Odczynniki czerwone - Odczynniki niebieskie - Odczynniki żółte - Katalizatory
Eliksiry podstawowe - Eliksiry warstwowe - Eliksiry białe - Eliksiry czarne
Eliksiry podstawowe - Eliksiry warstwowe - Eliksiry białe - Eliksiry czarne
Odczynniki czerwone
Wdowie jagody | ||
Magiczny odczynnik o niezwykłych właściwościach. Wdowich jagód używa się do przygotowywania czerwonych eliksirów. | ||
Moc: 1 | Wartość: 1 |
Zgniecione płatki róży | ||
Magiczny odczynnik o niezwykłych właściwościach. Zgniecionych płatków róży używa się do przyrządzania czerwonych eliksirów. | ||
Moc: 5 | Wartość: 10 |
Butelka krwi trolla | ||
Magiczny odczynnik o niezwykłych właściwościach. Butelek z krwią trolla używa się do przyrządzania czerwonych eliksirów. | ||
Moc: 10 | Wartość: 50 |
Rubin | ||
Magiczny odczynnik o niezwykłych właściwościach. Rubiny używa się do przyrządzania czerwonych eliksirów. | ||
Moc: 20 | Wartość: 100 |
Oko smoka | ||
Magiczny odczynnik o niezwykłych właściwościach. Oczy smoka mogą być wykorzystane do przyrządzania czerwonych eliksirów. | ||
Moc: 50 | Wartość: 500 |
Do góry |
Odczynniki niebieskie
Korzeń firny | ||
Magiczny odczynnik o niezwykłych właściwościach. Korzenie firny mogą być wykorzystane do przyrządzania niebieskich eliksirów. | ||
Moc: 1 | Wartość: 1 |
Fragment meteorytu | ||
Magiczny odczynnik o niezwykłych właściwościach. Fragment meteorytu może być wykorzystany do przyrządzania niebieskich eliksirów. | ||
Moc: 5 | Wartość: 10 |
Pióro harpii | ||
Magiczny odczynnik o niezwykłych właściwościach. Z piór harpii można przyrządzić niebieskie eliksiry. | ||
Moc: 10 | Wartość: 50 |
Księżycowy kamień | ||
Magiczny odczynnik o niezwykłych właściwościach. Z księżycowych kamieni można przyrządzić niebieskie eliksiry. | ||
Moc: 20 | Wartość: 100 |
Muchomor | ||
Magiczny odczynnik o niezwykłych właściwościach. Z muchomora można przyrządzić niebieskie eliksiry. | ||
Moc: 50 | Wartość: 500 |
Odczynniki żółte
Mak | ||
Magiczny odczynnik o niezwykłych właściwościach. Z płatków maku można przyrządzić żółte eliksiry. | ||
Moc: 1 | Wartość: 1 |
Pył Fae | ||
Magiczny odczynnik o niezwykłych właściwościach. Z pyłu Fae można przyrządzić żółte eliksiry. | ||
Moc: 5 | Wartość: 10 |
Siarka | ||
Magiczny odczynnik o niezwykłych właściwościach. Siarka może być użyta do przyrządzania żółtych eliksirów. | ||
Moc: 10 | Wartość: 50 |
Granat | ||
Magiczny odczynnik o niezwykłych właściwościach. Granaty mogą być użyte do przyrządzania żółtych eliksirów. | ||
Moc: 20 | Wartość: 100 |
Butelka krwi diabła | ||
Magiczny odczynnik o niezwykłych właściwościach. Butelki z diabelską krwią mogą być użyte do przyrządzania żółtych eliksirów. | ||
Moc: 50 | Wartość: 500 |
Katalizatory
Grzyb | ||
Magiczny odczynnik o niezwykłych właściwościach. Grzyby mogą być użyte do przyrządzania katalizatorów. | ||
Moc: 1 | Wartość: 1 |
Obsydian | ||
Magiczny odczynnik o niezwykłych właściwościach. Obsydian może być użyty do przyrządzania katalizatorów. | ||
Moc: 5 | Wartość: 10 |
Butelka endoplazmy szlamowca | ||
Magiczny odczynnik o niezwykłych właściwościach. Butelki z endoplazmą szlamowca mogą być użyte do przyrządzania katalizatorów. | ||
Moc: 10 | Wartość: 50 |
Rtęć | ||
Magiczny odczynnik o niezwykłych właściwościach. Rtęć może być użyta do przyrządzania katalizatora. | ||
Moc: 20 | Wartość: 100 |
Kamień filozoficzny | ||
Magiczny odczynnik o niezwykłych właściwościach. Kamienie filozoficzne mogą być użyte do przyrządzania katalizatorów. | ||
Moc: 50 | Wartość: 500 |
Eliksiry podstawowe
Butelka na eliksir | ||
Pusta butelka na eliksir. | ||
Wartość: 1 |
Leczenie ran | ||
Przywraca 10 + siła eliksiru punktów życia. | ||
Wartość: 5 |
Magiczny eliksir | ||
Przywraca 10 + siła eliksiru punktów magii. | ||
Wartość: 5 |
Leczenie osłabienia | ||
Leczy osłabienie. | ||
Wartość: 5 |
Szary katalizator | ||
Katalizatory miesza się z eliksirami, żeby zmieniać ich siłę. Eliksir przyjmie siłę, jaką posiada katalizator, który z nim zmieszałeś. Uważaj, żeby nie pomieszać silnego eliksiru ze słabym katalizatorem! | ||
Wartość: 1 |
Leczenie chorób | ||
Leczy choroby. | ||
Wartość: 50 | Przepis: Leczenie ran ┼ Leczenie osłabienia |
Leczenie trucizny | ||
Leczy truciznę. | ||
Wartość: 50 | Przepis: Leczenie ran ┼ Magiczny eliksir |
Przebudzenie | ||
Usuwa sen. | ||
Wartość: 50 | Przepis: Magiczny eliksir ┼ Leczenie osłabienia |
Eliksiry warstwowe
Pośpiech | ||
Zapewnia pośpiech (tak jak zaklęcie) na 30 minut/punkt siły eliksiru. | ||
Wartość: 150 | Przepis: Leczenie ran ┼ Leczenie chorób |
Heroizm | ||
Zapewnia heroizm (tak jak zaklęcie) na 30 minut/punkt siły eliksiru. | ||
Wartość: 150 | Przepis: Leczenie ran ┼ Leczenie trucizny |
Błogosławieństwo | ||
Zapewnia błogosławieństwo (tak jak zaklęcie) na 30 minut/punkt siły eliksiru. | ||
Wartość: 150 | Przepis: Leczenie ran ┼ Przebudzenie |
Wytrzymałość | ||
Zapewnia utrwalenie (tak jak zaklęcie) na 30 minut/punkt siły eliksiru. | ||
Wartość: 150 | Przepis: Magiczny eliksir ┼ Leczenie chorób |
Tarcza | ||
Zapewnia tarczę (tak jak zaklęcie) na 30 minut/punkt siły eliksiru. | ||
Wartość: 150 | Przepis: Magiczny eliksir ┼ Leczenie trucizny |
Odnowienie ładunków | ||
Zapewnia odnowienie ładunku przedmiotu (jak zaklęcie). Przedmiot na stałe traci liczbę ładunków równą 30% punków siły eliksiru. | ||
Wartość: 150 | Przepis: Magiczny eliksir ┼ Przebudzenie |
Kamienna skóra | ||
Zapewnia kamienną skórę (tak jak zaklęcie) na 30 minut/punkt siły eliksiru. | ||
Wartość: 150 | Przepis: Leczenie chorób ┼ Leczenie osłabienia |
Oddychanie pod wodą | ||
Chroni przed utonięciem przez 30 minut/punkt mocy eliksiru. | ||
Wartość: 150 | Przepis: Leczenie trucizny ┼ Leczenie osłabienia |
Utwardzenie przedmiotu | ||
Zwiększa odporność przedmiotu, sprawiając, że będzie on bardziej odporny na złamanie. | ||
Wartość: 150 | Przepis: Przebudzenie ┼ Leczenie osłabienia |
Usunięcie Strachu | ||
Usuwa strach. | ||
Wartość: 150 | Przepis: Leczenie chorób ┼ Leczenie trucizny |
Zdjęcie klątwy | ||
Leczy klątwę. | ||
Wartość: 150 | Przepis: Leczenie trucizny ┼ Przebudzenie |
Leczenie obłędu | ||
Leczy obłęd. | ||
Wartość: 150 | Przepis: Leczenie chorób ┼ Przebudzenie |
Białe eliksiry
Zwiększenie mocy | ||
Czasowo zwiększa Moc o trzykrotną moc eliksiru na 30 minut/punkt siły eliksiru. | ||
Wartość: 750 | Przepis: Leczenie trucizny ┼ Heroizm |
Zwiększenie intelektu | ||
Czasowo zwiększa Intelekt o trzykrotną moc eliksiru na 30 minut/punkt siły eliksiru. | ||
Wartość: 750 | Przepis: Przebudzenie ┼ Utwardzenie przedmiotu |
Zwiększenie osobowości | ||
Czasowo zwiększa Osobowość o trzykrotną moc eliksiru na 30 minut/punkt siły eliksiru. | ||
Wartość: 750 | Przepis: Przebudzenie ┼ Odnowienie ładunków |
Zwiększenie wytrzymałości | ||
Czasowo zwiększa Wytrzymałość o trzykrotną moc eliksiru na 30 minut/punkt siły eliksiru. | ||
Wartość: 750 | Przepis: Leczenie trucizny ┼ Tarcza |
Zwiększenie celności | ||
Czasowo zwiększa Celność o trzykrotną moc eliksiru na 30 minut/punkt siły eliksiru. | ||
Wartość: 750 | Przepis: Leczenie chorób ┼ Kamienna skóra |
Zwiększenie szybkości | ||
Czasowo zwiększa Szybkość o trzykrotną moc eliksiru na 30 minut/punkt siły eliksiru. | ||
Wartość: 750 | Przepis: Leczenie chorób ┼ Pośpiech |
Zwiększenie szczęścia | ||
Czasowo zwiększa Szczęście o trzykrotną moc eliksiru na 30 minut/punkt siły eliksiru. | ||
Wartość: 750 | Przepis: Tarcza ┼ Heroizm |
Odporność na magię ognia | ||
Czasowo zwiększa Odporność na Magię Ognia o trzykrotną moc eliksiru na 30 minut/punkt siły eliksiru. | ||
Wartość: 750 | Przepis: Utwardzenie przedmiotu ┼ Pośpiech |
Odporność na magię powietrza | ||
Czasowo zwiększa Odporność na Magię Powietrza o trzykrotną moc eliksiru na 30 minut/punkt siły eliksiru. | ||
Wartość: 750 | Przepis: Tarcza ┼ Pośpiech |
Odporność na magię wody | ||
Czasowo zwiększa Odporność na Magię Wody o trzykrotną moc eliksiru na 30 minut/punkt siły eliksiru. | ||
Wartość: 750 | Przepis: Tarcza ┼ Utwardzenie przedmiotu |
Odporność na magię ziemi | ||
Czasowo zwiększa Odporność na Magię Ziemi o trzykrotną moc eliksiru na 30 minut/punkt siły eliksiru. | ||
Wartość: 750 | Przepis: Kamienna skóra ┼ Heroizm |
Odporność na magię ciała | ||
Czasowo zwiększa Odporność na Magię Ciała o trzykrotną moc eliksiru na 30 minut/punkt siły eliksiru. | ||
Wartość: 750 | Przepis: Kamienna skóra ┼ Odnowienie ładunków |
Odporność na magię umysłu | ||
Czasowo zwiększa Odporność na Magię Umysłu o trzykrotną moc eliksiru na 30 minut/punkt siły eliksiru. | ||
Wartość: 750 | Przepis: Heroizm ┼ Odnowienie ładunków |
Eliksir płomienny | ||
Dodaje właściwość: 'ognia' do nie-magicznej broni na 30 minut/punkt siły eliksiru. | ||
Wartość: 750 | Przepis: Przebudzenie ┼ Pośpiech LUB Leczenie trucizny ┼ Kamienna skóra |
Eliksir zamrażający | ||
Dodaje właściwość: 'mrozu' do nie-magicznej broni na 30 minut/punkt siły eliksiru. | ||
Wartość: 750 | Przepis: Przebudzenie ┼ Heroizm LUB Leczenie chorób ┼ Tarcza |
Eliksir trujący | ||
Dodaje właściwość: 'trucizny' do nie-magicznej broni na 30 minut/punkt siły eliksiru. | ||
Wartość: 750 | Przepis: Leczenie trucizny ┼ Utwardzenie przedmiotu LUB Leczenie chorób ┼ Odnowienie ładunków |
Eliksir szokujący | ||
Dodaje właściwość: 'iskier' do nie-magicznej broni na 30 minut/punkt siły eliksiru. | ||
Wartość: 750 | Przepis: Leczenie chorób ┼ Heroizm LUB Leczenie trucizny ┼ Pośpiech |
Eliksir szybkości | ||
Dodaje właściwość: 'szybkości' do nie-magicznej broni na 30 minut/punkt siły eliksiru. | ||
Wartość: 750 | Przepis: Leczenie trucizny ┼ Odnowienie ładunków LUB Przebudzenie ┼ Tarcza |
Ulecz paraliż | ||
Leczy paraliż. | ||
Wartość: 750 | Przepis: Przebudzenie ┼ Kamienna skóra LUB Leczenie chorób ┼ Utwardzenie przedmiotu |
Boska odnowa | ||
Usuwa wszystkie przypadłości (poza śmiercią, zamianą w kamień i wymazaniem). | ||
Wartość: 750 | Przepis: Pośpiech ┼ Odnowienie ładunków LUB Heroizm ┼ Utwardzenie przedmiotu LUB Tarcza ┼ Kamienna skóra |
Boskie uleczenie | ||
Zwiększa punkty życia o pięciokrotną siłę eliksiru. | ||
Wartość: 750 | Przepis: Pośpiech ┼ Kamienna skóra |
Boska moc | ||
Zwiększa punkty magii o pięciokrotną siłę eliksiru. | ||
Wartość: 750 | Przepis: Odnowienie ładunków ┼ Utwardzenie przedmiotu |
Czarne eliksiry
Kamień w ciało | ||
Leczy skamienienie. | ||
Wartość: 2 000 | Przepis: Heroizm ┼ Leczenie paraliżu |
Morderczy eliksir | ||
Dodaje właściwość: 'zabijania smoków' do nie-magicznej broni na 30 minut/punkt siły eliksiru. | ||
Wartość: 2 000 | Przepis: Tarcza ┼ Płomienny eliksir |
Odmłodzenie | ||
Usuwa wszystkie efekty nienaturalnego starzenia. | ||
Wartość: 2 000 | Przepis: Błogosławieństwo ┼ Boska odnowa |
Czysta moc | ||
Na stałe dodaje 50 do Mocy. | ||
Wartość: 2 000 | Przepis: Leczenie chorób ┼ Zwiększenie mocy |
Czysty intelekt | ||
Na stałe dodaje 50 do Intelektu. | ||
Wartość: 2 000 | Przepis: Leczenie chorób ┼ Zwiększenie intelektu |
Czysta osobowość | ||
Na stałe dodaje 50 do Osobowości. | ||
Wartość: 2 000 | Przepis: Leczenie trucizny ┼ Zwiększenie osobowości |
Czysta wytrzymałość | ||
Na stałe dodaje 50 do Wytrzymałości. | ||
Wartość: 2 000 | Przepis: Przebudzenie ┼ Zwiększenie wytrzymałości |
Czysta celność | ||
Na stałe dodaje 50 do Celności. | ||
Wartość: 2 000 | Przepis: Przebudzenie ┼ Zwiększenie celności |
Czysta szybkość | ||
Na stałe dodaje 50 do Szybkości. | ||
Wartość: 2 000 | Przepis: Leczenie trucizny ┼ Zwiększenie szybkości |
Czyste szczęście | ||
Na stałe dodaje 50 do Szczęścia. | ||
Wartość: 2 000 | Przepis: Kamienna skóra ┼ Eliksir szybkości |