Beczki i kociołki
Napotkane w trakcie gry napoje zwiększają o 2 punkty dany parametr aktywnej postaci. To jeden z bardziej dostępnych, aczkolwiek żmudnych sposobów na poprawienie podstawowych współczynników.
|
|
Szlaki handlowe
Po Antagarichu rozsiane zostały postacie oferujące drobny zarobek. Wystarczy odkupić od nich ich oferowany towar oraz dostarczyć go w inne miejsce, by sprzedać go z zyskiem...
Miejsce | Kto | Skup | Sprzedaż | |
Harmondale | Rydric | Drewno tulareańskie za 237 sztuk złota | Groty strzał za 200 sztuk złota | |
Erathia | Pip Hillier | Groty strzał za 286 sztuk złota | Gryfie pióra za 200 sztuk złota | |
Las Tulareański | Robert Belknap | Gryfie pióra za 244 sztuk złota | Drewno tulareańskie za 200 sztuk złota | |
Avlee | Infernon | Szklane butelki za 3 000 sztuk złota | Enrothiańskie wino za 2 000 sztuk złota | |
Tatalia | Calindra | Enrothiańskie wino za 3 000 sztuk złota | Piasek za 2 000 sztuk złota | |
Dolina kurhanów | Arvin Benecloud | Piasek za 3 000 sztuk złota | Szklane butelki za 2 000 sztuk złota |
Wyzwania
W 12 krainach znajdują się specjalne filary płonące magicznym ogniem, zwane "Wyzwaniami". Jeżeli posiadamy wystarczającą wartość wskazanego współczynnika (wybierane losowo dla każdej krainy), wtedy otrzymamy nagrodę w postaci dodatkowych punktów biegłości. Rodzaj współczynnika, który będzie testowany w danej lokacji nie jest ustalony z góry - jest losowany dla każdej nowej drużyny.
Miejsce | Wymagany współczynnik | Nagroda |
---|---|---|
Szmaragdowa Wyspa | 25 | 3 |
Harmondale | 50 | 5 |
Erathia | 50 | 5 |
Las Tulareański | 50 | 5 |
Dolina Kurhanów | 50 | 5 |
Tatalia | 50 | 5 |
Pustynia Bracada | 50 | 5 |
Deyja | 50 | 5 |
Avlee | 100 | 7 |
Wyspa Evenmorn | 100 | 7 |
Nighon | 200 | 10 |
Eeofol | 200 | 10 |
Obeliski
Przemierzając kontynent drużyna poszukiwaczy przygód napotyka kilkanaście obelisków zawierających tajemnicze informacje. Ich rozszyfrowanie polega na wypisaniu jeden pod drugim wszystkich napisów, a wówczas tekst czytany z góry na dół kolejnymi kolumnami utworzy rozwiązanie.
|
Piratów pięciu - jeden żyje - ukryło złoto pod piaskiem. Biały kwiat zakwitnie w godzinę magii na nawiedzonej ziemi.
Po odwiedzeniu wszystkich obelisków należy udać się na Wyspę Evenmorn. Na jej południowej części znajduje się krąg kamieni, wewnątrz którego po północy zakwita niespotykany kwiat. W rzeczywistości jest on skrzynią z kilkoma artefaktami.