Magia ciemności

Poziom I

Reanimacja
Jeśli zaklęcie to zostanie rzucone na martwą postać, zostanie ona ożywiona i zamieniona w zombie, który będzie miał 10 punktów życia na każdy punkt biegłości w magii ciemności (do osiągnięcia dozwolonego limitu). Zombie będzie atakować stworzenia wrogie twojej drużynie, aż nie zostanie powtórnie zabity lub twoja drużyna opuści daną mapę.
Koszt punktów magii: 10
Poziom podstawowy: Poziom eksperta:
Postać dostaje 20 punktów życia na każdy punkt biegłości (aż do dozwolonego poziomu) Postać dostaje 30 punktów życia na każdy punkt biegłości
Poziom mistrza: Poziom arcymistrza:
Postać dostaje 40 punktów życia na każdy punkt biegłości Postać dostaje 50 punktów życia na każdy punkt biegłości
Toksyczna chmura
Przed osobą rzucającą to zaklęcie pojawia się trująca chmura, która powoli przesuwa się do przodu. Każda istota, która dostanie się w obszar jej działania otrzyma 25 punktów obrażeń plus 1-10 punktów za każdy punkt biegłości w magii ciemności.
Koszt punktów magii: 15
Poziom podstawowy: Poziom eksperta:
Średnio długi czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji Skraca się czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji
Poziom mistrza: Poziom arcymistrza:
Skraca się czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji Najkrótszy czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji
Wampiryczna broń
Zaklina broń nadając jej właściwość ""wampiryzmu."" Punkty obrażeń zadane przez taką broń będą dodawane do punktów życia osoby władającej bronią (aż do osiągnięcia dozwolonego limitu).
Koszt punktów magii: 20
Poziom podstawowy: Poziom eksperta:
Czas trwania wynosi 1 godzinę na każdy punkt biegłości Skraca się czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji
Poziom mistrza: Poziom arcymistrza:
Najkrótszy czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji Działa na stałe
Zmniejszający promień
Każdy, nawet największy potwór poddany działaniu tego zaklęcia, zostanie zmniejszony, dzięki czemu łatwiej będzie można sobie z nim poradzić. Zmniejszony potwór zadaje połowę, jedną trzecią lub jedną czwartą obrażeń, które mógłby zadać normalnie. Czas działania czaru wynosi 5 minut na każdy punkt biegłości w magii ciemności.
Koszt punktów magii: 25
Poziom podstawowy: Poziom eksperta:
Zmniejsza obrażenia potwora o połowę, trzykrotnie zmniejsza wielkość potwora Zmniejsza obrażenia potwora o 2/3
Poziom mistrza: Poziom arcymistrza:
Zmniejsza obrażenia potwora o 3/4 Zmniejsza grupę potworów

Poziom II

Szrapnel
Zaklęcie to powoduje wystrzelenie pocisku z rozżarzonego metalu, który rani każdego, kto znajdzie się na jego drodze. Każdy odłamek metalu zadaje 6 punktów obrażeń plus 1-6 punktów na każdy punkt biegłości w magii ciemności.
Koszt punktów magii: 30
Poziom podstawowy: Poziom eksperta:
--- Skraca się czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji, powstaje 5 odłamków
Poziom mistrza: Poziom arcymistrza:
Skraca się czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji, powstaje 7 odłamków Najkrótszy czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji, powstaje 9 odłamków
Kontrola nad nieumarłymi
Czar ten pozwala na przejęcie kontroli nad umysłem nieumarłego. W trakcie działania zaklęcia bedzie on atakował wrogów twojej drużyny. Czas trwania czaru wynosi 3 minuty za każdy punkt biegłości w magii ciemności. Czar nie przestaje działać nawet jeżeli twoja drużyna zaatakuje stworzenie, na które zostało rzucone zaklęcie.
Koszt punktów magii: 35
Poziom podstawowy: Poziom eksperta:
--- Czas trwania wynosi 3 minuty na punkt biegłości
Poziom mistrza: Poziom arcymistrza:
Skraca się czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji, czas trwania wynosi 5 minut na punkt biegłości Najkrótszy czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji, czar działa dopóki drużyna nie opuści mapy
Odbicie bólu
Jeżeli jakiś potwór zaatakuje i zrani członka twojej drużyny, będącego pod wpływem tego zaklęcia, to sam otrzyma obrażenia tej samej wielkości.
Koszt punktów magii: 40
Poziom podstawowy: Poziom eksperta:
--- Czas trwania wynosi 1 godzinę + 5 minut na punkt biegłości
Poziom mistrza: Poziom arcymistrza:
Czar działa na całą drużynę Czas trwania wynosi 1 godzinę + 15 minut na punkt biegłości

Poziom III

Ofiara
Rzucenie czaru powoduje zabicie jednej z postaci, które podążają za twoją drużyną, powodując poważny spadek reputacji całej drużyny. Jednak dzięki temu do maksimum przywrócone zostaną punkty życia i punkty magii osoby rzucającej zaklęcie, a wszystkie negatywne przypadłości i efekty starzenia zostają zdjęte.
Koszt punktów magii: 45
Poziom podstawowy: Poziom eksperta:
--- ---
Poziom mistrza: Poziom arcymistrza:
Długi czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji Średnio długi czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji
Oddech smoka
Osoba rzucająca czar wydala z siebie chmurę toksycznych wyziewów, które zadają znaczne brażenia wskazanemu przeciwnikowi, a przy okazji innym wrogom znajdującym się w pobliżu. Jest to najpotężniejsze zaklęcie ofensywne, powodujące 1-25 punktów obrażeń za każdy punkt biegłości w magii ciemnoœści.
Koszt punktów magii: 50
Poziom podstawowy: Poziom eksperta:
--- ---
Poziom mistrza: Poziom arcymistrza:
Długi czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji Średnio długi czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji
Armageddon
Zaklęciem tym można zniszczyć całe miasto. Można je rzucić tylko trzy razy dziennie i tylko pod gołym niebem. Armageddon powoduje, że wszystkie stworzenia znajdujące się na danej mapie, włączając w to twoją drużynę, otrzymują 50 punktów obrażeń plus 1 punkt na każdy punkt biegłości w magii ciemności.
Koszt punktów magii: 55
Poziom podstawowy: Poziom eksperta:
--- ---
Poziom mistrza: Poziom arcymistrza:
Zaklęcie można rzucić tylko trzy razy dziennie Zaklęcie można rzucić cztery razy dziennie

Poziom IV

Wyssanie duszy
Zaklęcie to wysysa życie z potworów znajdujących się w zasięgu wzroku i przekazuje ich energię życiową twojej drużynie w formie punktów życia (na takiej samej zasadzie jak czar "podział życia"). Zadawane obrażenia (i otrzymane punkty życia) to 25 punktów plus 1-8 punktów, za każdy punkt biegłości w magii ciemności.
Koszt punktów magii: 60
Poziom podstawowy: Poziom eksperta:
--- ---
Poziom mistrza: Poziom arcymistrza:
--- Nie ma silniejszego zaklęcia!