Szmaragdowa Wyspa

Legenda

  1. Przystań - Podróż statkiem za opłatą.
  2. Mia Lucille
    • Opowiada o ważkach i o smoku.
  3. Kowal
    • Naprawa, skup, sprzedaż i identyfikacja uzbrojenia.
    • Nauczyciel: topór, łuk, kij, miecz po 500 sztuk złota.
  4. Płatnerz
  5. Gospoda
  6. Studnia - Odporność na magię ognia +50 (tymczasowo).
  7. Karolina Weathers
    • Oferuje członkostwo w Gildii Powietrza za 50 sztuk złota.
    • Oferuje członkostwo w Gildii Ognia za 50 sztuk złota.
  8. Roger Tellmar
    • Oferuje członkostwo w Gildii Ciała za 50 sztuk złota.
    • Oferuje członkostwo w Gildii Ducha za 50 sztuk złota.
  9. Nowicjat Gildii Ducha
  10. Nowicjat Gildii Powietrza
  11. Sklep alchemika
  12. Nowicjat Gildii Ciała
  13. Studnia - Szczęście +2 (na stałe).
  14. Piedestał pośpiechu.
  15. Nowicjat Gildii Ognia
  16. Sklep z różnościami
  17. Studnia - przywraca 5 punków życia na jeden łyk wody.
  18. Namiot Uzdrowiciela
  19. Studnia - przywraca 5 punków magii na jeden łyk wody.
  20. Studnia
  21. Lord Markham
    • Opowiada o zamku Harmondale i zawodach.
    • Zleca zadanie związane z zaginionymi uczestnikami zawodów.
    Sędzia Thomas
  22. Donna Wyrith
    • Opowiada o zaginionych ludziach i o opuszczonej świątyni.
  23. Piedestał odporności na magię ognia.
  24. Piedestał dnia bogów.
  25. Wyzwanie
    • Wymagana wartość współczynnika: 25
    • Nagroda: 3 punktów biegłości
  26. Akademia

Stworzenia

Podróże


Jaskinia Morcaracka

Kliknij by pokazać/schować

Stworzenia

Lokacja
1 Wejście do Jaskini Morcaracka.
2 Tarcza zaginionych zawodników.

Świątynia Księżyca

Kliknij by pokazać/schować