Tatalia

Legenda

  1. Przystań - Podróż statkiem za opłatą.
  2. Gospoda
    • Nocleg za 40 sztuk złota.
    • Prowiant na 20 dni za 79 sztuk złota.
    • Nauczyciel: rozbrajanie pułapek, percepcja i kradzież - 750 sztuk złota.
    • Arcomage:
      Start: surowce: 3/15, 1/5, 2/10; Wieża - 10, Mur - 20.
      Zwycięstwo: Wieża - 125 lub surowiec - 350.
      Nagroda: 2 000 sztuk złota.
  3. Kerin Greydawn
  4. Kyra Stormeye
  5. Bank - Wpłaty i wypłaty z konta bankowego.
  6. Solomon Riverstone
    • Nauczyciel magii ducha - poziom ekspercki za 1000 sztuk złota.
  7. Xavier Bremen
    • Nauczyciel magii umysłu - poziom arcymistrzowki za 8000 sztuk złota.
  8. Piedestał kamiennej skóry.
  9. Stajnie - Podróż powozem za opłatą.
  10. Świątynia
  11. Piedestał heroizmu.
  12. Halain Sampson
    • Oferuje członkostwo w Gildii Umysłu za 50 sztuk złota.
  13. Flynn Arin
    • Nauczyciel walki mieczem - poziom ekspercki za 2000 sztuk złota.
  14. Brat Rothham
  15. Lisha Redding
    • Nauczyciel magii ognia - poziom ekspercki za 1000 sztuk złota.
  16. Tonken Fist
  17. Studnia - Szybkość +2 (na stałe).
  18. Calindra Goldensight
    • Skupuje erathiańskie wino za 3000 sztuk złota i sprzedaje piasek za 2000 sztuk złota.
  19. Brat Bombah
    • Nauczyciel magii ciała - poziom mistrzowski za 4000 sztuk złota.
  20. Piedestał odporności na magię powietrza.
  21. Ferdinand Visconti
  22. Taren the Lifter
  23. Thomas More
  24. Tricia Steelcoif
    • Nauczyciel posługiwania się kolczugą - poziom ekspercki 1000 sztuk złota.
  25. Trent Steele
    • Nauczyciel walki bronią - poziom ekspercki za 2000 sztuk złota.
  26. Everil Nightwalker
    • Nauczyciel kradzieży - poziom arcymistrzowski za 6000 sztuk złota.
  27. Znajduje się tutaj ołtarz, na którym trzeba postawić figurkę orła - czynność związana z zadaniem pobocznym.
  28. Płatnerz
  29. Kowal
    • Naprawa, skup, sprzedaż i identyfikacja uzbrojenia.
    • Nauczyciel: sztylet, łuk, miecz po 500 sztuk złota.
  30. W skrzyni znajdziesz prawą rękę golema - przedmiot związany z promocją na Czarodzieja.
  31. Obelisk XII
  32. Znajduje się tutaj ołtarz, który trzeba odwiedzić, aby otrzymać promocję na Wielkiego Druida.
  33. Isram Gallowswell
    • Nauczyciel posługiwania się tarczą - poziom mistrzowski za 3000 sztuk złota.
  34. Akademia
  35. Płatnerz
  36. Studnia - Celność +20 (tymczasowo).
  37. Kowal
    • Naprawa, skup, sprzedaż i identyfikacja uzbrojenia.
    • Nauczyciel: sztylet, łuk, miecz po 500 sztuk złota.
  38. Karn Stonecleaver
    • Nauczyciel walki toporem - poziom arcymistrzowski za 8000 sztuk złota.
    • Opowiada o łowcach nagród oraz Wromthraxie.
  39. Weldrik Lotts
    • Nauczyciel posługiwania się zbroją płytową - poziom ekspercki za 1000 sztuk złota.
  40. Wacko
    • Opowiada o rozkładzie rejsów i handlu.
  41. Mistrzowska Gildia Umysłu
  42. Twoja Świadomość
    • Opowiada o rozkładzie rejsów i handlu.

Stworzenia

Podróże

  • Pieszo
    Wschód: 5 dni - Erathia
  • Konno
    2 dni i 250 złota - Erathia (wtorek, piątek, sobota)
  • Statkiem
    4 dni i 250 złota - Pustynia Bracada (poniedziałek, środa)
    2 dni i 250 złota - Erathia (wtorek, piątek, sobota)
    5 dni i 250 złota - Avlee (piątek)
    6 dni i 250 złota - Wyspa Evenmorn (niedziela)

Posiadłość Lorda Markhama

Kliknij by pokazać/schować

Stworzenia

Lokacja
S Skrzynia
1 Wejście do Posiadłości Lorda Markhama.
2 Sala tronowa Lorda Markhama. Lordow trzeba dostarczyć list od Thursta zanim zaczniemy "zwiedzać" posiadłość.
3 Kominek nad którym znajduje się Waza wymagana do ukończenia zadania promującego na Łotrzyka.
4 Przycisk otwierający tajny schowek.

Gildia najemników

Kliknij by pokazać/schować

Stworzenia

Lokacja
S Skrzynia lub szafka
1 Wejście do Gildii Najemników.
2
3
4
5

Grota Wromthraxa

Kliknij by pokazać/schować

Lokacja
1 Wejście do Groty Wromthraxa.

Piwnica z winem

Kliknij by pokazać/schować

Lokacja
S Skrzynia
1 Wejście do Piwnicy z Winem.
2 Schowek ukryty pod schodami.
3 Tajne schody do krypty, ukryte pod szafką na wino.
4
5

Jaskinie Tidewater

Kliknij by pokazać/schować

Lokacja
S Skrzynia
1 Wejście do Jaskiń Tidewater.
2 Ukryty schowek pod schodami.
3 Ukryty schowek w ścianie statku.
4 Skrzynia zawierająca Mapy Raf, wymagane do ukończenia zadania, promującego na Kapłana.