Muszla | ||
Przedmiot związany z misją: Tak duże muszle można znaleźć tylko na plażach Szmaragdowej Wyspy. Mogą być bardzo ładną pamiątką z wyspy. |
Lutnia | ||
Przedmiot związany z misją: Ta lutnia została wykonana przez mistrza lutniczego i jest wspaniale utrzymana. Nie ma wątpliwości, że należy do Barda. | ||
Można na niej zagrać |
Strojny kapelusz | ||
Przedmiot związany z misją: Wygląda na to, że ten kapelusz należał do jakiegoś bogacza. Piórko jest prawdziwe, a materiał solidny. Niestety, nie pasuje na twoją głowę. |
Płytka podłogowa | ||
Przedmiot związany z misją: Ta płytka stanowiła część podłogi biblioteki w Świątyni Księżyca. |
Tarcza zawodnika | ||
Przedmiot związany z misją: Wewnętrzna strona tej zniszczonej tarczy jest splamiona krwią. Prawie na pewno jej właściciela spotkała śmierć. | ||
Obrona: 7 | Biegłość: Tarcza |
Sygnet | ||
Przedmiot związany z misją: Na pierścieniu wygrawerowane są stylizowane litery 'D' i 'P' przeplatane wężem z koroną na głowie. Musiał należeć na Davricka. |
Latarnia światła | ||
Przedmiot związany z misją: Ta latarnia świeci słabym światłem, choć wewnątrz nie widać żadnego płomienia. |
Talia Arcomage | ||
Przedmiot związany z misją: Talia malowanych kart, używana do popularnej gdy karcianej. | ||
Dzięki niej można toczyć pojedynki w Arcomage |
Eliksir | ||
Przedmiot związany z misją: Świecący eliksir, z pewnością posiadający magiczne właściwości. |
Zużyty pas | ||
Przedmiot związany z misją: Ten pas jest tak zniszczony, że nie wytrzyma dłużej niż godzinę. Może tyle ci wystarczy. |
List od Johanna Kerrida do króla Skrzatów | ||
Przedmiot związany z misją: List od Johanna Kerrida do króla Skrzatów. Otwieranie zalakowanych listów jest bardzo niegrzeczne i obie zainteresowane strony nie byłyby z tego zadowolone. |
Piszczałki skrzatów | ||
Przedmiot związany z misją: Choć piszczałki są wspaniałej roboty i nie wygląda na to, żeby były zbyt skomplikowane, to jednak gra się na nich bardzo trudno, jakby miały swoją własną wolę. | ||
Można na nich zagrać |
Trąbka Gryphonhearta | ||
Przedmiot związany z misją: Artefakt pochodzący z konfliktu pomiędzy elfami a ludźmi, zagubiony przez Terranca Gryphonhearta podczas nocnego najazdu na wojska elfów. Krążą plotki, że armia, która idzie do ataku przy dźwiękach tej trąbki, nie da się pokonać. Nawet jeżeli nie ma w tym prawdy, to na pewno zwiększy to morale żołnierzy. | ||
Można na niej zagrać |
Pióro Parsona | ||
Przedmiot związany z misją: Król Parson właśnie tym piórem podpisywał traktat pokojowy kończący Wojnę Drzew. |
List od Norberta Thrusha do Lorda Markhama | ||
Przedmiot związany z misją: List od Norberta Thrusha do Lorda Markhama. Otwieranie zalakowanych listów jest bardzo niegrzeczne i obie zainteresowane strony nie byłyby z tego zadowolone. |
Doskonały łuk | ||
Przedmiot związany z misją: Choć wysokiej jakości, ten łuk nie spisuje się tak dobrze, jak powinien. Zbyt ciężko naciąga się cięciwę, drży przy celowaniu i jest trochę źle wyważony. | ||
Atak: 6 Obrażenia 5d2+6 (11-16) | Biegłość: Łuk |
Serce knieji | ||
Przedmiot związany z misją: klejnot, jakiego jeszcze nie widzieliście. |
Szczątki Haldara | ||
Przedmiot związany z misją: To naczynie o dziwnym kształcie opiera się wszelkim próbom otwarcia lub rozbicia. Wygląda na to, że Haldar nie lubił gdy mu przeszkadzano. |
Smocze jajo | ||
Przedmiot związany z misją: Jajo jest skórzaste i dziwnie ciepłe. Wygląda, jakby zaraz miało się coś z niego wykluć. |
Czaszka Zokarra IV | ||
Przedmiot związany z misją: Czaszka starego Króla Krasnoludów, Zakarra IV. Nie robi zbyt dużego wrażenia. |
Obraz Rolanda Ironfista | ||
Przedmiot związany z misją: Obraz Rolanda Ironfista namalowany przed Wojną o Sukcesję w Enroth. | ||
Obraz Archibalda Ironfista | ||
Przedmiot związany z misją: Obraz Archibalda Ironfista namalowany przed Wojną o Sukcesję w Enroth. | ||
Obraz ze Statuą Anioła | ||
Przedmiot związany z misją: Obraz anielskiej fontanny na dziedzińcu Zamku Ironfist. | ||
Waza | ||
Przedmiot związany z misją: Na tym małym, porcelanowym flakonie widnieje napis, "Lordowi Markhamowi, za jego wspaniałą postawę w czasie wojny, Królowa Katarzyna." |
Stuła pór roku | ||
Przedmiot związany z misją: Stułę pór roku noszą kapłani podczas świąt związanych z porami roku. Choć nie ma ona żadnych bezpośrednich mocy, większość pospólstwa uważa, że przynosi ona szczęście przy sadzeniu i żniwach. |
Głowa golema | ||
Przedmiot związany z misją: Dumna głowa potężnego golema. | ||
Wgnieciona głowa golema | ||
Przedmiot związany z misją: Głowa potężnego golema. Z tyłu ma spore wgniecenie. |
Tułw golema | ||
Przedmiot związany z misją: Okazały tułów potężnego golema. | ||
Lewa ręka golema | ||
Przedmiot związany z misją: Ogromna lewa ręka potężnego golema. |
Prawa ręka golema | ||
Przedmiot związany z misją: Ogromna prawa ręka potężnego golema. |
Lewa noga golema | ||
Przedmiot związany z misją: Ogromna lewa noga potężnego golema. |
Prawa noga golema | ||
Przedmiot związany z misją: Ogromna prawa noga potężnego golema. |
Statuetka rycerza | ||
Przedmiot związany z misją: Mała statuetka rycerza. Wydaje się, że promieniuje z niej słaba magia. |
Statuetka orła | ||
Przedmiot związany z misją: Mała statuetka dumnego orła. Wydaje się, że promieniuje z niej słaba magia. |
Statuetka anioła | ||
Przedmiot związany z misją: Mała statuetka anioła. Wydaje się, że promieniuje z niej słaba magia. | ||
Wielkie gobeliny | ||
Duże obicie, nadające się do zawieszenia na zamku. | ||
Skrzynka z naczyniami dusz | ||
Przedmiot związany z misją: Szkatułka z drewna różanego, zawierająca naczynia nieumarłych. Wygląda na to, że w środku coś się znajduje. | ||
Naczynie lisza | ||
Przedmiot związany z misją: Puste naczynie | ||
Naczynie lisza | ||
Przedmiot związany z misją: Naczynie, w którym znajduje się twoja esencja fizyczna i duchowa. Nie strać tego naczynia. | ||
Po odebraniu tego przedmiotu liszowi, zacznie on powoli tracić punkty życia |
Część ołtarza | ||
Przedmiot związany z misją: Dziwny przedmiot zrobiony z nieznanego fioletowawego metalu. Wygląda na tylko że jest to tylko jedna z części. | ||
Skafander do nurkowania | ||
Przedmiot związany z misją: Ten skafander umożliwia nie tylko oddychanie, ale i chroni przed ciśnieniem panującym w głębinach morza. Wygląda na to, że jeżeli założony jest skafander, to nie można używać żadnego innego przedmiotu. Przed założeniem skafandra musisz usunąć CAŁE wyposażenie. |
Kostka kontrolna | ||
Przedmiot związany z misją: Mała, czarna kostka z niezidentyfikowanego metalu. |
Przetwornik oscylacyjny | ||
Przedmiot związany z misją: Na tym urządzeniu nie ma żadnych symboli. To, dlaczego jest ono tak cenne, przechodzi twoje pojęcie. |