Legenda
- Przystań - Podróż statkiem za opłatą.
- Mia Lucille
- Opowiada o ważkach i o smoku.
- Kowal
- Płatnerz
- Naprawa, skup, sprzedaż i identyfikacja pancerzy.
- Nauczyciel: zbroja skórzana, tarcza po 500 sztuk złota.
- Gospoda
- Nocleg za 1 sztukę złota.
- Prowiant na 6 dni za 1 sztukę złota.
- Nauczyciel: rozbrajanie pułapek, percepcja i kradzież - 500 sztuk złota.
- Studnia - Odporność na magię ognia +50 (tymczasowo).
- Karolina Weathers
- Oferuje członkostwo w Gildii Powietrza za 50 sztuk złota.
- Oferuje członkostwo w Gildii Ognia za 50 sztuk złota.
- Roger Tellmar
- Oferuje członkostwo w Gildii Ciała za 50 sztuk złota.
- Oferuje członkostwo w Gildii Ducha za 50 sztuk złota.
- Nowicjat Gildii Ducha
- Sprzedaż zaklęć magii ducha poziomu 1.
- Nauczyciel: magia ducha i medytacja po 1000 sztuk złota.
- Nowicjat Gildii Powietrza
- Sprzedaż zaklęć magii powietrza poziomu 1.
- Nauczyciel: magia powietrza i uczenie się po 1000 sztuk złota.
- Sklep alchemika
- Skup i sprzedaż przedmiotów związanych z alchemią.
- Nauczyciel: alchemia, identyfikacja potworów po 475 sztuk złota.
- Nowicjat Gildii Ciała
- Sprzedaż zaklęć magii ciała poziomu 1.
- Nauczyciel: magia ciała i medytacja po 1000 sztuk złota.
- Studnia - Szczęście +2 (na stałe).
- Piedestał pośpiechu.
- Nowicjat Gildii Ognia
- Sprzedaż zaklęć magii ognia poziomu 1.
- Nauczyciel: magia ognia i uczenie się po 1000 sztuk złota.
- Sklep z różnościami
- Naprawa, skup, sprzedaż i identyfikacja przedmiotów.
- Nauczyciel: identyfikacja przedmiotów, naprawa przedmiotów po 500 sztuk złota.
- Studnia - przywraca 5 punków życia na jeden łyk wody.
- Namiot Uzdrowiciela
- Leczy przypadłości.
- Za złożenie ofiary może rzucić magiczne oko.
- Nauczyciel: uniki, kupiectwo, walka wręcz po 500 sztuk złota.
- Studnia - przywraca 5 punków magii na jeden łyk wody.
- Studnia
- Lord Markham
- Opowiada o zamku Harmondale i zawodach.
- Zleca zadanie związane z zaginionymi uczestnikami zawodów.
- To jemu należy przynosić przedmioty związane z zawodami.
- Donna Wyrith
- Opowiada o zaginionych ludziach i o opuszczonej świątyni.
- Piedestał odporności na magię ognia.
- Piedestał dnia bogów.
- Wyzwanie
- Wymagana wartość współczynnika: 25
- Nagroda: 3 punktów biegłości
- Akademia
- Maksymalny poziom: 5
- Nauczyciel: walka bronią, atletyka po 500 sztuk złota.
Stworzenia
- Wieśniacy
- Zamożni wieśniacy
- Ogromna ważka, Ognista ważka, Królowa ważek
- Zbrojny, Strażnik, Awanturnik
Podróże
- Statkiem: 7 dni Harmondale (po wykonaniu zadań)
Jaskinia Morcaracka
Kliknij by pokazać/schować
Stworzenia
Lokacja | |
---|---|
1 | Wejście do Jaskini Morcaracka. |
2 | Tarcza zaginionych zawodników. |
Świątynia Księżyca
Kliknij by pokazać/schować
Stworzenia
- Olbrzymi szczur, Świetlisty szczur, Ognisty szczur
- Olbrzymi nietoperz, Nietoperz wampir, Nietoperz piekieł
- Olbrzymi pająk, Jadowity pająk, Czarna wdowa
- Zbrojny, Strażnik, Awanturnik
Lokacja | |
---|---|
S | Skrzynie i szafki |
1 | Wejście do Świątyni Księżyca. |
2 | Płytka podłogowa. |