Pałki
Wymagana biegłość: ---
Pałka | ||
Prymitywna broń, której mogą używać nawet najgłupsze monstra. Wykonano ją z erathiańskiego dębu. | ||
Atak: +0 Obrażenia: 1d3 (1-3) | Wartość: 1 Przemiot nie może zostać zaklęty |
Nabijana kolcami pałka | ||
Ta kolczasta pałka jest trochę bardziej efektywna od zwykłej, zadaje też trochę poważniejsze rany. | ||
Atak: +3 Obrażenia: 1d3+3 (4-6) | Wartość: 40 Przemiot nie może zostać zaklęty |
Stalowa pałka | ||
Symetria i długość guza na końcu tej pałki jest jedyną cechą, odróżniającą ją od maczugi. Broń jest dobrze wyważona, solidnie wykonana, ale to CIĄGLE jest pałka i nie można dużo od niej wymagać. Prawdopodobnie wykonały ją gobliny. | ||
Atak: +5 Obrażenia: 1d3+5 (6-8) | Wartość: 100 Przemiot nie może zostać zaklęty |
Maczugi
Wymagana biegłość: Maczuga
Maczuga | ||
Maczuga jest tylko o stopień wyżej pod względem zaawansowania technicznego od zwykłej pałki. Jest też trochę bardziej skuteczna i zdecydowanie trwalsza. | ||
Atak: +0 Obrażenia: 2d4 (2-8) | Wartość: 50 Przemiot nie może zostać zaklęty |
Nabijana kolcami maczuga | ||
Ta broń została zaprojektowana do zadawania poważnych obrażeń przeciwnikom noszącym zbroję i tym bez pancerza. | ||
Atak: +2 Obrażenia: 2d4+2 (4-10) | Wartość: 150 Przemiot nie może zostać zaklęty |
Fanatycka maczuga | ||
Typowa maczuga z Karigor, na jej przykładzie widać wysoką jakość, jaką posiadają wszystkie bronie i wyposażenie pochodzące z tej wyspy. | ||
Atak: +5 Obrażenia: 2d4+5 (7-13) | Wartość: 300 |
Krasnoludzki morgensztern | ||
Morgensztern jest odmianą maczugi, jest wolniejszy, ale zadaje bardziej dotkliwsze obrażenia. Kolce na kuli są gwarancją tego, że przeciwnik poczuje uderzenie. | ||
Atak: +8 Obrażenia: 2d4+8 (10-16) | Wartość: 450 |
Bojowy cep | ||
Cepy bojowe są cięższe i bardziej groźne niż morgenszterny, choć osoba, która ich używa, także jest zagrożona. Cepy bojowe takie jak ten odznaczają się najwyższą jakością, gdyż zostały zaczarowane przez gildię czarnoksiężników z Nighon. | ||
Atak: +11 Obrażenia: 2d4+11 (13-19) | Wartość: 600 |
Młoty
Wymagana biegłość: Maczuga
Młot | ||
Ten młot jest prostą bronią, przypominającą zwykłe narzędzie. Łańcuch zakładany na nadgarstek pomaga utrzymać młot w ręce. | ||
Atak: +0 Obrażenia: 2d5 (2-10) | Wartość: 120 Przemiot nie może zostać zaklęty |
Bojowy młot | ||
Te troszkę ulepszone młoty są często używane przez potwory humanoidalne. Ponieważ każdy wie, że potwory nie wytwarzają broni, rodzi się pytanie skąd one je biorą?... | ||
Atak: +3 Obrażenia: 2d5+3 (5-13) | Wartość: 300 |
Krasnoludzki młot | ||
To szczytowe osiągnięcie w dziedzinie produkcji młotów. Ten krasnoludzki oręż powstał w kuźniach Kamiennego Miasta i jest idealny pod każdym względem: wyważenia, wagi, materiału na rękojeść, kostrukcji głowni - wszystko, czego może dokonać nowoczesna technika metalurgiczna. | ||
Atak: +9 Obrażenia: 2d5+9 (11-19) | Wartość: 600 |
Kije
Wymagana biegłość: Kij
Kij | ||
Kij jest najpopularniejszą bronią uciśnionych. | ||
Atak: +0 Obrażenia: 2d4 (2-8) | Wartość: 40 Przemiot nie może zostać zaklęty |
Okuty kij | ||
Ten kij ma rdzeń z żelaza, dlatego uderza mocniej niż zwykłe drewno, choć wcale na to nie wygląda. Wykonano go z polerowanego i rzeźbionego jesionu. | ||
Atak: +3 Obrażenia: 2d4+3 (5-11) | Wartość: 250 |
Kostur czarodzieja | ||
Dziwna kombinacja drewna, szkła i aluminium tworzą laskę zwieńczoną kryształową czaszką. Całość jest złączona klejem i czarami, co sprawia, że jest to jeden z najlżejszych i najsilniejszych kijów na świecie. | ||
Atak: +7 Obrażenia: 2d4+7 (9-15) | Wartość: 500 |