Magiczne

Zwoje

Zwój z zaklęciem
Zawiera zaklęcie pierwszego poziomu. Zwój znika po rzuceniu zaklęcia.
Wartość:
  • 10 - 40 (zaklęcia podstawowych magii)
  • 100 - 250 (zaklęcia magii ciemności lub światła)

Zwój z zaklęciem
Zawiera zaklęcie drugiego poziomu. Zwój znika po rzuceniu zaklęcia.
Wartość:
  • 50 - 100 (zaklęcia podstawowych magii)
  • 300 - 400 (zaklęcia magii ciemności lub światła)

Zwój z zaklęciem
Zawiera zaklęcie trzeciego poziomu. Zwój znika po rzuceniu zaklęcia.
Wartość:
  • 150 - 300 (zaklęcia podstawowych magii)
  • 500 - 750 (zaklęcia magii ciemności lub światła)

Zwój z zaklęciem
Zawiera zaklęcie czwartego poziomu. Zwój znika po rzuceniu zaklęcia.
Wartość:
  • 500 (zaklęcia podstawowych magii)
  • 1000 (zaklęcia magii ciemności lub światła)

Księgi

Księga zaklęć
Zawiera zaklęcie pierwszego poziomu. Żeby nauczyć się tego zaklęcia, dana postać musi posiadać biegłość w odpowiedniej magii.
Wartość:
  • 100 - 400 (zaklęcia podstawowych magii)
  • 1 000 - 2 500 (zaklęcia magii ciemności lub światła)

Księga zaklęć
Zawiera zaklęcie pierwszego poziomu. Żeby nauczyć się tego zaklęcia, dana postać musi posiadać biegłość w odpowiedniej magii.
Wartość:
  • 500 - 1 000 (zaklęcia podstawowych magii)
  • 3 000 - 4 000 (zaklęcia magii ciemności lub światła)

Księga zaklęć
Zawiera zaklęcie pierwszego poziomu. Żeby nauczyć się tego zaklęcia, dana postać musi posiadać biegłość w odpowiedniej magii.
Wartość:
  • 1 500 - 3 000 (zaklęcia podstawowych magii)
  • 5 000 - 7 500 (zaklęcia magii ciemności lub światła)

Księga zaklęć
Zawiera zaklęcie pierwszego poziomu. Żeby nauczyć się tego zaklęcia, dana postać musi posiadać biegłość w odpowiedniej magii.
Wartość:
  • 5 000 (zaklęcia podstawowych magii)
  • 10 000 (zaklęcia magii ciemności lub światła)

Różdżki

Różdżka ognia / iskier / trująca / oszałamiania / ran
W wyniku magicznych procesów, których użyto do nadania tej różdżce magicznych właściwości, zmieniła ona kolor na błękitny. Zrobiono ją z drewna i szkła.
Maks. liczba ładunków: 35Wartość: 1 000

Skrzacia różdżka światła / lodu / osłabienia / umysłu / roju
Drewniana różdżka pomalowana na zielono i obita mosiądzem. Zakończona jest dużym, wadliwym szmaragdem.
Maks. liczba ładunków: 30Wartość: 1 500

Alakornowa różdżka kul ognia / kwasu / błyskawic / wirujących ostrz / uroków
Te różdżki, wykonane z pustego roga jednorożca i zakończone kolczastą szklaną kulą, są owocem okrucieństwa i zła. Magiczna siła, jaką posiadają, może się okazać użyteczna. Powstaje jednak pytanie, czy cel uświęca użycie przedmiotu stworzonego w tak ohydny sposób.
Maks. liczba ładunków: 25Wartość: 2 000

Tajemna różdżka wybuchów / pięści / kamieni / paraliżu / chmur
Różdżka z polerowanego hebanu zakończona zmniejszoną ozdobioną klejnotami głową pokonanego wroga. W takich różdżkach mogą kryć się różne dziwne magiczne siły.
Maks. liczba ładunków: 20Wartość: 2 500

Tajemna różdżka implozji / zniekształcenia / szrapneli / zmniejszania / pożogi
Do wykonania zakończenia tej różdżki użyto cennego jaja feniksa ukradzionego z ognia zaraz przed wykluciem. Resztę wykonano ze stali i złota.
Maks. liczba ładunków: 15Wartość: 3 000

Lampa dżinna

Lampa dżinna
Dżiny uwięzione w takich lampach zazwyczaj odwdzięczają się temu, kto je uwolni, choć czasami potrafią mścić się na pierwszym nieszczęśniku, który się im nawinie.
Wartość: 2 000
Tabela premii i kar
Data1-78-1415-2122-28
Styczeń - Siła+1+2+3+4
Luty - Intelekt+1+2+3+4
Marzec - Osobowość+1+2+3+4
Kwiecień - Wytrzymałość+1+2+3+4
Maj - Celnoiść+1+2+3+4
Czerwiec - Szybkość+1+2+3+4
Lipiec - Szczęście+1+2+3+4
Sierpień - Złoto+1 000+2 000+3 000+4 000
Wrzesień - Prowiant+5+10+15+20
Październik - Punkty biegłości+2+4+6+8
Listopad - Doświadczenie+2 500+5 000+7 500+10 000
Grudzień - Losowa odporność+1+2+3+4
Użycie lampy może poskutkować negatywnym efektem (np. śmiercią postaci). Ma to miejsce w następujących dniach każdego miesiąca:
5 - skamienienie21 - wymazanie
7 - wymazanie26 - skamienienie
13 - śmierć27 - śmierć