|  | Czerwone jabłko | |
| Takie jabłka jak te, rodzą drzewa nasycone magią - zazwyczaj w elfickich krainach Avlee lub w Lesie Tulareańskim, choć nie tylko tam. | ||
| Zjedzone, dodaje 1 porcję prowiantu dla drużyny | ||
|  | Podkowa | |
| Ta nie posiadająca żadnych wad podkowa jest wykonana ze srebra. | ||
| Użyta na postaci, daje jej 2 punkty biegłości | ||
|  | Zwój wiadomości | |
| Może zawierać czyjeś zapiski, przepis alchemiczny, cenne wskazówki lub informacje na temat pewnych wydarzeń. Może być także związany z zadaniami. | ||
Kosztowności
|  | Niebieski kwarc | |
| Nie posiada żadnych magicznych właściwości, więc możesz go sprzedać. | ||
| Wartość: 250 | ||
|  | Topaz | |
| Nie posiada żadnych magicznych właściwości, więc możesz go sprzedać. | ||
| Wartość: 500 | ||
|  | Różany kryształ | |
| Nie posiada żadnych magicznych właściwości, więc możesz go sprzedać. | ||
| Wartość: 750 | ||
|  | Żółty topaz | |
| Nie posiada żadnych magicznych właściwości, więc możesz go sprzedać. | ||
| Wartość: 750 | ||
|  | Zielony granat | |
| Nie posiada żadnych magicznych właściwości, więc możesz go sprzedać. | ||
| Wartość: 1 250 | ||
|  | Szafir | |
| Nie posiada żadnych magicznych właściwości, więc możesz go sprzedać. | ||
| Wartość: 1 500 | ||
|  | Ametyst | |
| Nie posiada żadnych magicznych właściwości, więc możesz go sprzedać. | ||
| Wartość: 1 750 | ||
|  | Szmaragd | |
| Nie posiada żadnych magicznych właściwości, więc możesz go sprzedać. | ||
| Wartość: 2 000 | ||
|  | Rubin | |
| Nie posiada żadnych magicznych właściwości, więc możesz go sprzedać. | ||
| Wartość: 2 000 | ||
|  | Diament | |
| Nie posiada żadnych magicznych właściwości, więc możesz go sprzedać. | ||
| Wartość: 2 500 | ||
|  | Diament | |
| Nie posiada żadnych magicznych właściwości, więc możesz go sprzedać. | ||
| Wartość: 3 000 | ||
|  | Złoto | |
| Mała kupka złotych monet. | ||
| Wartość: 1 - 199 | ||
|  | Złoto | |
| Kupka złotych monet. | ||
| Wartość: 200 - 999 | ||
|  | Złoto | |
| Duża kupka złotych monet. | ||
| Wartość: 1000+ | ||
Rudy
|  | Ruda żelaza | |
| Mała grudka rudy żelaza. W rękach wprawnego rzemieślnika żelazo mogłoby się stać dobrą bronią, amuletem, pierścieniem, zbroją lub innym użytecznym przedmiotem. | ||
|  | Ruda siertalu | |
| Mała grudka rudy siertalu. Silniejszy i lżejszy od stali, w rękach wprawnego rzemieślnika siertal mógłby się stać wyjątkową bronią, amuletem, pierścieniem, zbroją lub innym użytecznym przedmiotem. | ||
|  | Ruda fyltu | |
| Mała grudka rudy fyltu. Często używa się go w stopach stali, żeby zwiększyć jej wytrzymałość i podatność na magię. W rękach wprawnego rzemieślnika phylt mógłby się stać wyjątkową bronią, amuletem, pierścieniem, zbroją lub innym użytecznym przedmiotem. | ||
|  | Ruda kergaru | |
| Mała grudka rudy kergaru. Kergar przypomina stal, ale znacznie łatwiej go zaczarować. W rękach wprawnego rzemieślnika kergar mógłby się stać wyjątkową bronią, amuletem, pierścieniem, zbroją lub innym użytecznym przedmiotem. | ||
|  | Ruda erudinu | |
| Mała grudka rudy erudinu. Rzadka, magiczna ruda spotykana tylko w niewielu częściach Erathii, w rękach wprawnego rzemieślnika erudin mógłby się stać wyjątkową bronią, amuletem, pierścieniem, zbroją lub innym użytecznym przedmiotem. | ||
|  | Ruda staltu | |
| Mała grudka rudy staltu. Łatwy do zaczarowania i twardy jak obsydian, w rękach wprawnego rzemieślnika stalt mógłby stać się wyjątkową bronią, amuletem, pierścieniem, zbroją lub innym użytecznym przedmiotem. | ||

