Przedsionek Czeluści
Kliknij by pokazać/schować
Stworzenia
- Zgniły trup, Chodzący trup, Zombie
- Harpia, Wiedźmia harpia, Królowa harpi
- Kamieny gargulec, Marmurowy gargulec, Obsydianowy gargulec
Lokacja | |
---|---|
S | Skrzynia |
W | Winda |
1 | Wejście do Przedsionka Czeluści. |
2 | Obelisk obok którego znajduje się wyjście z teleportu 3. |
3 | Teleport do obelisku 2. |
4 | Teleport do punktu 5. |
5 | Teleport do punktu 4. |
6 | Skrzynia, w której znajduje się Stuła Pór Roku. |
7 | Wejście do Czeluści. |
Czeluść
Obszar I -
Obszar II -
Obszar III -
Obszar IV
Legenda
- Wejście / Przedsionek Czeluści
- Płatnerz
- Naprawa, skup, sprzedaż i identyfikacja pancerzy.
- Nauczyciel: zbroja skórzana, kolczuga, zbroja płytowa, tarcza po 1000 sztuk złota.
- Niezamieszkały dom.
- Terese Umberpool
- Oferuje członkostwo w Gildii Ziemi za 50 sztuk złota.
- Opowiada o szyfrach oraz o rytuałach przemiany w lisza.
- Stephan Sand
- Na ścieżce ciemności Stephan zleca zadanie promujące na Ninja.
- Halfgild Wynac
- Na ścieżce ciemności Halfgild zleca zadanie promujące na Lisza.
- Seth Darkenmore
- Nauczyciel magii ciemności - poziom mistrzowski za 5000 sztuk złota.
- Opowiada o naczyniach dusz.
- Tunel prowadzący do kolejnego obszaru Czeluści.
- Bank - Wpłaty i wypłaty z konta bankowego.
- Akademia
- Maksymalny poziom: 200 Nauczyciel: walka bronią, atletyka po 750 sztuk złota.
- Niezamieszkały dom.
- Maximus
- Zleca zadanie odzyskania naczyń liszów dla drużyny podążającej ścieżką ciemności.
- Nauczyciel strzelania z miotacza - poziom mistrzowski za 0 sztuk złota.
- Mroczny Cień
- Zleca zadanie zniszczenia systemów obrony w Laboratorium Clankera dla drużyny podążającej ścieżką ciemności.
- Nauczyciel strzelania z miotacza - poziom ekspercki za 0 sztuk złota.
- Tolberti
- Zleca zadanie odzyskania kostki kontrolnej dla drużyny podążającej ścieżką ciemności.
- Kastore
- Zleca zadanie odzyskania części ołtarzy dla drużyny podążającej ścieżką ciemności.
- Nauczyciel strzelania z miotacza - poziom arcymistrzowski za 0 sztuk złota.
- Gospoda
- Nocleg za 90 sztuk złota.
- Prowiant na 30 dni za 269 sztuk złota.
- Nauczyciel: rozbrajanie pułapek, percepcja i kradzież - 750 sztuk złota.
- Arcomage:
Start: surowce 4/10, 4/10, 4/10; Wieża - 30; Mur - 15.
Zwycięstwo: Wieża - 100 lub surowiec - 300.
Nagroda: 3 000 sztuk złota.
- Kowal
Legenda
- Tunel prowadzący do kolejnego obszaru Czeluści.
- Sklep z różnościami
- Naprawa, skup, sprzedaż i identyfikacja przedmiotów.
- Nauczyciel: identyfikacja przedmiotów, naprawa przedmiotów po 1000 sztuk złota.
- Najwyższa Gildia Ziemi
- Sprzedaż zaklęć magii ziemi poziomu 1-4.
- Nauczyciel: magia ziemi i uczenie się po 2500 sztuk złota.
- Gildia Nocy
- Sprzedaż zaklęć magii ciemności poziomu 1-4.
- Nauczyciel: magia ciemności za 2500 sztuk złota.
- Sklep alchemika
- Skup i sprzedaż przedmiotów związanych z alchemią.
- Nauczyciel: alchemia, identyfikacja potworów po 1000 sztuk złota
Legenda
- Tunel prowadzący do kolejnego obszaru Czeluści.
- Niezamieszkałe domy.
- Obelisk VII
- Leczy przypadłości, martwych członków drużyny zamienia w zombie.
- Za złożenie ofiary może rzucić heroizm, tarczę i kamienną skórę.
- Nauczyciel: uniki, kupiectwo, walka wręcz po 1000 sztuk złota.
- Rada miasta
- Raz w miesiącu zleca polowanie na losowo wybranego stwora.
- Można tu zapłacić kary, jeżeli popełniło się wykroczenia.
Legenda
- Tunel prowadzący do kolejnego obszaru Czeluści.
- Fosa z lawą.
Stworzenia
- Goblińscy wieśniacy
- Cień, Widmo, Duch
- Mniejszy wampir, Wampir, Większy wampir
- Nekromanta, Mówca umarłych, Królowa umarłych
- Lisz, Arcylisz, Król liszy
Strefa wylęgu
Kliknij by pokazać/schować
Stworzenia
- Gogling, Gog, Magog
- Szafarz ognia, Szafarz płomienia, Żywiołak ognia
- Młody behemot, Behemot, Starożytny behemot
Lokacja | |
---|---|
1 | Wejście do Strefy Wylęgu. |
2 | Skrytka ze skrzynią zawierającą księgę Boskiej Interwencji. |
3 | Przycisk do otwarcia skrytki 2. |
4 | Konsola z przyciskami otwierającymi przejście. |
5 | Zbiornik uruchamiający wysuwany pomost. |
6 | Wyjście ze Strefy Wylęgu. |
Zamek Półmroku
Kliknij by pokazać/schować
Stworzenia
- Cień, Widmo, Duch
- Mniejszy wampir, Wampir, Większy wampir
- Nekromanta, Mówca umarłych, Królowa umarłych
- Lisz, Arcylisz, Król liszy
Lokacja | |
---|---|
S | Skrzynia |
T | Teleport |
1 | Wejście do Zamku Półmroku. |
2 | Sala tronowa Archibalda Ironfista/Kastora. |
3 | Gobelin, który należy skraść, wykonując zadanie Gildii Najemników. |
Świątynia ciemności
Kliknij by pokazać/schować
Stworzenia
Lokacja | |
---|---|
S | Skrzynia lub szafka |
1 | Wejście do Świątyni Ciemności. |
2 | Zbiornik z wodą. Ukryte przejście do piwnic. |
3 | Ołtarz, pod którym ukryta jest skrzynia z fragmentem ołtarza. Przycisk do otwarcia, znajduje się na cokole. |