Dolina Kurhanów

Legenda

  1. Jasper Fissure
    • Opowiada o meduzach i tunelach do nighonu.
  2. Kelly Garnef
    • Opowiada o handlu i łowcach nagród.
  3. Gospoda
    • Nocleg za 32 sztuki złota.
    • Prowiant na 18 dni za 58 sztuk złota.
    • Nauczciel: rozbrajanie pułapek, percepcja i kradzież - 500 sztuk złota.
    • Arcomage:
      Start: surowce 1/5, 1/5, 2/25; Wieża - 20, Mur - 50.
      Zwycięstwo: Wieża - 100 lub surowciec - 300.
      Nagroda: 1 800 sztuk złota.
  4. Licia Rivenrock
    • Opowiada o meduzach i kręgu lata.
      Arvin Beneclowd
    • Skupuje piasek za 3000 sztuk złota i sprzedaje szklane butelki za sztuk 2000 złota.
  5. Obelisk - Odporność na magię ognia +20 (tymczasowo)
  6. Obelisk - Odporność na magię umysłu +20 (tymczasowo)
  7. Skrzynia zawiera pułapkę teleportacyjną. Przenosi do miejsca 12.
  8. Tutaj zostaniemy przeniesieni, po otworzeniu skrzyni z punktu 9.
  9. Obelisk X
  10. Wyzwanie
    • Wymagana wartość współczynnika: 50
    • Nagroda: 5 punktów biegłości
  11. W skrzyni znajdziesz tułw golema - przedmiot związany z promocją na Czarodzieja.
  12. Ołtarz - Moc i Wytrzymałość +10 (na stałe).
  13. Dallia Sparks
    • Opowiada o kurhanach i zawodach na Arenie.
  14. Ametyst Gemstone
    • Opowiada o kurhanach i nauczycielach ekspertach.
  15. Feldspar Toolmen
    • Opowiada o meduzach i duchach.
  16. Studnia - Odporność na magię ognia +25 (tymczasowo)

Stworzenia

Podróże


Kamienne miasto

Kliknij by pokazać/schować

Stworzenia

Legenda

  1. Felion Urthsmite
    • Oferuje członkostwo w Gildii Ziemi za 50 sztuk złota.
    • Opowada o Kopalniach Czerwonych Krasnoludów.
  2. Studnia
  3. Kowal
    • Naprawa, skup, sprzedaż i identyfikacja uzbrojenia.
    • Nauczyciel: topór, maczuga po 275 sztuk złota.
  4. Bank - Wpłaty i wypłaty z konta bankowego.
  5. Gospoda
    • Nocleg za 40 sztuk złota.
    • Prowiant na 20 dni za 79 sztuk złota.
    • Nauczyciel: rozbrajanie pułapek, percepcja i kradzież - 450 sztuk złota.
    • Arcomage.
      Start: surowce: 5/20, 3/10, 5/20; Wieża - 50, Mur - 50.
      Zwycięstwo: Wieża - 100 lub surowiec - 300.
      Nagroda: 2 000 sztuk złota.
  6. Płatnerz
  7. Akademia
  8. Swiątynia
  9. Jasper Welman
    • Nauczyciel magii ziemi - poziom ekspercki za 1000 sztuk złota.
    • Opowiada o posągach z kopalni w Bracadzie.
  10. Jobber Thain
    • Nauczyciel kupiectwa - poziom ekspercki za 2000 sztuk złota.
  11. Aldrin Tamloc Trip Thorinson
    • Nauczyciel atletyki - poziom ekspercki za 500 sztuk złota.
  12. Seline Falconeye
    • Nauczyciel walki włócznią - poziom arcymistrzowski za 8000 sztuk złota.
    • Opowiada o Nawiedzonej posiadłości.
  13. Dalin Keenedge
    • Nauczyciel walki toporem - poziom mistrzowski za 5000 sztuk złota.
  14. Sala Tronowa Hothfarra IX.
  15. Mistrzowska Gildia Ziemi
  16. Sklep alchemika
  17. Sklep z różnościami
  18. Balan Gizmo
  19. Spark Burnkindle Critias Burnkindle
    • Nauczyciel posługiwania się zbroją płytową - poziom ekspercki za 1000 sztuk złota.
    • Opowiada o handlu.
  20. Część mieszkalna
  21. Studnia
  22. Studnia
  23. Komnata ze skarbami
  24. Winda łącząca Kamienne Miasto z podziemiami.
  25. Tunele Nighońskie
  26. Obelisk XIV

Nawiedzona posiadłość

Kliknij by pokazać/schować

Stworzenia

Lokacja
S Skrzynia lub szafka
1 Wejście do Nawiedzonej Posiadłości.
2 Obraz przedstawiający Anioła. Trzeba go dostarczyć Ferdinandowi Visconti z Tatalii.
3 Ukryte drzwi. Dźwignie otwierające drzwi, znajdują się obok łóżek.


Pokaż mapę kurhanu:
I - II - III - IV - V - VI - VII - VIII - IX - X - XI - XII - XIII - XIV - XV - XVI

Stworzenia

Kurhan I

Kurhan II

Kurhan III

Kurhan IV

Kurhan V

Kurhan VI

Kurhan VII

Kurhan VIII

Kurhan IX

Kurhan X

Kurhan XI

Kurhan XII

Kurhan XIII

Kurhan XIV

Kurhan XV

Kurhan XVI - Grobowiec Zokarra