Legenda
- Przystań - Podróż statkiem za opłatą.
- Bank - Wpłaty i wypłaty z konta bankowego.
- Gospoda
- Nocleg za 40 sztuk złota.
- Prowiant na 20 dni za 79 sztuk złota.
- Nauczyciel: rozbrajanie pułapek, percepcja i kradzież - 750 sztuk złota.
- Arcomage:
Start: surowce 3/15, 1/5, 2/10; Wieża - 10; Mur - 20.
Zwycięstwo: Wieża - 125 lub surowiec - 350.
Nagroda: 2 000 sztuk złota.
- Stajnie - Podróż powozem za opłatą.
- Cassandra Holden
- Nauczyciel walki włócznią - poziom ekspercki za 2000 sztuk złota.
- Nauczyciel percepcji - poziom ekspercki za 500 sztuk złota.
- Paula Brightspear
- Nauczyciel walki bronią - poziom mistrzowski za 5000 sztuk złota.
- Piedestał odporności na magię wody.
- Jeni Swiftfoot
- Nauczyciel identyfikacji potworów - poziom mistrzowski za 2500 sztuk złota.
- Świątynia
- Leczy przypadłości.
- Za złożenie ofiary może rzucić magiczne oko.
- Nauczyciel: uniki, kupiectwo, walka wręcz po 750 sztuk złota.
- Piedestał odporności na magię ciała.
- Wort Goblinreaver
- Nauczyciel walki toporem - poziom ekspercki za 2000 sztuk złota.
- Nauczyciel posługiwania się zbroją skórzaną - poziom ekspercki za 1000 sztuk złota.
- Studnia - Wytrzymałość +2 (na stałe).
- Kowal
- Płatnerz
- Naprawa, skup, sprzedaż i identyfikacja pancerzy.
- Nauczyciel: zbroja skórzana, kolczuga, zbroja płytowa po 750 sztuk złota.
- Akademia
- Maksymalny poziom: 50
- Nauczyciel: walka bronią, atletyka po 1000 sztuk złota.
- Medwari Dragontracker
- Nauczyciel posługiwania się kolczugą - poziom mistrzowski 3000 sztuk złota.
- Skupuje szklane butelki za 3000 sztuk złota i sprzedaje erathiańskie wino za 2000 sztuk złota.
- Rislyn Greenstorm
- Nauczyciel magii powietrza - poziom mistrzowki za 4000 sztuk złota.
- Najwyższa Gilda Ciała
- Sprzedaż zaklęć magii ciała poziomu 1-4.
- Nauczyciel: magia ciała, medytacja po 2500 sztuk złota.
- Najwyższa Gildia Umysłu
- Sprzedaż zaklęć magii umysłu poziomu 1-4.
- Nauczyciel: magia umyslu, medytacja po 2500 sztuk złota.
- Studnia - odporność na magię wody +20 (tymczasowo).
- Jillian Mithrit
- Nauczyciel walki kijem - poziom arcymistrzowski za 8000 sztuk złota.
- Steagal Snick
- Zleca zadania promujące na Maga-Wojownika i Strzelca Wyborowego.
- Karla Ravenhair
- Nauczyciel magii wody - poziom ekspercki za 1000 sztuk złota.
- Oferuje członkostwo w Gildii Powietrza za 50 sztuk złota.
- Myles Featherwind
- Nauczyciel magii umysłu - poziom mistrzowski za 4000 sztuk złota.
- Oferuje członkostwo w Gildii Umysłu za 50 sztuk złota.
- Tempus
- Nauczyciel magii ciała - poziom arcymistrzowski za 8000 sztuk złota.
- Lucid Apple
- Nauczyciel alchemii - poziom arcymistrzowski za 6000 sztuk złota.
- Kaine
- Nauczyciel medytacji - poziom arcymistrzowski za 6000 sztuk złota.
- Obelisk XIII
- W skrzyni znajdziesz lewą rękę golema - przedmiot związany z promocją na Czarodzieja.
- Znajduje się tutaj ołtarz, na którym trzeba postawić figurkę rycerza - czynność związana z zadaniem pobocznym.
- Znajduje się tutaj ołtarz, który trzeba odwiedzić, aby otrzymać promocję na Wielkiego Druida.
-
Wyzwanie
- Wymagana wartość współczynnika: 100
- Nagroda: 7 punktów biegłości
Stworzenia
- Elficcy wieśniacy
- Elf obrońca, Elf wojownik, Elf pikinier
- Wiwerna, Rogata wiwerna, Prastara wiwerna
- Sylfida, Rusałka, Żywiołak wody
Podróże
- Pieszo
Wschód: 5 dni - Las Tulareański
Południe: 5 dni - Las Tulareański
Zachód: 1 dni - Płycizny (trzeba mieć skafandry do nurkowania) - Konno
3 dni i 250 złota - Las Tulareański (wtorek, czwartek, sobota)
5 dni i 250 złota - Deyja (środa, niedziela) - Statkiem
3 dni i 250 złota - Las Tulareański (poniedziałek, środa, piątek)
4 dni i 250 złota - Erathia (wtorek, sobota)
5 dni i 250 złota - Tatalia (czwartek)
Pałac pod wzgórzem
Kliknij by pokazać/schować
Stworzenia
Lokacja | |
---|---|
S | Skrzynia |
W | Winda |
1 | Wejście do Pałacu pod Wzgórzem. |
2 | Przejście do wewnątrz pałacu. Aby otworzyć przejście należy okrążyć wzgórze zgodnie ze wskazówkami zegara. W przejściu spotkamy Króla Skrzatów. |
3 | Skrzynia z Pierścieniem Skrzatów i Kluczem Skrzatów. Znajduje się ona na półpiętrze w windzie. Ponieważ winda się nie zatrzyma, musimy z niej zeskoczyć. |
4 | Ukryte pomieszczenia ze skarbami. |
5 | Ukryty zamek na klucz. Aby go wypatrzeć trzeba mieć wysoką percepcje lub losowo klikać na ścianę. |
Twierdza tytanów
Kliknij by pokazać/schować
Stworzenia
Lokacja | |
---|---|
S | Skrzynie |
1 | Wejście do Twierdzy Tytanów. |
2 | Skrzynia zawierająca Doskonały Łuk. Zawartość pojawi się jednak dopiero po otrzymaniu zadania. |
Świątynia Baa
Kliknij by pokazać/schować
Stworzenia
- Akolita księżyca, Kleryk księżyca, Kapłan księżyca
- Diabeł robotnik, Diabeł wojownik, Kapitan diabłów
- Olbrzymi pająk, Jadowity pająk, Czarna wdowa
Lokacja | |
---|---|
S | Skrzynia lub szafka |
W | Winda |
1 | Wejście do Świątyni Baa. |
2 | Ukryte drzwi, do przemieszczania się między pokojami. |
3 | Przyciski do otwierania cel. |
4 | Sala w której znajdziemy Najwyższego Kapłana Baa. |