Deyja

Legenda

  1. Stajnie - Podróż powozem za opłatą.
  2. Piedestał heroizmu.
  3. Wanda Foestryke
    • Nauczyciel atletyki - poziom mistrzowski za 2500 sztuk złota.
  4. Ferris Oxhide
    • Opowiada o łowcach nagród i upadłych drzewach.
  5. Leane Shadowrunner
    • Nauczyciel kradzieży - poziom mistrzowski za 2500 sztuk złota.
  6. Jayce Kedrin
    • Opowiada o nauczycielach ekspertach i upadłych drzewach.
  7. Studnia
  8. Ołtarz +10 do odporności na magia umysłu, magia ziemi, magia ciała (na stałe).
  9. Gospoda
    • Nocleg za 18 sztuk złota.
    • Prowiant na 14 dni za 25 sztuk złota.
    • Nauczyciel: rozbrajanie pułapek, percepcja i kradzież - 500 sztuk złota.
    • Arcomage:
      Start: surowce 3/8, 3/8, 3/8; Wieża - 25; Mur - 10.
      Zwycięstwo: Wieża - 75 lub surowiec - 200.
      Nagroda: 1 400 sztuk złota.
  10. Barbara Wiseman
    • Nauczyciel medytacji - poziom ekspercki za 500 sztuk złota.
  11. Jasp Nighterawler
  12. Patwin Fellbern
    • Nauczyciel walki maczugą - poziom arcymistrzowski za 8000 sztuk złota.
    • Opowiada o Czeluści.
  13. Studnia - Intelekt +2 (na stałe).
    • Na ścieżce ciemności William zleca zadanie promujące na Złoczyńcę.
  14. Dodatkowe wejście do Szóstej wieży strażniczej.
  15. Wyzwanie
    • Wymagana wartość współczynnika: 50
    • Nagroda: 5 punktów biegłości
  16. Damon Hawker
    • Opowiada o nauczycielach ekspertach.
  17. Avalanche
    • Nauczyciel magii ziemi - poziom arcymistrzowski za 8000 sztuk złota.
    • Opowiada o zabójcach.
  18. Agatha Putnam
    • Nauczyciel umiejętnego uczenia się - poziom ekspercki za 2000 sztuk złota.
  19. Obelisk IV
  20. Studnia
  21. Przedsionek Czeluści
  22. W skrzyni znajdziesz nogę golema - przedmiot związany z promocją na Czarodzieja.
  23. W skrzyni znajdziesz nogę golema - przedmiot związany z promocją na Czarodzieja.
  24. Petra Cleareye
    • Nauczyciel percepcji - poziom arcymistrzowski za 6000 sztuk złota.
    • Opowiada o Czeluści.
  25. Malisha Karrand
    • Oferuje członkostwo w Gildii Ducha za 50 sztuk złota.
    • Opowiada o Czeluści.
  26. Halian Nevermore
    • Nauczyciel posługiwania się kolczugą - poziom arcymistrzowski za 7000 sztuk złota.
    • Opowiada o zawodowych łowcach nagród.
  27. Studnia z alkoholem - picie z niej odurza członków drużyny.
  28. Harli Quinn
    • Opowiada o wyzwaniach.
    • Oraz o handlu.
  29. Sklep z różnościami
  30. Studnia - Osobowość +10 (tymczasowo).
  31. Świątynia
  32. Gildia Zmroku
  33. Tugar Siekacz
    • Nauczyciel walki mieczem - poziom mistrzowski za 5000 sztuk złota.
    Seth Drakkson
    • Zleca zadanie poboczne dostępne dla ścieżki ciemności, związane z wybiciem gryfów.
  34. Seknit Undershadow
    • Wypicie herbatki zwiększa Wytrzymałość o +50 (tymczasowo).
    • Zleca zadanie promujące na Zabójcę.
  35. Studnia - Odporność na magię ognia +10 (tymczasowo).
  36. Mistrzowska Gildia Ducha - Serenity Mistrz Gildii
  37. Daedalus Falk
  38. Sklep alchemika
  39. Linda Draken
    • Opowiada o zabójcach.
  40. Claes Mogren
    • Opowiada o zabójcach oraz o łowcach nagród.
  41. Edgar Botham
    • Nauczyciel walki bronią - poziom ekspercki za 2000 sztuk złota.
  42. Piedestał heroizmu.
  43. Lunius Shadow
    • Pobiera podatek. Jeżeli nie zapłacimy, pojawia się horda agresywnych zombie.

Stworzenia

Podróże


Szósta wieża strażnicza

Kliknij by pokazać/schować

Stworzenia

Lokacja
S Skrzynia
W Winda
1 Wejście do Szóstej Wieży Strażniczej
2 Dźwignia odważnika bramy. Należy ją uruchomić wykonując zadanie promujące na Szpiega.
3 Ukryte drzwi i tajne przejście do głównej bramy.

Posiadłość Williama Setaga

Kliknij by pokazać/schować

Stworzenia

Lokacja
S Skrzynia
W Winda
1 Wejście do Posiadłości Williama Setaga
2 Pokój w którym znajdziemy uprowadzoną Alicje.