Legenda
- Stajnie - Podróż powozem za opłatą.
- Piedestał heroizmu.
- Wanda Foestryke
- Nauczyciel atletyki - poziom mistrzowski za 2500 sztuk złota.
- Ferris Oxhide
- Opowiada o łowcach nagród i upadłych drzewach.
- Leane Shadowrunner
- Nauczyciel kradzieży - poziom mistrzowski za 2500 sztuk złota.
- Jayce Kedrin
- Opowiada o nauczycielach ekspertach i upadłych drzewach.
- Studnia
- Ołtarz +10 do odporności na magia umysłu, magia ziemi, magia ciała (na stałe).
- Gospoda
- Nocleg za 18 sztuk złota.
- Prowiant na 14 dni za 25 sztuk złota.
- Nauczyciel: rozbrajanie pułapek, percepcja i kradzież - 500 sztuk złota.
- Arcomage:
Start: surowce 3/8, 3/8, 3/8; Wieża - 25; Mur - 10.
Zwycięstwo: Wieża - 75 lub surowiec - 200.
Nagroda: 1 400 sztuk złota.
- Barbara Wiseman
- Nauczyciel medytacji - poziom ekspercki za 500 sztuk złota.
- Jasp Nighterawler
- Nauczyciel magii ciemności - poziom ekspercki za 2000 sztuk złota.
- Patwin Fellbern
- Nauczyciel walki maczugą - poziom arcymistrzowski za 8000 sztuk złota.
- Opowiada o Czeluści.
- Studnia - Intelekt +2 (na stałe).
- Na ścieżce ciemności William zleca zadanie promujące na Złoczyńcę.
- Dodatkowe wejście do Szóstej wieży strażniczej.
- Wyzwanie
- Wymagana wartość współczynnika: 50
- Nagroda: 5 punktów biegłości
- Damon Hawker
- Opowiada o nauczycielach ekspertach.
- Avalanche
- Nauczyciel magii ziemi - poziom arcymistrzowski za 8000 sztuk złota.
- Opowiada o zabójcach.
- Agatha Putnam
- Nauczyciel umiejętnego uczenia się - poziom ekspercki za 2000 sztuk złota.
- Obelisk IV
- Studnia
- Przedsionek Czeluści
- W skrzyni znajdziesz nogę golema - przedmiot związany z promocją na Czarodzieja.
- W skrzyni znajdziesz nogę golema - przedmiot związany z promocją na Czarodzieja.
- Petra Cleareye
- Nauczyciel percepcji - poziom arcymistrzowski za 6000 sztuk złota.
- Opowiada o Czeluści.
- Malisha Karrand
- Oferuje członkostwo w Gildii Ducha za 50 sztuk złota.
- Opowiada o Czeluści.
- Halian Nevermore
- Nauczyciel posługiwania się kolczugą - poziom arcymistrzowski za 7000 sztuk złota.
- Opowiada o zawodowych łowcach nagród.
- Studnia z alkoholem - picie z niej odurza członków drużyny.
- Harli Quinn
- Opowiada o wyzwaniach.
- Oraz o handlu.
- Sklep z różnościami
- Naprawa, skup, sprzedaż i identyfikacja przedmiotów.
- Nauczyciel: identyfikacja przedmiotów, naprawa przedmiotów po 325 sztuk złota.
- Studnia - Osobowość +10 (tymczasowo).
- Świątynia
- Leczy przypadłości, martwych członków drużyny zamienia w zombie.
- Za złożenie ofiary może rzucić dzień ochrony.
- Nauczyciel: uniki, kupiectwo, walka wręcz po 750 sztuk złota.
- Gildia Zmroku
- Sprzedaż zaklęć magii ciemności poziomu 1-2.
- Nauczyciel: magia ciemności za 1300 sztuk złota.
- Tugar Siekacz
- Nauczyciel walki mieczem - poziom mistrzowski za 5000 sztuk złota.
- Zleca zadanie poboczne dostępne dla ścieżki ciemności, związane z wybiciem gryfów.
- Seknit Undershadow
- Wypicie herbatki zwiększa Wytrzymałość o +50 (tymczasowo).
- Zleca zadanie promujące na Zabójcę.
- Studnia - Odporność na magię ognia +10 (tymczasowo).
- Mistrzowska Gildia Ducha - Serenity Mistrz Gildii
- Sprzedaż zaklęć magii ducha poziomu 1-3.
- Nauczyciel: magia ducha i medytacja po 2000 sztuk złota.
- Daedalus Falk
- Zleca zadania promujące na Kapłana i Kapłana Ciemności.
- Sklep alchemika
- Skup i sprzedaż przedmiotów związanych z alchemią.
- Nauczyciel: alchemia, identyfikacja potworów po 325 sztuk złota.
- Linda Draken
- Opowiada o zabójcach.
- Claes Mogren
- Opowiada o zabójcach oraz o łowcach nagród.
- Edgar Botham
- Nauczyciel walki bronią - poziom ekspercki za 2000 sztuk złota.
- Piedestał heroizmu.
- Lunius Shadow
- Pobiera podatek. Jeżeli nie zapłacimy, pojawia się horda agresywnych zombie.
Stworzenia
- Goblińscy wieśniacy
- Goblin, Hobgoblin, Wódz goblinów
- Harpia, Harpia wiedźma, Królowa harpii
- Zgniły trup, Chodzący trup, Zombie
Podróże
- Pieszo
Północ: 7 dni - Las Tulareański
Wschód: 5 dni - Las Tulareański
Południe: 5 dni - Erathia
Zachód: 7 dni - Erathia - Konno
3 dni i 125 złota - Erathia (poniedziałek, środa, piątek)
2 dni i 125 złota - Las Tulareański (wtorek, czwartek, sobota)
Szósta wieża strażnicza
Kliknij by pokazać/schować
Stworzenia
- Cień, Widmo, Duch
- Lisz, Arcylisz, Król liszów
- Nekromanta, Mówca umarłych, Królowa umarłych
- Żywiołak gliny, Żywiołak kamienia, Żywiołak ziemi
Lokacja | |
---|---|
S | Skrzynia |
W | Winda |
1 | Wejście do Szóstej Wieży Strażniczej |
2 | Dźwignia odważnika bramy. Należy ją uruchomić wykonując zadanie promujące na Szpiega. |
3 | Ukryte drzwi i tajne przejście do głównej bramy. |
Posiadłość Williama Setaga
Kliknij by pokazać/schować
Stworzenia
Lokacja | |
---|---|
S | Skrzynia |
W | Winda |
1 | Wejście do Posiadłości Williama Setaga |
2 | Pokój w którym znajdziemy uprowadzoną Alicje. |