Zwoje
![]() | Zwój z zaklęciem | |
| Zawiera zaklęcie pierwszego poziomu. Zwój znika po rzuceniu zaklęcia. | ||
Wartość:
| ||
![]() | Zwój z zaklęciem | |
| Zawiera zaklęcie drugiego poziomu. Zwój znika po rzuceniu zaklęcia. | ||
Wartość:
| ||
![]() | Zwój z zaklęciem | |
| Zawiera zaklęcie trzeciego poziomu. Zwój znika po rzuceniu zaklęcia. | ||
Wartość:
| ||
![]() | Zwój z zaklęciem | |
| Zawiera zaklęcie czwartego poziomu. Zwój znika po rzuceniu zaklęcia. | ||
Wartość:
| ||
Księgi
![]() | Księga zaklęć | |
| Zawiera zaklęcie pierwszego poziomu. Żeby nauczyć się tego zaklęcia, dana postać musi posiadać biegłość w odpowiedniej magii. | ||
Wartość:
| ||
![]() | Księga zaklęć | |
| Zawiera zaklęcie pierwszego poziomu. Żeby nauczyć się tego zaklęcia, dana postać musi posiadać biegłość w odpowiedniej magii. | ||
Wartość:
| ||
![]() | Księga zaklęć | |
| Zawiera zaklęcie pierwszego poziomu. Żeby nauczyć się tego zaklęcia, dana postać musi posiadać biegłość w odpowiedniej magii. | ||
Wartość:
| ||
![]() | Księga zaklęć | |
| Zawiera zaklęcie pierwszego poziomu. Żeby nauczyć się tego zaklęcia, dana postać musi posiadać biegłość w odpowiedniej magii. | ||
Wartość:
| ||
Różdżki
![]() | Różdżka ognia / iskier / trująca / oszałamiania / ran | |
| W wyniku magicznych procesów, których użyto do nadania tej różdżce magicznych właściwości, zmieniła ona kolor na błękitny. Zrobiono ją z drewna i szkła. | ||
| Maks. liczba ładunków: 35 | Wartość: 1 000 | |
![]() | Skrzacia różdżka światła / lodu / osłabienia / umysłu / roju | |
| Drewniana różdżka pomalowana na zielono i obita mosiądzem. Zakończona jest dużym, wadliwym szmaragdem. | ||
| Maks. liczba ładunków: 30 | Wartość: 1 500 | |
![]() | Alakornowa różdżka kul ognia / kwasu / błyskawic / wirujących ostrz / uroków | |
| Te różdżki, wykonane z pustego roga jednorożca i zakończone kolczastą szklaną kulą, są owocem okrucieństwa i zła. Magiczna siła, jaką posiadają, może się okazać użyteczna. Powstaje jednak pytanie, czy cel uświęca użycie przedmiotu stworzonego w tak ohydny sposób. | ||
| Maks. liczba ładunków: 25 | Wartość: 2 000 | |
![]() | Tajemna różdżka wybuchów / pięści / kamieni / paraliżu / chmur | |
| Różdżka z polerowanego hebanu zakończona zmniejszoną ozdobioną klejnotami głową pokonanego wroga. W takich różdżkach mogą kryć się różne dziwne magiczne siły. | ||
| Maks. liczba ładunków: 20 | Wartość: 2 500 | |
![]() | Tajemna różdżka implozji / zniekształcenia / szrapneli / zmniejszania / pożogi | |
| Do wykonania zakończenia tej różdżki użyto cennego jaja feniksa ukradzionego z ognia zaraz przed wykluciem. Resztę wykonano ze stali i złota. | ||
| Maks. liczba ładunków: 15 | Wartość: 3 000 | |
Lampa dżinna
![]() | Lampa dżinna | |
| Dżiny uwięzione w takich lampach zazwyczaj odwdzięczają się temu, kto je uwolni, choć czasami potrafią mścić się na pierwszym nieszczęśniku, który się im nawinie. | ||
| Wartość: 2 000 | ||
| Tabela premii i kar | ||||
| Data | 1-7 | 8-14 | 15-21 | 22-28 |
| Styczeń - Siła | +1 | +2 | +3 | +4 |
| Luty - Intelekt | +1 | +2 | +3 | +4 |
| Marzec - Osobowość | +1 | +2 | +3 | +4 |
| Kwiecień - Wytrzymałość | +1 | +2 | +3 | +4 |
| Maj - Celnoiść | +1 | +2 | +3 | +4 |
| Czerwiec - Szybkość | +1 | +2 | +3 | +4 |
| Lipiec - Szczęście | +1 | +2 | +3 | +4 |
| Sierpień - Złoto | +1 000 | +2 000 | +3 000 | +4 000 |
| Wrzesień - Prowiant | +5 | +10 | +15 | +20 |
| Październik - Punkty biegłości | +2 | +4 | +6 | +8 |
| Listopad - Doświadczenie | +2 500 | +5 000 | +7 500 | +10 000 |
| Grudzień - Losowa odporność | +1 | +2 | +3 | +4 |
| Użycie lampy może poskutkować negatywnym efektem (np. śmiercią postaci). Ma to miejsce w następujących dniach każdego miesiąca: | |||
| 5 - skamienienie | 21 - wymazanie | ||
| 7 - wymazanie | 26 - skamienienie | ||
| 13 - śmierć | 27 - śmierć | ||















