Odczynniki i eliksiry

Odczynniki czerwone

Wdowie jagody
Magiczny odczynnik o niezwykłych właściwościach. Wdowich jagód używa się do przygotowywania czerwonych eliksirów.
Moc: 1Wartość: 1

Zgniecione płatki róży
Magiczny odczynnik o niezwykłych właściwościach. Zgniecionych płatków róży używa się do przyrządzania czerwonych eliksirów.
Moc: 5Wartość: 10

Butelka krwi trolla
Magiczny odczynnik o niezwykłych właściwościach. Butelek z krwią trolla używa się do przyrządzania czerwonych eliksirów.
Moc: 10Wartość: 50

Rubin
Magiczny odczynnik o niezwykłych właściwościach. Rubiny używa się do przyrządzania czerwonych eliksirów.
Moc: 20Wartość: 100

Oko smoka
Magiczny odczynnik o niezwykłych właściwościach. Oczy smoka mogą być wykorzystane do przyrządzania czerwonych eliksirów.
Moc: 50Wartość: 500

Do góry

Odczynniki niebieskie

Korzeń firny
Magiczny odczynnik o niezwykłych właściwościach. Korzenie firny mogą być wykorzystane do przyrządzania niebieskich eliksirów.
Moc: 1Wartość: 1

Fragment meteorytu
Magiczny odczynnik o niezwykłych właściwościach. Fragment meteorytu może być wykorzystany do przyrządzania niebieskich eliksirów.
Moc: 5Wartość: 10

Pióro harpii
Magiczny odczynnik o niezwykłych właściwościach. Z piór harpii można przyrządzić niebieskie eliksiry.
Moc: 10Wartość: 50

Księżycowy kamień
Magiczny odczynnik o niezwykłych właściwościach. Z księżycowych kamieni można przyrządzić niebieskie eliksiry.
Moc: 20Wartość: 100

Muchomor
Magiczny odczynnik o niezwykłych właściwościach. Z muchomora można przyrządzić niebieskie eliksiry.
Moc: 50Wartość: 500

Odczynniki żółte

Mak
Magiczny odczynnik o niezwykłych właściwościach. Z płatków maku można przyrządzić żółte eliksiry.
Moc: 1Wartość: 1

Pył Fae
Magiczny odczynnik o niezwykłych właściwościach. Z pyłu Fae można przyrządzić żółte eliksiry.
Moc: 5Wartość: 10

Siarka
Magiczny odczynnik o niezwykłych właściwościach. Siarka może być użyta do przyrządzania żółtych eliksirów.
Moc: 10Wartość: 50

Granat
Magiczny odczynnik o niezwykłych właściwościach. Granaty mogą być użyte do przyrządzania żółtych eliksirów.
Moc: 20Wartość: 100

Butelka krwi diabła
Magiczny odczynnik o niezwykłych właściwościach. Butelki z diabelską krwią mogą być użyte do przyrządzania żółtych eliksirów.
Moc: 50Wartość: 500

Katalizatory

Grzyb
Magiczny odczynnik o niezwykłych właściwościach. Grzyby mogą być użyte do przyrządzania katalizatorów.
Moc: 1Wartość: 1

Obsydian
Magiczny odczynnik o niezwykłych właściwościach. Obsydian może być użyty do przyrządzania katalizatorów.
Moc: 5Wartość: 10

Butelka endoplazmy szlamowca
Magiczny odczynnik o niezwykłych właściwościach. Butelki z endoplazmą szlamowca mogą być użyte do przyrządzania katalizatorów.
Moc: 10Wartość: 50

Rtęć
Magiczny odczynnik o niezwykłych właściwościach. Rtęć może być użyta do przyrządzania katalizatora.
Moc: 20Wartość: 100

Kamień filozoficzny
Magiczny odczynnik o niezwykłych właściwościach. Kamienie filozoficzne mogą być użyte do przyrządzania katalizatorów.
Moc: 50Wartość: 500

Eliksiry podstawowe

Butelka na eliksir
Pusta butelka na eliksir.
Wartość: 1

Leczenie ran
Przywraca 10 + siła eliksiru punktów życia.
Wartość: 5

Magiczny eliksir
Przywraca 10 + siła eliksiru punktów magii.
Wartość: 5

Leczenie osłabienia
Leczy osłabienie.
Wartość: 5

Szary katalizator
Katalizatory miesza się z eliksirami, żeby zmieniać ich siłę. Eliksir przyjmie siłę, jaką posiada katalizator, który z nim zmieszałeś. Uważaj, żeby nie pomieszać silnego eliksiru ze słabym katalizatorem!
Wartość: 1

Leczenie chorób
Leczy choroby.
Wartość: 50
Przepis:   Leczenie ran   ┼   Leczenie osłabienia

Leczenie trucizny
Leczy truciznę.
Wartość: 50
Przepis:   Leczenie ran   ┼   Magiczny eliksir

Przebudzenie
Usuwa sen.
Wartość: 50
Przepis:   Magiczny eliksir   ┼   Leczenie osłabienia

Eliksiry warstwowe

Pośpiech
Zapewnia pośpiech (tak jak zaklęcie) na 30 minut/punkt siły eliksiru.
Wartość: 150
Przepis:   Leczenie ran   ┼   Leczenie chorób

Heroizm
Zapewnia heroizm (tak jak zaklęcie) na 30 minut/punkt siły eliksiru.
Wartość: 150
Przepis:   Leczenie ran   ┼   Leczenie trucizny

Błogosławieństwo
Zapewnia błogosławieństwo (tak jak zaklęcie) na 30 minut/punkt siły eliksiru.
Wartość: 150
Przepis:   Leczenie ran   ┼   Przebudzenie

Wytrzymałość
Zapewnia utrwalenie (tak jak zaklęcie) na 30 minut/punkt siły eliksiru.
Wartość: 150
Przepis:   Magiczny eliksir   ┼   Leczenie chorób

Tarcza
Zapewnia tarczę (tak jak zaklęcie) na 30 minut/punkt siły eliksiru.
Wartość: 150
Przepis:   Magiczny eliksir   ┼   Leczenie trucizny

Odnowienie ładunków
Zapewnia odnowienie ładunku przedmiotu (jak zaklęcie). Przedmiot na stałe traci liczbę ładunków równą 30% punków siły eliksiru.
Wartość: 150
Przepis:   Magiczny eliksir   ┼   Przebudzenie

Kamienna skóra
Zapewnia kamienną skórę (tak jak zaklęcie) na 30 minut/punkt siły eliksiru.
Wartość: 150
Przepis:   Leczenie chorób   ┼   Leczenie osłabienia

Oddychanie pod wodą
Chroni przed utonięciem przez 30 minut/punkt mocy eliksiru.
Wartość: 150
Przepis:   Leczenie trucizny   ┼   Leczenie osłabienia

Utwardzenie przedmiotu
Zwiększa odporność przedmiotu, sprawiając, że będzie on bardziej odporny na złamanie.
Wartość: 150
Przepis:   Przebudzenie   ┼   Leczenie osłabienia

Usunięcie Strachu
Usuwa strach.
Wartość: 150
Przepis:   Leczenie chorób   ┼   Leczenie trucizny

Zdjęcie klątwy
Leczy klątwę.
Wartość: 150
Przepis:   Leczenie trucizny   ┼   Przebudzenie

Leczenie obłędu
Leczy obłęd.
Wartość: 150
Przepis:   Leczenie chorób   ┼   Przebudzenie

Białe eliksiry

Zwiększenie mocy
Czasowo zwiększa Moc o trzykrotną moc eliksiru na 30 minut/punkt siły eliksiru.
Wartość: 750
Przepis:   Leczenie trucizny   ┼   Heroizm

Zwiększenie intelektu
Czasowo zwiększa Intelekt o trzykrotną moc eliksiru na 30 minut/punkt siły eliksiru.
Wartość: 750
Przepis:   Przebudzenie   ┼   Utwardzenie przedmiotu

Zwiększenie osobowości
Czasowo zwiększa Osobowość o trzykrotną moc eliksiru na 30 minut/punkt siły eliksiru.
Wartość: 750
Przepis:   Przebudzenie   ┼   Odnowienie ładunków

Zwiększenie wytrzymałości
Czasowo zwiększa Wytrzymałość o trzykrotną moc eliksiru na 30 minut/punkt siły eliksiru.
Wartość: 750
Przepis:   Leczenie trucizny   ┼   Tarcza

Zwiększenie celności
Czasowo zwiększa Celność o trzykrotną moc eliksiru na 30 minut/punkt siły eliksiru.
Wartość: 750
Przepis:   Leczenie chorób   ┼   Kamienna skóra

Zwiększenie szybkości
Czasowo zwiększa Szybkość o trzykrotną moc eliksiru na 30 minut/punkt siły eliksiru.
Wartość: 750
Przepis:   Leczenie chorób   ┼   Pośpiech

Zwiększenie szczęścia
Czasowo zwiększa Szczęście o trzykrotną moc eliksiru na 30 minut/punkt siły eliksiru.
Wartość: 750
Przepis:   Tarcza   ┼   Heroizm

Odporność na magię ognia
Czasowo zwiększa Odporność na Magię Ognia o trzykrotną moc eliksiru na 30 minut/punkt siły eliksiru.
Wartość: 750
Przepis:   Utwardzenie przedmiotu   ┼   Pośpiech

Odporność na magię powietrza
Czasowo zwiększa Odporność na Magię Powietrza o trzykrotną moc eliksiru na 30 minut/punkt siły eliksiru.
Wartość: 750
Przepis:   Tarcza   ┼   Pośpiech

Odporność na magię wody
Czasowo zwiększa Odporność na Magię Wody o trzykrotną moc eliksiru na 30 minut/punkt siły eliksiru.
Wartość: 750
Przepis:   Tarcza   ┼   Utwardzenie przedmiotu

Odporność na magię ziemi
Czasowo zwiększa Odporność na Magię Ziemi o trzykrotną moc eliksiru na 30 minut/punkt siły eliksiru.
Wartość: 750
Przepis:   Kamienna skóra   ┼   Heroizm

Odporność na magię ciała
Czasowo zwiększa Odporność na Magię Ciała o trzykrotną moc eliksiru na 30 minut/punkt siły eliksiru.
Wartość: 750
Przepis:   Kamienna skóra   ┼   Odnowienie ładunków

Odporność na magię umysłu
Czasowo zwiększa Odporność na Magię Umysłu o trzykrotną moc eliksiru na 30 minut/punkt siły eliksiru.
Wartość: 750
Przepis:   Heroizm   ┼   Odnowienie ładunków

Eliksir płomienny
Dodaje właściwość: 'ognia' do nie-magicznej broni na 30 minut/punkt siły eliksiru.
Wartość: 750
Przepis:   Przebudzenie   ┼   Pośpiech   LUB   Leczenie trucizny   ┼   Kamienna skóra

Eliksir zamrażający
Dodaje właściwość: 'mrozu' do nie-magicznej broni na 30 minut/punkt siły eliksiru.
Wartość: 750
Przepis:   Przebudzenie   ┼   Heroizm   LUB   Leczenie chorób   ┼   Tarcza

Eliksir trujący
Dodaje właściwość: 'trucizny' do nie-magicznej broni na 30 minut/punkt siły eliksiru.
Wartość: 750
Przepis:   Leczenie trucizny   ┼   Utwardzenie przedmiotu   LUB   Leczenie chorób   ┼   Odnowienie ładunków

Eliksir szokujący
Dodaje właściwość: 'iskier' do nie-magicznej broni na 30 minut/punkt siły eliksiru.
Wartość: 750
Przepis:   Leczenie chorób   ┼   Heroizm   LUB   Leczenie trucizny   ┼   Pośpiech

Eliksir szybkości
Dodaje właściwość: 'szybkości' do nie-magicznej broni na 30 minut/punkt siły eliksiru.
Wartość: 750
Przepis:   Leczenie trucizny   ┼   Odnowienie ładunków   LUB   Przebudzenie   ┼   Tarcza

Ulecz paraliż
Leczy paraliż.
Wartość: 750
Przepis:   Przebudzenie   ┼   Kamienna skóra   LUB   Leczenie chorób   ┼   Utwardzenie przedmiotu

Boska odnowa
Usuwa wszystkie przypadłości (poza śmiercią, zamianą w kamień i wymazaniem).
Wartość: 750Przepis:

   Pośpiech   ┼   Odnowienie ładunków   LUB   Heroizm   ┼   Utwardzenie przedmiotu   LUB   Tarcza   ┼   Kamienna skóra

Boskie uleczenie
Zwiększa punkty życia o pięciokrotną siłę eliksiru.
Wartość: 750
Przepis:   Pośpiech   ┼   Kamienna skóra

Boska moc
Zwiększa punkty magii o pięciokrotną siłę eliksiru.
Wartość: 750
Przepis:   Odnowienie ładunków   ┼   Utwardzenie przedmiotu

Czarne eliksiry

Kamień w ciało
Leczy skamienienie.
Wartość: 2 000
Przepis:   Heroizm   ┼   Leczenie paraliżu

Morderczy eliksir
Leczy skamienienie.
Wartość: 2 000
Przepis:   Tarcza   ┼   Płomienny eliksir

Odmłodzenie
Usuwa wszystkie efekty nienaturalnego starzenia.
Wartość: 2 000
Przepis:   Błogosławieństwo   ┼   Boska odnowa

Czysta moc
Na stałe dodaje 50 do Mocy.
Wartość: 2 000
Przepis:   Leczenie chorób   ┼   Zwiększenie mocy

Czysty intelekt
Na stałe dodaje 50 do Intelektu.
Wartość: 2 000
Przepis:   Leczenie chorób   ┼   Zwiększenie intelektu

Czysta osobowość
Na stałe dodaje 50 do Osobowości.
Wartość: 2 000
Przepis:   Leczenie trucizny   ┼   Zwiększenie osobowości

Czysta wytrzymałość
Na stałe dodaje 50 do Wytrzymałości.
Wartość: 2 000
Przepis:   Przebudzenie   ┼   Zwiększenie wytrzymałości

Czysta celność
Na stałe dodaje 50 do Celności.
Wartość: 2 000
Przepis:   Przebudzenie   ┼   Zwiększenie celności

Czysta szybkość
Na stałe dodaje 50 do Szybkości.
Wartość: 2 000
Przepis:   Leczenie trucizny   ┼   Zwiększenie szybkości

Czyste szczęście
Na stałe dodaje 50 do Szczęścia.
Wartość: 2 000
Przepis:   Kamienna skóra   ┼   Eliksir szybkości