Legenda
- Przystań - Podróż statkiem za opłatą.
- Gospoda
- Nocleg za 40 sztuk złota.
- Prowiant na 20 dni za 79 sztuk złota.
- Nauczyciel: rozbrajanie pułapek, percepcja i kradzież - 750 sztuk złota.
- Arcomage:
Start: surowce: 3/15, 1/5, 2/10; Wieża - 10, Mur - 20.
Zwycięstwo: Wieża - 125 lub surowiec - 350.
Nagroda: 2 000 sztuk złota.
- Kerin Greydawn
- Nauczyciel walki włócznią - poziom ekspercki za 2000 sztuk złota.
- Kyra Stormeye
- Nauczyciel magii powietrza - poziom ekspercki za 1000 sztuk złota.
- Bank - Wpłaty i wypłaty z konta bankowego.
- Solomon Riverstone
- Nauczyciel magii ducha - poziom ekspercki za 1000 sztuk złota.
- Xavier Bremen
- Nauczyciel magii umysłu - poziom arcymistrzowki za 8000 sztuk złota.
- Piedestał kamiennej skóry.
- Stajnie - Podróż powozem za opłatą.
- Świątynia
- Leczy przypadłości.
- Za złożenie ofiary może rzucić utrwalenie.
- Nauczyciel: uniki, kupiectwo, walka wręcz po 750 sztuk złota.
- Piedestał heroizmu.
- Halain Sampson
- Oferuje członkostwo w Gildii Umysłu za 50 sztuk złota.
- Flynn Arin
- Nauczyciel walki mieczem - poziom ekspercki za 2000 sztuk złota.
- Brat Rothham
- Nauczyciel walki maczugą - poziom mistrzowski za 5000 sztuk złota.
- Lisha Redding
- Nauczyciel magii ognia - poziom ekspercki za 1000 sztuk złota.
- Tonken Fist
- Nauczyciel walki sztyletem - poziom arcymistrzowski za 8000 sztuk złota.
- Studnia - Szybkość +2 (na stałe).
- Calindra Goldensight
- Skupuje erathiańskie wino za 3000 sztuk złota i sprzedaje piasek za 2000 sztuk złota.
- Brat Bombah
- Nauczyciel magii ciała - poziom mistrzowski za 4000 sztuk złota.
- Piedestał odporności na magię powietrza.
- Ferdinand Visconti
- Zleca zadanie poboczne związane z dostarczeniem trzech obrazów.
- Taren the Lifter
- Nauczyciel rozbrajania pułapek - poziom ekspercki 500 sztuk złota.
- Thomas More
- Nauczyciel naprawy przedmiotów - poziom mistrzowski za 2500 sztuk złota.
- Tricia Steelcoif
- Nauczyciel posługiwania się kolczugą - poziom ekspercki 1000 sztuk złota.
- Trent Steele
- Nauczyciel walki bronią - poziom ekspercki za 2000 sztuk złota.
- Everil Nightwalker
- Nauczyciel kradzieży - poziom arcymistrzowski za 6000 sztuk złota.
- Znajduje się tutaj ołtarz, na którym trzeba postawić figurkę orła - czynność związana z zadaniem pobocznym.
- Płatnerz
- Naprawa, skup, sprzedaż i identyfikacja pancerzy.
- Nauczyciel: zbroja skórzana, kolczuga, tarcza po 500 sztuk złota.
- Kowal
- W skrzyni znajdziesz prawą rękę golema - przedmiot związany z promocją na Czarodzieja.
- Obelisk XII
- Znajduje się tutaj ołtarz, który trzeba odwiedzić, aby otrzymać promocję na Wielkiego Druida.
- Isram Gallowswell
- Nauczyciel posługiwania się tarczą - poziom mistrzowski za 3000 sztuk złota.
- Akademia
- Maksymalny poziom: 50
- Nauczyciel: walka bronią, atletyka po 1000 sztuk złota.
- Płatnerz
- Naprawa, skup, sprzedaż i identyfikacja pancerzy.
- Nauczyciel: zbroja skórzana, kolczuga, tarcza po 500 sztuk złota.
- Studnia - Celność +20 (tymczasowo).
- Niles Stanley zleca zadanie poboczne związane z kradzieżą gobelinu.
- Kowal
- Karn Stonecleaver
- Nauczyciel walki toporem - poziom arcymistrzowski za 8000 sztuk złota.
- Opowiada o łowcach nagród oraz Wromthraxie.
- Weldrik Lotts
- Nauczyciel posługiwania się zbroją płytową - poziom ekspercki za 1000 sztuk złota.
- Wacko
- Opowiada o rozkładzie rejsów i handlu.
- Mistrzowska Gildia Umysłu
- Sprzedaż zaklęć magii umysłu poziomu 1-3.
- Nauczyciel: magia umysłu i medytacja po 2000 sztuk złota.
- Twoja Świadomość
- Opowiada o rozkładzie rejsów i handlu.
Stworzenia
Podróże
- Pieszo
Wschód: 5 dni - Erathia - Konno
2 dni i 250 złota - Erathia (wtorek, piątek, sobota) - Statkiem
4 dni i 250 złota - Pustynia Bracada (poniedziałek, środa)
2 dni i 250 złota - Erathia (wtorek, piątek, sobota)
5 dni i 250 złota - Avlee (piątek)
6 dni i 250 złota - Wyspa Evenmorn (niedziela)
Posiadłość Lorda Markhama
Kliknij by pokazać/schować
Stworzenia
Lokacja | |
---|---|
S | Skrzynia |
1 | Wejście do Posiadłości Lorda Markhama. |
2 | Sala tronowa Lorda Markhama. Lordow trzeba dostarczyć list od Thursta zanim zaczniemy "zwiedzać" posiadłość. |
3 | Kominek nad którym znajduje się Waza wymagana do ukończenia zadania promującego na Łotrzyka. |
4 | Przycisk otwierający tajny schowek. |
Gildia najemników
Kliknij by pokazać/schować
Stworzenia
- Rabuś, Najeźdźca, Bandyta
- Łucznik, Kusznik, Elitarny łucznik
- Akolita miecza, Czempion miecza, Mistrz miecza
Lokacja | |
---|---|
S | Skrzynia lub szafka |
1 | Wejście do Gildii Najemników. |
2 | |
3 | |
4 | |
5 |
Grota Wromthraxa
Kliknij by pokazać/schować
Piwnica z winem
Kliknij by pokazać/schować
- Olbrzymi nietoperz, Nietoperz wampir, Nietoperz piekieł
- Mniejszy wampir, Wampir, Większy wampir
- Nekromanta, Mówca umarłych, Królowa umarłych
Lokacja | |
---|---|
S | Skrzynia |
1 | Wejście do Piwnicy z Winem. |
2 | Schowek ukryty pod schodami. |
3 | Tajne schody do krypty, ukryte pod szafką na wino. |
4 | |
5 |
Jaskinie Tidewater
Kliknij by pokazać/schować
Lokacja | |
---|---|
S | Skrzynia |
1 | Wejście do Jaskiń Tidewater. |
2 | Ukryty schowek pod schodami. |
3 | Ukryty schowek w ścianie statku. |
4 | Skrzynia zawierająca Mapy Raf, wymagane do ukończenia zadania, promującego na Kapłana. |