecza Mistrz miecza
Punkty życia280540880
Klasa pancerza456585
Poziom406080
Doświadczenie200042007200
SINormaAgresywnyAgresywny
ObrażeniaFizyczne, wręcz
4k5+20 (24-40)
Fizyczne, wręcz
4k5+30 (34-50)
Fizyczne, wręcz
4k5+40 (44-60)
Priorytet Rycerze, Mężczyźni Rycerze, Mężczyźni Rycerze, Mężczyźni
Specjalne --- --- ---
Zaklęcia 1 Błogosławieństwo
33%, P, 3
Błogosławieństwo
33%, E, 6
Błogosławieństwo
33%, M, 9
Zaklęcia 2 Heroizm
33%, P, 3
Heroizm
33%, E, 6
Heroizm
33%, M, 9
Skarby 10k100 (10-1000)
10% L4 Zbroja płytowa
20k100 (20-2000)
10% L5 Zbroja płytowa
40k100 (40-4000)
30% L6 Zbroja płytowa
Odporność na obrażenia
Ogień203050
Powietrze203050
Woda203050
Ziemia203050
Duch101010
Umysł304060
Ciało304060
Światło555
Ciemność555
Fizyczne203050
Pozostałe informacje
Występowanie Erathia (Zamek Gryphonheart), Deyja (Posiadłość Williama Setaga), Tatalia (Posiadłość Lorda Markhama, Gildia najemników)
Nagroda 4 000 6 000 8 000
Mniejszy dżinn Dżinn Ifrit
Punkty życia207325467
Klasa pancerza354555
Poziom334455
Doświadczenie141923763575
SIAgresywnyAgresywnyAgresywny
ObrażeniaWoda, dystans
8k4+8 (16-40)
Ogień, dystans
10k4+10 (20-50)
Powietrze, dystans
12k4+12 (24-60)
Priorytet Mnisi Mnisi Mnisi
Specjalne --- Uśpienie Strach
Zaklęcia Rozprysk kwasu
25%, M, 8
Kula ognia
25%, M, 8
Błyskawica
25%, M, 10
Skarby 30% L4 30% L5 30% L6
Odporność na obrażenia
Ogień30Niewrażliwy50
Powietrze3030Niewrażliwy
WodaNiewrażliwy3050
Ziemia303050
Duch000
Umysł505050
Ciało505050
Światło10100
Ciemność10100
Fizyczne303050
Pozostałe informacje
Występowanie Celeste (Ściany mgły)
Nagroda 3 300 4 400 5 500
Anioł Anielski lord Archanioł
Punkty życia180400700
Klasa pancerza253545
Poziom305070
Doświadczenie120030005600
SIAgresywnyAgresywnySamobójca
ObrażeniaFizyczne, wręcz
2k8+10 (12-26)
Fizyczne, wręcz
2k8+15 (17-31)
Fizyczne, wręcz
2k8+20 (22-36)
Priorytet --- --- ---
Specjalne --- --- ---
Zaklęcia 1 Świetlny pocisk
30%, M, 8
Świetlny pocisk
30%, M, 12
Świetlny pocisk
30%, A, 16
Zaklęcia 2 Rozproszenie magii
20%, M, 8
Dzień ochrony
50%, M, 12
Godzina mocy
50%, A, 16
Skarby 50k20 (50-1000)
5% L4 Miecz
75k20 (75-1500)
10% L5 Miecz
100k20 (100-2000)
15% L6 Miecz
Odporność na obrażenia
Ogień203040
Powietrze203040
Woda203040
Ziemia203040
Duch151515
Umysł304050
Ciało304050
ŚwiatłoNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
Ciemność101010
Fizyczne202020
Pozostałe informacje
Występowanie Celeste (Zamek Lambent, Świątynia światła)
Nagroda 3 000 5 000 7 000
Hydra ognia Hydra powietrza Hydra chaosu
Punkty życia337467617
Klasa pancerza224466
Poziom455565
Doświadczenie247535754875
SIAgresywnyAgresywnyAgresywny
ObrażeniaOgień, dystans
15k5 (15-75)
Powietrze, dystans
20k5 (20-100)
Energia, dystans
20k5 (20-100)
Priorytet --- --- ---
Specjalne --- --- Zepsucie pancerza
Zaklęcia --- --- ---
Skarby 50k10 (50-500)
L3
100k10 (100-1000)
L4
200k10 (200-2000)
L5
Odporność na obrażenia
Ogień203040
Powietrze203040
Woda203040
Ziemia203040
Duch102030
Umysł102030
Ciało102030
Światło555
Ciemność555
Fizyczne203040
Pozostałe informacje
Występowanie Nighon (Labirynt)
Nagroda 4 500 5 500 6 500
Młody behemot Behemot Starożytny behemot
Punkty życia337540977
Klasa pancerza355080
Poziom456085
Doświadczenie247542008075
SINormaAgresywnySamobójca
ObrażeniaFizyczne, wręcz
3k10+20 (23-50)
Fizyczne, wręcz
4k10+30 (34-70)
Fizyczne, wręcz
5k10+40 (45-90)
Priorytet --- --- ---
Specjalne Zepsucie pancerza Zepsucie pancerza Zepsucie pancerza
Zaklęcia --- --- ---
Skarby 50k10 (50-500) 100k10 (100-1000) 200k10 (200-2000)
Odporność na obrażenia
Ogień304050
Powietrze304050
Woda304050
Ziemia304050
Duch000
UmysłNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
Ciało304050
Światło151515
Ciemność151515
Fizyczne202530
Pozostałe informacje
Występowanie Czeluść (Strefa wylęgu), Eeofol (Tunele do Eeofol)
Nagroda 4 500 6 000 8 500
TytanTytan burzTytan krwi
Punkty życia6177871187
Klasa pancerza607080
Poziom657595
Doświadczenie487563759975
SIAgresywnyAgresywnyAgresywny
ObrażeniaPowietrze, dystans
2k20+60 (62-100)
Powietrze, dystans
2k20+80 (82-120)
Powietrze, dystans
2k20+120 (122-160)
Priorytet Krasnoludy Krasnoludy Krasnoludy
Specjalne Zepsucie pancerza Zepsucie broni Uśmiercenie
Zaklęcia 1 Szok psychiczny
20%, M, 8
Szok psychiczny
20%, M, 12
Szok psychiczny
20%, A, 16
Zaklęcia 2 Iskry
10%, M, 8
Iskry
10%, M, 12
Iskry
10%, A, 16
Skarby 200k10 (200-2000)
40% L5
300k10 (300-3000)
L5
400k10 (400-4000)
L6
Odporność na obrażenia
Ogień305080
PowietrzeNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
Woda305080
Ziemia305080
Duch151515
UmysłNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
Ciało305080
Światło303030
Ciemność303030
Fizyczne305080
TytanTytan burzTytan krwii
Pozostałe informacje
Występowanie Avlee (Twierdza tytanów), Eeofol
Nagroda 6 500 7 500 9 500
Zielony smok Niebieski smok Czerwony smok
Punkty życia88010801300
Klasa pancerza6080100
Poziom8090100
Doświadczenie7200900011000
SIAgresywnyAgresywnyAgresywny
ObrażeniaPowietrze, dystans
12k8 (12-96)
Woda, dystans
14k8 (14-112)
Ogień, dystans
16k8 (16-128)
Priorytet --- --- ---
Specjalne------ Zepsucie pancerza
Zaklęcia---------
Skarby 250k10 (250-2500)
L6
300k10 (300-3000)
L6
400k10 (400-4000)
L6
Odporność na obrażenia
Ogień5050Niewrażliwy
PowietrzeNiewrażliwy5070
Woda50Niewrażliwy70
Ziemia505070
Duch151515
Umysł505070
CiałoNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
Światło303030
Ciemność303030
Fizyczne505070
Pozostałe informacje
Występowanie Szmaragdowa Wyspa (Jaskinia Morcaracka), Avlee (Twierdza tytanów), Tatalia (Grota Wromthraxa), Eeofol (Smocza jaskinia)
Nagroda 8 000 9 000 10 000
Facet z miotaczemRobert UczonyTolberti
Punkty życia880
Klasa pancerza80
Poziom80
Doświadczenie7200
SISamobójca
ObrażeniaEnergia, dystans
5k5 (5-25)
Priorytet ---
Specjalne Wymazanie
Podwójny strzał
Zaklęcia 1 Zbiorowe uzdrowienie
33%, A, 15
Zaklęcia 2 Godzina mocy
33%, A, 15
Skarby ---
Odporność na obrażenia
Ogień60
Powietrze60
Woda60
Ziemia60
Duch60
UmysłNiewrażliwy
Ciało60
ŚwiatłoNiewrażliwy
CiemnośćNiewrażliwy
Fizyczne60
Pozostałe informacje
Występowanie Celeste (Posiadłość Roberta Wise), Czeluść (Posiadłość Tolbertiego), Świątynia w butelce
Nagroda 8 000
Android poszukiwaczAndroid obronnyAndroid zabójca
Punkty życia4007001080
Klasa pancerza6080100
Poziom507090
Doświadczenie300056009000
SISamobójcaSamobójcaSamobójca
ObrażeniaEnergia, dystans
10k5+10 (20-60)
Energia, dystans
12k5+15 (27-75)
Energia, dystans
20k5+20 (40-120)
Priorytet --- --- ---
Specjalne Potrójny strzał Potrójny strzałPotrójny strzał
Zaklęcia---------
Skarby --- --- ---
Odporność na obrażenia
Ogień304060
Powietrze102030
Woda102030
Ziemia304060
DuchNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
UmysłNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
CiałoNiewrażliwyNiewrażliwyNiewrażliwy
Światło252525
Ciemność252525
Fizyczne203050
Pozostałe informacje
Występowanie Płycizny (Lincoln)
Nagroda 5 000 7 000 9 000
Objaśnienia: (kliknij by rozwinąć)

1. Doświadczenie - Podana liczba to ilość doświadczenia, które otrzyma drużyna po zabiciu danego stwora. Wartość ta jest dzielona na każdego przytomnego członka drużyny.

2. SI - Parametr ten określa zachowanie stwora względem posiadanych punktów życia. Wyróżniamy 4 rodzaje zachowań:
  • Ucieczka - stwór zawsze będzie uciekać
  • Norma - stwór zacznie uciekać gdy straci 75% punktów życia
  • Agresywny - stwór zacznie uciekać gdy straci 90% punktów życia
  • Samobójca - stwór nigdy nie ucieknie, niezależnie od tego ile zdrowia utracił

3. Priorytet - Definiuje cechę (klasa, rasa i/lub płeć), której będzie skupiać się dany stwór. Będzie on atakować pasujące do kryteriów postaci, aż przestaną być zdolne do podejmowania jakiejkolwiek akcji. Cyfra oznacza, że stwór będzie losowo obierał sobie daną liczbę członków drużyny za cele.

4. Specjalne - Każdorazowo przy ataku (lub śmierci, jeśli zaznaczono) stwór ma pewną szansę na wywołanie danego efektu.

5. Zaklęcia - Ta rubryka pokazuje z jakich zaklęć może skorzystać stwór. Szczegółowe objaśnienie: Nazwa zaklęcia, szansa na rzucenie zamiast normalnego ataku, poziom biegłości, ilość punktów biegłości

6. Skarby - Określa co można znaleźć przy zwłokach stwora.
  • XkY - informuje o tym ile sztuk złota możemy uzyskać (w nawiasie zakres liczbowy)
  • N% - komputer rzuca kością k100, jeżeli wynikiem będzie liczba mniejsza lub równa N, stwór wygeneruje opisany przedmiot.
  • LZ - podaje maksymalny poziom przedmiotu, który możemy otrzymać (L1 to przedmioty niskiej jakości, L6 to możliwość wylosowania artefaktów i relikwii)
Przykład: "15k20 50% L5 Przedmiot" oznacza, że ze stwora możemy otrzymać 15-300 sztuk złota, oraz mamy 50% prawdopodobieństwo wylosowania amuletu, pierścienia, butów, rękawic, peleryny lub pasa o poziomie mniejszym lub równym 5.

7. Odporność na obrażenia - Wartości podane w rubrykach podlegają obliczeniom według wzoru podanego w dziale "Współczynniki" z pominięciem Efektu Szczęścia.