Włócznie
Prymitywna włócznia | ||
Choć ta włócznia to po prostu grot z utwardzonej skały przywiązany do zwykłego kija, to można nią zadać poważne obrażenia. | ||
Atak: +0 Obrażenia: 1d9 (1-9) | Wartość: 15 Przemiot nie może zostać zaklęty |
Żołnierska włócznia | ||
Takich włóczni używa się we wszystkich armiach, które preferują używanie zarówno broni miotanych jak i tych do walki wręcz. | ||
Atak: +1 Obrażenia: 1d9+1 (2-10) | Wartość: 50 Przemiot nie może zostać zaklęty |
Elficka włócznia | ||
Bronie elfów prawie zawsze są równie piękne co praktyczne. Styl i elegancja tej włóczni nie ustępuje jej właściwościom praktycznym, takim jak pewne umocowanie grotu do drzewca, czy użyty do jej wyrobu metal. | ||
Atak: +5 Obrażenia: 1d9+5 (6-14) | Wartość: 250 |
Okrutna włócznia | ||
Trójkątny kształt grota tej włóczni powoduje, że można nią zadawać wyjątkowo bolesne, trudno gojące się rany. Zaklęcia runiczne wypisane na drzewcu mają jeszcze spotęgować zadawane obrażenia. | ||
Atak: +9 Obrażenia: 1d9+9 (10-18) | Wartość: 450 |
Zdobiona włócznia | ||
Symbol kuźni i data wybita na tej włóczni wskazują, że zrobiono ją w magicznych kuźniach Gubernatora Padisha 12 lat przed Ciszą. | ||
Atak: +13 Obrażenia: 1d9+13 (14-22) | Wartość: 650 |
Trójzęby
Trójząb | ||
Ten trójząb, odmiana farmerskich wideł, był używany przez rybaków od pradawnych czasów. Teraz stał się także tradycyjną bronią wojowników używaną na morzu. | ||
Atak: +0 Obrażenia: 2d6 (2-12) | Wartość: 100 Przemiot nie może zostać zaklęty |
Kolczasty trójząb | ||
Na czubkach kolców znajdują się zadarcia, które zadają obrażenia także przy wyciąganiu tego trójzęba z ciała przeciwnika. | ||
Atak: +6 Obrażenia: 2d6+6 (8-18) | Wartość: 400 |
Bojowy trójząb | ||
Styl ulubiony we Flocie Wojennej Imperatora Regny - dwa boczne zęby są cienki i ostre, co ma ułatwiać cięcie. Żeby zrobić większe wrażenie na przeciwnikach, zęby mają kolor mosiądzu a drzewce pomalowano na żółto, co powoduje, że odnosi się wrażenie, że Regnanie walczą złotymi broniami. | ||
Atak: +12 Obrażenia: 2d6+12 (14-24) | Wartość: 700 |
Halabardy
Halabarda | ||
Tak jak wszystkie halabardy, ta broń to po prostu topór z bardzo długim drzewcem. To bardzo uniwersalna broń - można się nią posługiwać także jak włócznią lub jak kijem. Ta halabarda wykonana jest ze zwykłych materiałów. | ||
Atak: +0 Obrażenia: 3d6 (3-18) | Wartość: 200 Przemiot nie może zostać zaklęty |
Ciężka halabarda | ||
We wnętrzu drzewca tej halabardy znajduje się ołowiany pręt. Gdy ktoś wykonuje zamach, pręt zsuwa się ku ostrzu nadając uderzeniu dodatkowego impetu. | ||
Atak: +4 Obrażenia: 3d6+4 (7-22) | Wartość: 400 |
Potężna halabarda | ||
Mały znak na ostrzu tej broni wskazuje, że skonstruował ją sam mistrz Mekorig Ślepy w swojej odlewni. Ciężko byłoby znaleźć lepszą halabardę. | ||
Atak: +10 Obrażenia: 3d6+10 (13-28) | Wartość: 700 |