Wyspa Evenmorn

Legenda

  1. Przystań - Podróż statkiem za opłatą.
  2. Piedestał odporności na magię ciała.
  3. Gospoda
    • Nocleg za 3 sztuki złota.
    • Prowiant na 6 dni za 2 sztuki złota.
    • Nauczyciel: rozbrajanie pułapek, percepcja i kradzież - 500 sztuk złota.
    • Arcomage:
      Start: surowce 5/25, 5/25, 5/25; Wieża - 20; Mur - 10.
      Zwycięstwo: Wieża - 150 lub surowiec - 400.
      Nagroda: 600 sztuk złota.
  4. Piedestał odporności na magię umysłu.
  5. Piedestał dnia bogów.
  6. Wyzwanie
    • Wymagana wartość współczynnika: 100
    • Nagroda: 7 punktów biegłości
  7. Berthold Caverhill
    • Nauczyciel kupiectwa - poziom mistrzowski za 5000 sztuk złota.
    Dennis Caverhill
    • Oferuje członkostwo w Gildii Wody za 50 sztuk złota.
    • Opowiada o klątwie Evenmorn.
  8. Oberic Crane
    • Nauczyciel uników - poziom mistrzowski za 5000 sztuk złota.
    Ulbrecht Zabijaka
    • Nauczyciel walki wręcz - poziom mistrzowski za 5000 sztuk złota.
  9. Studnia - teleport do miejsca 14.
  10. Ołtarz - Szybkość i Celność +10 (na stałe).
  11. Obelisk VIII
  12. Fedwin Smithson
    • Nauczyciel posługiwania się tarczą - poziom arcymistrzowski za 7000 sztuk złota.
    • Opowiada o klątwie Evenmorn.
    William Smithson
    • Nauczyciel umiejętnego uczenia się - poziom arcymistrzowski za 8000 sztuk złota.
    • Opowiada o klątwie Evenmorn.
  13. Studnia - teleport do miejsca 10.
  14. Znajduje się tutaj ołtarz, który trzeba odwiedzić, aby otrzymać promocję na Wielkiego Druida.
  15. Najwyższa Gildia Wody
  16. Kamienny krąg - skarb, do którego prowadzi zagadka z obelisków.

Stworzenia

Podróże

  • Statkiem
    4 dni i 500 złota - Tatalia (poniedziałek, środa, piątek)
    6 dni i 500 złota - Las Tulareański (sobota)

Wielka świątynia słońca

Kliknij by pokazać/schować

Wielka świątynia księżyca

Kliknij by pokazać/schować