Legenda
- Stajnie - Podróż powozem za opłatą.
- Studnia
- Heater Cardron
- Oferuje członkostwo w Gildii Ciała za 50 sztuk złota.
- Opowiada o Lordzie Markhamie.
- Tigar Dirtham
- Oferuje członkostwo w Gildii Umysłu za 50 sztuk złota.
- Opowiada o Forcie Riverstride.
- Opowiada o łowcach nagród i krzyżowcach.
- Wilbur Eversmyle
- Oferuje członkostwo w Gildii Ducha za 50 sztuk złota.
- Opowiada o mistrzu złodziei.
- Norbert Thrush
- Zleca zadanie poboczne związane z dostarczeniem listu dla Lorda Markhama.
- Pip Hilleir
- Skupuje groty strzał za 286 złota i sprzedaje gryfie pióra za 200 złota.
- Opowiada o wyzwaniach.
- Tristen Hearthswarn
- Nauczyciel magii ciała - poziom ekspercki za 1000 sztuk złota.
- Julian Delver
- Nauczyciel magii umysłu - poziom ekspercki za 1000 sztuk złota.
- Gina Barnes
- Zleca zadanie poboczne związane z wygraniem wszystkich pojedynków Arcomage.
- Norbert Harvest
- Nauczyciel walki maczugą - poziom ekspercki za 2000 sztuk złota.
- Przystań - Podróż statkiem za opłatą.
- Bank - Wpłaty i wypłaty z konta bankowego.
- Świątynia
- Leczy przypadłości.
- Za złożenie ofiary może rzucić magiczne oko.
- Nauczyciel: uniki, kupiectwo, walka wręcz po 480 sztuk złota.
- Piedestał dnia bogów
- Frederick Org
- Zleca zadania promujące na Kawalera i Czarnego Rycerza.
- Sir Charles Quixote
- Zleca zadania promujące na Krzyżowca i Herosa.
- Gospoda
- Nocleg za 14 sztuk złota.
- Prowiant na 12 dni za 17 sztuk złota.
- Nauczyciel: rozbrajanie pułapek, percepcja i kradzież - 500 sztuk złota.
- Arcomage:
Start: surowce 2/7, 2/7, 2/7; Wieża - 20; Mur - 5.
Zwycięstwo: Wieża - 50 lub surowiec - 150.
Nagroda: 1 200 sztuk złota.
- Fontanna - Moc +50 (tymczasowo).
- Rada miasta
- Raz w miesiącu zleca polowanie na losowo wybranego stwora.
- Można tu zapłacić kary, jeżeli popełniło się wykroczenia.
- Rawn Talreisch
- Opowiada o handlu oraz o nauczycielach ekspertach.
- Akademia
- Maksymalny poziom: 25
- Nauczyciel: walka bronią, atletyka po 500 sztuk złota.
- Kowal
- Płatnerz
- Naprawa, skup, sprzedaż i identyfikacja pancerzy.
- Nauczyciel: zbroja skórzana, kolczuga, zbroja płytowa po 500 sztuk złota.
- Guthwulf
- Opowiada o meduzach.
- Randal Wolverton
- Nauczyciel posługiwania się tarczą - poziom ekspercki za 1000 sztuk złota.
- Aaron Castro
- Opowiada o Lordzie Markhamie.
- Studnia - odporność na magię ciała +20 (tymczasowo).
- Qillaim Laraselle
- Wykonuje broń z bryłek rudy.
- Robert Soubrow
- Wykonuje pancerze z bryłek rudy.
- Cloud Agraynel
- Wykonuje przedmioty z bryłek rudy.
- Peggy Tish
- Opowiada o krzyżowcach.
- Karlin Talion
- Opowiada o nauczycielach ekspertach oraz o najpiękniejszej.
- Payge Rivenhill
- Nauczyciel walki mieczem - poziom ekspercki za 2000 sztuk złota.
- Kira Cardrin
- Opowiada o Billu Laskerze oraz o Lordzie Markhamie.
- Studnia
- Sklep alchemika
- Skup i sprzedaż przedmiotów związanych z alchemią.
- Nauczyciel: alchemia, identyfikacja potworów po 500 sztuk złota.
- Sklep z różnościami
- Naprawa, skup, sprzedaż i identyfikacja przedmiotów.
- Nauczyciel: identyfikacja przedmiotów, naprawa przedmiotów po 500 sztuk złota.
- Mistrzowska Gildia Ciała
- Sprzedaż zaklęć magii ciała poziomu 1-3.
- Nauczyciel: magia ciała i medytacja po 2000 sztuk złota.
- Najwyższa Gildia Ducha
- Sprzedaż zaklęć magii ducha poziomu 1-4.
- Nauczyciel: magia ducha i medytacja po 2500 złota.
- Praktyczna Gildia Umysłu
- Sprzedaż zaklęć magii umysłu poziomu 1-2.
- Nauczyciel: magia umysłu i medytacja po 1500 złota.
- Piedestał heroizmu.
- Dekian Forgewright
- Nauczyciel posługiwania się tarczą - poziom mistrzowski za 3000 sztuk złota.
- Gareth Złota Rączka
- Nauczyciel naprawy przedmiotów - poziom arcymistrzowski za 6000 sztuk złota.
- Peni Pretty
- Opowiada o piedestałach oraz o wyzwaniach.
- Wyzwanie
- Wymagana wartość współczynnika: 50
- Nagroda: 5 punktów biegłości
- Ołtarz - Szczęście +10 (na stałe).
- Kenneth Wain
- Nauczyciel uników - poziom arcymistrzowski za 8000 sztuk złota.
- Opowiada o mistrzu złodziei.
- Studnia - Celność +10 (tymczasowo).
- Heather Dreamwright
- Nauczyciel magii ducha - poziom mistrzowski za 4000 sztuk złota.
- Norris
- Nauczyciel walki wręcz - poziom arcymistrzowski za 8000 sztuk złota.
- Opowiada o Forcie Riverstride.
- Obelisk II
- Blayze
- Nauczyciel magii ognia - poziom arcymistrzowski za 8000 sztuk złota.
- Opowiada o Billu Laskerze.
- Tallia Ravenswood
- Opowiada o handlu oraz o wyzwaniach.
- Studnia - Moc +2 (na stałe).
Stworzenia
Podróże
- Pieszo
Północ: 5 dni - Deyja
Wschód: 5 dni - Harmondale
Południe: 5 dni - Pustynia Bracada
Zachód: 5 dni - Tatalia - Konno
2 dni i 75 złota - Tatalia (poniedziałek, środa, piątek)
3 dni i 75 złota - Deyia (poniedziałek, czwartek)
2 dni i 75 złota - Harmondale (wtorek, czwartek, sobota)
2 dni i 75 złota - Pustynia Bracada (środa, sobota) - Statkiem
4 dni i 100 złota - Avlee (poniedziałek, piątek)
2 dni i 100 złota - Tatalia (wtorek, czwartek, sobota)
6 dni i 100 złota - Pustynia Bracada (środa)
7 dni i 100 złota - Wyspy Evenmorn (niedziela)
Zamek Gryphonheart
Kliknij by pokazać/schować
Stworzenia
Lokacja | |
---|---|
S | Skrzynia lub szafka |
1 | Wejście do Zamku Gryphonheart. |
2 | Sala tronowa królowej Katarzyny Gryphonheart. |
3 | Obraz przedstawiający Archibalda Ironfist. Trzeba go dostarczyć Ferdinandowi Visconti z Tatalii. |
4 | Pokój Alicji Hargreaves, którą należy uprowadzić aby wykonać zadanie promujące na Złoczyńce. |
5 | Prywatne komnaty królowej. Tutaj wisi obraz przedstawiający Rolanda Ironfist. Trzeba go dostarczyć Ferdinandowi Visconti z Tatalii. |
6 | Ukryty skarbiec królowej Katarzyny. |
7 | Tylne wyjście z zamku, aby je otworzyć trzeba mieć klucz z prywatnej skrzyni Katarzyny. |
Fort Riverstride
Kliknij by pokazać/schować
Lokacja | |
---|---|
S | Skrzynia lub szafka |
1 | Wejście do Fortu Riverstride. |
2 | Schowek ukryty za portretem królowej Katarzyny. Zawiera plany fortu Riverstride, które trzeba dostarczyć królowi Eldrichowi. |
3 | Ukryte wyjście z Fortu Riverstride. |
Kanały w Erathii
Kliknij by pokazać/schować
Lokacja | |
---|---|
S | Skrzynia |
1 | Wejście do Kanałów. |
2 | Przyciski podnoszące przejścia. |
3 | Dźwignie poruszające częściami mostu. |
4 | Wyjście z teleportu 6 i jednocześnie teleport do 5. |
5 | Wyjście z teleportu 4. |
6 | Teleport do 4. |
Grób mistrza
Kliknij by pokazać/schować
Lokacja | |
---|---|
S | Skrzynia |
1 | Wejście do Groty bandytów. |
2 | Skrzynia zawierająca skradziony sygnet Davrika. |
Grota bandytów
Kliknij by pokazać/schować
Lokacja | |
---|---|
S | Skrzynia |
1 | Wejście do Groty bandytów. |
2 | Skrzynia zawierająca skradziony sygnet Davrika. |