Avlee

Legenda

  1. Przystań - Podróż statkiem za opłatą.
  2. Bank - Wpłaty i wypłaty z konta bankowego.
  3. Gospoda
    • Nocleg za 40 sztuk złota.
    • Prowiant na 20 dni za 79 sztuk złota.
    • Nauczyciel: rozbrajanie pułapek, percepcja i kradzież - 750 sztuk złota.
    • Arcomage:
      Start: surowce 3/15, 1/5, 2/10; Wieża - 10; Mur - 20.
      Zwycięstwo: Wieża - 125 lub surowiec - 350.
      Nagroda: 2 000 sztuk złota.
  4. Stajnie - Podróż powozem za opłatą.
  5. Cassandra Holden Kethric Otterton
    • Nauczyciel percepcji - poziom ekspercki za 500 sztuk złota.
  6. Paula Brightspear
    • Nauczyciel walki bronią - poziom mistrzowski za 5000 sztuk złota.
  7. Piedestał odporności na magię wody.
  8. Jeni Swiftfoot
  9. Świątynia
  10. Piedestał odporności na magię ciała.
  11. Wort Goblinreaver
    • Nauczyciel walki toporem - poziom ekspercki za 2000 sztuk złota.
    Mikel Deerhunter
  12. Studnia - Wytrzymałość +2 (na stałe).
  13. Kowal
    • Naprawa, skup, sprzedaż i identyfikacja uzbrojenia.
    • Nauczyciel: łuk, włócznia po 750 sztuk złota.
  14. Płatnerz
  15. Akademia
  16. Medwari Dragontracker
    • Nauczyciel posługiwania się kolczugą - poziom mistrzowski 3000 sztuk złota.
    Infernon
    • Skupuje szklane butelki za 3000 sztuk złota i sprzedaje erathiańskie wino za 2000 sztuk złota.
  17. Rislyn Greenstorm
  18. Najwyższa Gilda Ciała
  19. Najwyższa Gildia Umysłu
  20. Studnia - odporność na magię wody +20 (tymczasowo).
  21. Jillian Mithrit
    • Nauczyciel walki kijem - poziom arcymistrzowski za 8000 sztuk złota.
  22. Steagal Snick
  23. Karla Ravenhair
    • Nauczyciel magii wody - poziom ekspercki za 1000 sztuk złota.
    Ashandra Snowtree
    • Oferuje członkostwo w Gildii Powietrza za 50 sztuk złota.
  24. Myles Featherwind
    • Nauczyciel magii umysłu - poziom mistrzowski za 4000 sztuk złota.
    Rawn Dervish
    • Oferuje członkostwo w Gildii Umysłu za 50 sztuk złota.
  25. Tempus
    • Nauczyciel magii ciała - poziom arcymistrzowski za 8000 sztuk złota.
  26. Lucid Apple
    • Nauczyciel alchemii - poziom arcymistrzowski za 6000 sztuk złota.
  27. Kaine
    • Nauczyciel medytacji - poziom arcymistrzowski za 6000 sztuk złota.
  28. Obelisk XIII
  29. W skrzyni znajdziesz lewą rękę golema - przedmiot związany z promocją na Czarodzieja.
  30. Znajduje się tutaj ołtarz, na którym trzeba postawić figurkę rycerza - czynność związana z zadaniem pobocznym.
  31. Znajduje się tutaj ołtarz, który trzeba odwiedzić, aby otrzymać promocję na Wielkiego Druida.
  32. Wyzwanie
    • Wymagana wartość współczynnika: 100
    • Nagroda: 7 punktów biegłości

Stworzenia

Podróże


Pałac pod wzgórzem

Kliknij by pokazać/schować

Stworzenia

Lokacja
S Skrzynia
W Winda
1 Wejście do Pałacu pod Wzgórzem.
2 Przejście do wewnątrz pałacu. Aby otworzyć przejście należy okrążyć wzgórze zgodnie ze wskazówkami zegara. W przejściu spotkamy Króla Skrzatów.
3 Skrzynia z Pierścieniem Skrzatów i Kluczem Skrzatów. Znajduje się ona na półpiętrze w windzie. Ponieważ winda się nie zatrzyma, musimy z niej zeskoczyć.
4 Ukryte pomieszczenia ze skarbami.
5 Ukryty zamek na klucz. Aby go wypatrzeć trzeba mieć wysoką percepcje lub losowo klikać na ścianę.

Twierdza tytanów

Kliknij by pokazać/schować

Stworzenia

Lokacja
S Skrzynie
1 Wejście do Twierdzy Tytanów.
2 Skrzynia zawierająca Doskonały Łuk. Zawartość pojawi się jednak dopiero po otrzymaniu zadania.

Świątynia Baa

Kliknij by pokazać/schować

Stworzenia

Lokacja
S Skrzynia lub szafka
W Winda
1 Wejście do Świątyni Baa.
2 Ukryte drzwi, do przemieszczania się między pokojami.
3 Przyciski do otwierania cel.
4 Sala w której znajdziemy Najwyższego Kapłana Baa.