Biegłości dotyczące broni

Miecz
Biegłość w walce mieczem pozwala na użycie wszystkich rodzajów długiej broni siecznej dłuższych niż nóż. Eksperci szybciej są gotowi do wykonania następnego ataku, zaś mistrzowie mogą walczyć trzymając miecz w lewej ręce i dodatkową broń w prawej.
Podstawowy:Posiadane punkty biegłości dodawane są do punktów ataku
Ekspert:Im więcej punktów biegłości, tym krótszy czas oczekiwania na wykonanie następnej akcji
Mistrz:Pozwala na przełożenie miecza do lewej ręki
Arcymistrz:Punkty biegłości dodawane są do klasy pancerza
Kliknij aby ukazać/schować szczegóły dotyczące umiejętności
Gdzie się nauczyć?
Sklepy z bronią
Celeste
Czeluść
Erathia
Harmondale
Szmaragdowa Wyspa
Tatalia
Gdzie awansować?
EkspertErathia
Payge Ravenhill

Tatalia
Flynn Arin
2 000 sztuk złota, 4 punkty biegłości
MistrzDeyja
Tugor Siekacz
5 000 sztuk złota, 7 punktów biegłości
ArcymistrzHarmondale
Chadric Townsaver
8 000 sztuk złota, 10 punktów biegłości
PodstawowyEkspertMistrzArcymistrz
Mnich
Łucznik
Łowca
Złodziej
Paladyn
Rycerz
Sztylet
Sztylety nie zadają tak poważnych obrażeń, jak miecze czy topory, ale można nimi bardzo szybko atakować. Ekspert może używać sztyletu trzymając go w lewej ręce i dzierżąc inną broń w prawej. Mistrzowie zaś mają szansę na potrojenie zadawanych obrażeń.
Podstawowy:Posiadane punkty biegłości dodawane są do punktów ataku
Ekspert:Pozwala na przełożenie sztyletu do lewej ręki
Mistrz:Szansa na zadanie trzykrotnie większych obrażeń równa liczbie punktów biegłości
Arcymistrz:Punkty biegłości dodawane są do zadawanych obrażeń
Kliknij aby ukazać/schować szczegóły dotyczące umiejętności
Gdzie się nauczyć?
Sklepy z bronią
Celeste
Czeluść
Erathia
Harmondale
Nighon
Tatalia
Gdzie awansować?
EkspertPustynia Bracada
Uśmiechnięty Jack

Las Tulareański
Mortie Ottin
2 000 sztuk złota, 4 punkty biegłości
MistrzNighon
Aznog Rzeźnik
5 000 sztuk złota, 7 punktów biegłości
ArcymistrzTatalia
Token Fist

Erathia
Bill Lasker
8 000 sztuk złota, 10 punktów biegłości
PodstawowyEkspertMistrzArcymistrz
Rycerz
Mnich
Paladyn
Łucznik
Łowca
Mag
Druid
Złodziej
Topór
Ataki zadawane toporami są raczej powolne, ale mogą spowodować poważne obrażenia. Eksperci we władaniu toporami potrafią atakować trochę szybciej, zaś mistrzowie mogą zadać dodatkowe obrażenia.
Podstawowy:Posiadane punkty biegłości dodawane są do punktów ataku
Ekspert:Im więcej punktów biegłości, tym krótszy czas oczekiwania na wykonanie następnej akcji
Mistrz:Punkty biegłości dodawane są do zadawanych obrażeń
Arcymistrz:Szansa na zmniejszenie o połowę klasy pancerza ofiary
Kliknij aby ukazać/schować szczegóły dotyczące umiejętności
Gdzie się nauczyć?
Sklepy z bronią
Celeste
Czeluść
Erathia
Kamienne miasto
Szmaragdowa Wyspa
Gdzie awansować?
EkspertHarmondale
Turgen Wyrwidąb

Avlee
Wort Goblinreaver
2 000 sztuk złota, 4 punkty biegłości
MistrzKamienne miasto
Dalin Keenedge
5 000 sztuk złota, 7 punktów biegłości
ArcymistrzTatalia
Karn Stonecleaver
8 000 sztuk złota, 10 punktów biegłości
PodstawowyEkspertMistrzArcymistrz
Paladyn
Łucznik
Rycerz
Łowca
Włócznia
Włócznie to różnego rodzaju bronie drzewcowe zakończone ostrym grotem. Są dość łatwe w użyciu i można nimi władać jedną lub dwoma rękami (walka oburącz jest skuteczniejsza).
Podstawowy:Posiadane punkty biegłości dodawane są do punktów ataku
Ekspert:Punkty biegłości dodawane są do zadawanych obrażeń
Mistrz:Możliwość używania włóczni jedną ręką
Arcymistrz:Punkty biegłości dodawane są do klasy pancerza
Kliknij aby ukazać/schować szczegóły dotyczące umiejętności
Gdzie się nauczyć?
Sklepy z bronią
Avlee
Las Tulareański
Tatalia
Gdzie awansować?
EkspertTatalia
Karin Greydown

Avlee
Cassandra Holden
2 000 sztuk złota, 4 punkty biegłości
MistrzLas Tulareański
Claderin Silverpoint
5 000 sztuk złota, 7 punktów biegłości
ArcymistrzKamienne miasto
Selene Falconeye
8 000 sztuk złota, 10 punktów biegłości
PodstawowyEkspertMistrzArcymistrz
Mnich
Paladyn
Łowca
Łucznik
Rycerz
Maczuga
Umiejętność walki maczugą pozwala na użycie różnego rodzaju broni obuchowych, od pałek do morgenszternów. Eksperci walki maczugą zadają dodatkowe obrażenia, a mistrzowie mają szansę na ogłuszenie przeciwnika.
Podstawowy:Posiadane punkty biegłości dodawane są do punktów ataku
Ekspert:Punkty biegłości dodawane są do zadawanych obrażeń
Mistrz:Szansa na ogłuszenie przeciwnika równa liczbie punktów biegłości
Arcymistrz:Szansa na sparaliżowanie przeciwnika równa liczbie punktów biegłości
Kliknij aby ukazać/schować szczegóły dotyczące umiejętności
Gdzie się nauczyć?
Sklepy z bronią
Harmondale
Kamienne miasto
Gdzie awansować?
EkspertKamienne miasto
Aldrin Tamloc

Erathia
Norbert Harvest
2 000 sztuk złota, 4 punkty biegłości
MistrzTatalia
Brat Rothham
5 000 sztuk złota, 7 punktów biegłości
ArcymistrzDeyja
Patwin Felburn
8 000 sztuk złota, 10 punktów biegłości
PodstawowyEkspertMistrzArcymistrz
Złodziej
Kleryk
Druid
Rycerz
Paladyn
Kij
Kij jest bronią oburęczną nadającą się zarówno do ataku, jak i do obrony. W przypadku ekspertów walki kijem, ich poziom biegłości jest dodawany do klasy pancerza. Mistrzowie mają szansę na ogłuszenie swojego przeciwnika.
Podstawowy:Posiadane punkty biegłości dodawane są do punktów ataku
Ekspert:Punkty biegłości dodawane są do klasy pancerza
Mistrz:Szansa na ogłuszenie równa liczbie punktów biegłości
Arcymistrz:Kija można używać korzystając z biegłości walki wręcz
Kliknij aby ukazać/schować szczegóły dotyczące umiejętności
Gdzie się nauczyć?
Sklepy z bronią
Celeste
Czeluść
Nighon
Szmaragdowa Wyspa
Gdzie awansować?
EkspertHarmondale
Tom Withersmythe

Nighon
Garic Hawthorne
2 000 sztuk złota, 4 punkty biegłości
MistrzPustynia Bracada
Elsie Pederton
5 000 sztuk złota, 7 punktów biegłości
ArcymistrzAvlee
Jillian Mithrit
8 000 sztuk złota, 10 punktów biegłości
PodstawowyEkspertMistrzArcymistrz
Paladyn
Łucznik
Łowca
Kleryk
Druid
Rycerz
Mag
Mnich
Walka wręcz
Zdolność walki wręcz określa umiejętność używania rąk i nóg podczas walki. Biegłość ta jest wykorzystywana tylko wtedy, gdy ręce danej postaci są wolne. Dodatkowe punkty biegłości zwiększają szansę na udany atak.
Podstawowy:Posiadane punkty biegłości dodawane są do punktów ataku
Ekspert:Punkty biegłości dodawane są do zadawanych obrażeń
Mistrz:Punkty biegłości dodawane są do punktów ataku oraz zadawanych obrażeń (podwójny efekt)
Arcymistrz:Szansa na uniknięcie ataku równa liczbie punktów biegłości
Kliknij aby ukazać/schować szczegóły dotyczące umiejętności
Gdzie się nauczyć?
Świątynie
Wszystkie świątynie
Gdzie awansować?
EkspertHarmondale
Kira Steeleye

Pustynia Bracada
Puddle Stone
2 000 sztuk złota, 4 punkty biegłości
MistrzWyspa Evenmorn
Ulbrecht Zabijaka
5 000 sztuk złota, 7 punktów biegłości
ArcymistrzErathia
Norris
8 000 sztuk złota, 10 punktów biegłości
PodstawowyEkspertMistrzArcymistrz
Paladyn
Łucznik
Łowca
Rycerz
Złodziej
Mnich
Łuk
Umiejętność strzelania z łuk odnosi się zarówno do korzystania z łuku jak i kuszy. Eksperci łucznictwa są szybciej gotowi do wykonania następnego ataku, zaś mistrzowie potrafią wystrzelić dwie strzały naraz.
Podstawowy:Posiadane punkty biegłości dodawane są do punktów ataku
Ekspert:Im więcej punktów biegłości, tym krótszy czas oczekiwania na wykonanie następnej akcji
Mistrz:Przy każdym ataku z łuku wypuszczane są dwie strzały
Arcymistrz:Punkty biegłości dodawane są do zadawanych obrażeń
Kliknij aby ukazać/schować szczegóły dotyczące umiejętności
Gdzie się nauczyć?
Sklepy z bronią
Avlee
Celeste
Czeluść
Las Tulareański
Tatalia
Szmaragdowa Wyspa
Gdzie awansować?
EkspertPustynia Bracada
Will Rudyman

Las Tulareański
Jaycin Suretrail
2 000 sztuk złota, 4 punkty biegłości
MistrzNighon
Lanshee Ravensight
5 000 sztuk złota, 7 punktów biegłości
ArcymistrzHarmondale
Cardric Steady
8 000 sztuk złota, 10 punktów biegłości
PodstawowyEkspertMistrzArcymistrz
Mnich
Druid
Mag
Rycerz
Złodziej
Paladyn
Kleryk
Łowca
Łucznik
Miotacz
Miotacz jest bronią pochodzącą z czasów przed Ciszą. Od tego czasu sztuka jego produkcji poszła w zapomnienie. W przypadku ekspertów dwukrotnie zwiększa się celność strzałów, zaś w przypadku Mistrzów - trzykrotnie.
Podstawowy:Posiadane punkty biegłości dodawane są do punktów ataku
Ekspert:Punkty biegłości dodawane są do punktów ataku (efekt jest podwójny)
Mistrz:Punkty biegłości dodawane są do punktów ataku (efekt wzmocniony trzykrotnie)
Arcymistrz:Punkty biegłości dodawane są do punktów ataku (efekt wzmocniony pięciokrotnie)
Kliknij aby ukazać/schować szczegóły dotyczące umiejętności
Gdzie się nauczyć?
---
Gdzie awansować?
EkspertCeleste
Sir Caneghem

Czeluść
Mroczny Cień
4 punkty biegłości
MistrzCeleste
Crag Hack

Czeluść
Maximus
7 punktów biegłości
ArcymistrzCeleste
Wskrzesicielka

Czeluść
Kastore
10 punktów biegłości
PodstawowyEkspertMistrzArcymistrz
Wszystkie klasy mogą osiągnąć poziom arcymistrza